2.3 100kw blbě chytá za tepla


Autor tématu
190er
hvězdička
Příspěvky: 33
Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus

2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od 190er »

Mám takový problém. Když ráno příjdu k autu a je zima, naskočí hned, ale když do něj pak sednu během dne a motor je relativně zahřátý, nechce naskočit. V autě bylo z fabriky nezávislé topení, ale kvuli emisím se muselo vyndat :( svíce jsem vyměnil. Díky za všechny rady .)

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od Džejár »

Jakou má závislost nezávislé topení na ohřev motoru, aby se pak projevilo v emisích?

Autor tématu
190er
hvězdička
Příspěvky: 33
Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od 190er »

tak to topení je na benzín ne? takže má i svůk výfuk a konečné emise už neplní euro 2...? je to tak? :-/ to mi bylo sděleno v německu, ale pán tomu moc nerozuměl a tohle mu prý řekl předchozí majitel...

zadek524
král hvězd
Příspěvky: 4495
Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od zadek524 »

Benzínům nerozumím, nechci se v nich vrtat - hnusí se mi to.... Když jsem začal psát minulou větu, tak jsem měl něco na mysli, ale radši jsme si to rozmyslel, páč jsou to fakt pasráče!!! ;)

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od Džejár »

a já jenom dodám, že majitele benzínáků to stojí vždycky hrozně moc peněz, protože je nutný si uvědomit, že na nic nikdo nešáh.Každej začne svíčkama za 80kč,ale pumpu nikdo nemění, lambdy jsou taky drahý, o katalyzátorech nemluvím, spínače a čidla v motoru apod apod.Někdy to přisává vzduch, někdy je špatná vstřikovací hlava apod apod.

Jsou případy, kdy se daří, krásně závadu odstranit a někdy si i sám tluču pěstí do hlavy.

©těpán
hvězdička
Příspěvky: 124
Registrován: úte 29.07.2008, 18:34
Auto: w201 190e
Bydliště: vysoké mýto
Věk: 52

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od ©těpán »

jak moc blbě chytá? když chytne, jak běží???

vitek_cz
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: ned 27.02.2011, 21:17
Auto: Daimler Benz 190E 2,6 l
Bydliště: Brno
Věk: 49

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od vitek_cz »

Ja bych se podival na rozdelovac a palec (ja to nechal dojit tak daleko, az jsem zbiral kousky palce v rozdelovaci).

Autor tématu
190er
hvězdička
Příspěvky: 33
Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od 190er »

@
©těpán píše:jak moc blbě chytá? když chytne, jak běží???
Chytá tak, že se dlouho točí a pak chytne. Ale jen za tepla. Při mínus 3 sem přišel do auta a chytlo hned. Jo a taky cuká při akceleraci a asi netáhne tak jak by měl. Mam ještě starou audinu s polovinou výkonu a příjde mi, že jede skoto stejně... :(
vitek_cz píše:Ja bych se podival na rozdelovac a palec (ja to nechal dojit tak daleko, az jsem zbiral kousky palce v rozdelovaci).
Jo, to mam v plánu. Mam original víčko od MB, jenom koupím ješte palec a pak vyměním, ale kdyby to bylo jenom tim, tak proč by to za studena chytlo normálně? nevím... Ještě mě napadá, jestli to neni ten "zásobník tlaku" (taková ta membrána s pružinkou ,co je u čerpadla a filtru paliva)

PS: moc díky Sonymu za desatero... to s tim zásobníkem jsem se dočetl samozřejmě až tam 007

vitek_cz
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: ned 27.02.2011, 21:17
Auto: Daimler Benz 190E 2,6 l
Bydliště: Brno
Věk: 49

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od vitek_cz »

Klidně to ten palec a víko být může, mě to dělalo něco podobného, za studena to chytlo vždycky bez problémů, za tepla se párkrát stalo, že jsem startoval snad 5x než se to rozběhlo, navíc mi i párkrát chcipnul při klesání otáček na volnoběh. Asi by to bylo to první co bych zkontroloval, a pak bych popřípadě pokračoval dále - dle sonyho.

elektron
hvězdička
Příspěvky: 31
Registrován: úte 12.07.2011, 8:17
Auto: w201 190E 2.0
Bydliště: Zilina
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od elektron »

Ja mam taky isty problem na 190 2.0E. Ak je pod 5C auto chyta bez problemov na prvy start a ihned drzi volnobeh. Ak je vonku teplota nad 15C-20C volnobeh je velmi nizky,nevyrovnany ak nepridam plyn trva 3-5 s kym sa sam ustali na cca 800ot/min.,niekedy aj sam skape.

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od Džejár »

190er: Na vině bude víc věcí, změř tlak na pumpě, podívej se na čidla, vyndej si vstřikovací hlavu, regulátor tlaku apod.

kubass
hvězda
Příspěvky: 1341
Registrován: pát 01.08.2008, 10:09
Auto: Fiat 600 a Fiat Tipo 1.4 T-Jet 120k
Bydliště: já so z Hané
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od kubass »

zadek524 píše:Benzínům nerozumím, nechci se v nich vrtat - hnusí se mi to.... Když jsem začal psát minulou větu, tak jsem měl něco na mysli, ale radši jsme si to rozmyslel, páč jsou to fakt pasráče!!! ;)
¨není nad dobrou radu...

Autor tématu
190er
hvězdička
Příspěvky: 33
Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od 190er »

tak se objevila další závada. Nevim jestli s tim souvisí. nebo ne, ale auto samo chcipe, potom co sundám nohu z plynu. Ale ne pokaždý. Podezíral sem alternátor, ale vyměnil sem ho a dělá to pořád. Sice míň, ale dělá potvora. Jinak kabely, víčko, palec, svíčky všechno nové od MB. Kamarád co má 1.8 má ten stejný problém. Neřešili ste to někdo už? Díky .)

Alex.2.6
hvězdička
Příspěvky: 282
Registrován: sob 16.08.2008, 14:14

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od Alex.2.6 »

Mě dělal něco podobného regulátor volnoběhu. Pokud se pustil plyn.pedál tak to chcíplo. Za tepla i za studena. Opraveno následovně - výměna za jiný,použitý. *thumbs up*
Zkus od něho odpojit kabel a natočit :-$ ,mě to drželo volnoběh cca450 ot po zapojení opět chcíplo,ale R6 nevim co ten 4hrnek.


Jinak jsem měl taky problém, za studena chytlo,po 5km začalo škubat,chcíplo a nešlo natočit. Až když uplně schládl tak opět naskočil. Nový palec,rozdělovač,kabely ke svíčkám a bylo po problému.

Asi tak,jestli ti to pomůže.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla

Příspěvek od kolouch »

asi bych začal s tím ,že bych si přečetl jak funguje K-jet. ;)
na zapalování zapomen,to by chytalo blbě i studený.
špatný teplý starty to by byl slušnej seznam. od bublin v palivu
až po regulaci tlak paliva versus teplota. a od klávesnice se
blbě radí.
Odpovědět