2.3 100kw blbě chytá za tepla
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
2.3 100kw blbě chytá za tepla
Mám takový problém. Když ráno příjdu k autu a je zima, naskočí hned, ale když do něj pak sednu během dne a motor je relativně zahřátý, nechce naskočit. V autě bylo z fabriky nezávislé topení, ale kvuli emisím se muselo vyndat :( svíce jsem vyměnil. Díky za všechny rady .)
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Jakou má závislost nezávislé topení na ohřev motoru, aby se pak projevilo v emisích?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
tak to topení je na benzín ne? takže má i svůk výfuk a konečné emise už neplní euro 2...? je to tak? :-/ to mi bylo sděleno v německu, ale pán tomu moc nerozuměl a tohle mu prý řekl předchozí majitel...
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Benzínům nerozumím, nechci se v nich vrtat - hnusí se mi to.... Když jsem začal psát minulou větu, tak jsem měl něco na mysli, ale radši jsme si to rozmyslel, páč jsou to fakt pasráče!!! ;)
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
a já jenom dodám, že majitele benzínáků to stojí vždycky hrozně moc peněz, protože je nutný si uvědomit, že na nic nikdo nešáh.Každej začne svíčkama za 80kč,ale pumpu nikdo nemění, lambdy jsou taky drahý, o katalyzátorech nemluvím, spínače a čidla v motoru apod apod.Někdy to přisává vzduch, někdy je špatná vstřikovací hlava apod apod.
Jsou případy, kdy se daří, krásně závadu odstranit a někdy si i sám tluču pěstí do hlavy.
Jsou případy, kdy se daří, krásně závadu odstranit a někdy si i sám tluču pěstí do hlavy.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 124
- Registrován: úte 29.07.2008, 18:34
- Auto: w201 190e
- Bydliště: vysoké mýto
- Věk: 52
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
jak moc blbě chytá? když chytne, jak běží???
-
- hvězdička
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned 27.02.2011, 21:17
- Auto: Daimler Benz 190E 2,6 l
- Bydliště: Brno
- Věk: 49
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Ja bych se podival na rozdelovac a palec (ja to nechal dojit tak daleko, az jsem zbiral kousky palce v rozdelovaci).
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
@
PS: moc díky Sonymu za desatero... to s tim zásobníkem jsem se dočetl samozřejmě až tam 007
Chytá tak, že se dlouho točí a pak chytne. Ale jen za tepla. Při mínus 3 sem přišel do auta a chytlo hned. Jo a taky cuká při akceleraci a asi netáhne tak jak by měl. Mam ještě starou audinu s polovinou výkonu a příjde mi, že jede skoto stejně... :(©těpán píše:jak moc blbě chytá? když chytne, jak běží???
Jo, to mam v plánu. Mam original víčko od MB, jenom koupím ješte palec a pak vyměním, ale kdyby to bylo jenom tim, tak proč by to za studena chytlo normálně? nevím... Ještě mě napadá, jestli to neni ten "zásobník tlaku" (taková ta membrána s pružinkou ,co je u čerpadla a filtru paliva)vitek_cz píše:Ja bych se podival na rozdelovac a palec (ja to nechal dojit tak daleko, az jsem zbiral kousky palce v rozdelovaci).
PS: moc díky Sonymu za desatero... to s tim zásobníkem jsem se dočetl samozřejmě až tam 007
-
- hvězdička
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned 27.02.2011, 21:17
- Auto: Daimler Benz 190E 2,6 l
- Bydliště: Brno
- Věk: 49
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Klidně to ten palec a víko být může, mě to dělalo něco podobného, za studena to chytlo vždycky bez problémů, za tepla se párkrát stalo, že jsem startoval snad 5x než se to rozběhlo, navíc mi i párkrát chcipnul při klesání otáček na volnoběh. Asi by to bylo to první co bych zkontroloval, a pak bych popřípadě pokračoval dále - dle sonyho.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 31
- Registrován: úte 12.07.2011, 8:17
- Auto: w201 190E 2.0
- Bydliště: Zilina
- Věk: 45
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Ja mam taky isty problem na 190 2.0E. Ak je pod 5C auto chyta bez problemov na prvy start a ihned drzi volnobeh. Ak je vonku teplota nad 15C-20C volnobeh je velmi nizky,nevyrovnany ak nepridam plyn trva 3-5 s kym sa sam ustali na cca 800ot/min.,niekedy aj sam skape.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
190er: Na vině bude víc věcí, změř tlak na pumpě, podívej se na čidla, vyndej si vstřikovací hlavu, regulátor tlaku apod.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1341
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:09
- Auto: Fiat 600 a Fiat Tipo 1.4 T-Jet 120k
- Bydliště: já so z Hané
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
¨není nad dobrou radu...zadek524 píše:Benzínům nerozumím, nechci se v nich vrtat - hnusí se mi to.... Když jsem začal psát minulou větu, tak jsem měl něco na mysli, ale radši jsme si to rozmyslel, páč jsou to fakt pasráče!!! ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
tak se objevila další závada. Nevim jestli s tim souvisí. nebo ne, ale auto samo chcipe, potom co sundám nohu z plynu. Ale ne pokaždý. Podezíral sem alternátor, ale vyměnil sem ho a dělá to pořád. Sice míň, ale dělá potvora. Jinak kabely, víčko, palec, svíčky všechno nové od MB. Kamarád co má 1.8 má ten stejný problém. Neřešili ste to někdo už? Díky .)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 282
- Registrován: sob 16.08.2008, 14:14
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Mě dělal něco podobného regulátor volnoběhu. Pokud se pustil plyn.pedál tak to chcíplo. Za tepla i za studena. Opraveno následovně - výměna za jiný,použitý. *thumbs up*
Zkus od něho odpojit kabel a natočit :-$ ,mě to drželo volnoběh cca450 ot po zapojení opět chcíplo,ale R6 nevim co ten 4hrnek.
Jinak jsem měl taky problém, za studena chytlo,po 5km začalo škubat,chcíplo a nešlo natočit. Až když uplně schládl tak opět naskočil. Nový palec,rozdělovač,kabely ke svíčkám a bylo po problému.
Asi tak,jestli ti to pomůže.....
Zkus od něho odpojit kabel a natočit :-$ ,mě to drželo volnoběh cca450 ot po zapojení opět chcíplo,ale R6 nevim co ten 4hrnek.
Jinak jsem měl taky problém, za studena chytlo,po 5km začalo škubat,chcíplo a nešlo natočit. Až když uplně schládl tak opět naskočil. Nový palec,rozdělovač,kabely ke svíčkám a bylo po problému.
Asi tak,jestli ti to pomůže.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
asi bych začal s tím ,že bych si přečetl jak funguje K-jet. ;)
na zapalování zapomen,to by chytalo blbě i studený.
špatný teplý starty to by byl slušnej seznam. od bublin v palivu
až po regulaci tlak paliva versus teplota. a od klávesnice se
blbě radí.
na zapalování zapomen,to by chytalo blbě i studený.
špatný teplý starty to by byl slušnej seznam. od bublin v palivu
až po regulaci tlak paliva versus teplota. a od klávesnice se
blbě radí.