2.3 100kw blbě chytá za tepla
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Tak jsem vytáhl mazlíka z garáže, vytáhl jsem ten volnoběžný ventil, pročistil benzínem a už to aspoň nechcípe na volnoběh.. Ale na volnoběh sebou tak nějak divně pockukává a nejde za plynem. Je to nějaké líné. Občas při akceleraci to má tendenci jet, ale jen na chvilku, pak zase třeba úplně vynechá... nevím co s tím, nikdy jsem žádného benzína neměl... Nevíte kdo by se na to mohl mrknout? Slyšel jsem o někom v Nymburce, ale přesně nevím nic... Jsem z liberecka, tak když tak poblíž prosím!!
Díky .)
Díky .)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 282
- Registrován: sob 16.08.2008, 14:14
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Opět hloupá otázka ohledně ke-jet. :-[
Po zapnutí klíčku čerpadla natlakují na 5,5bar ,ale ihned ve vteřině jak vypnou spadne tlak na 2bar ,si myslím že to je špatně, těch 5,5 by tam mělo chvilku vydržet,ne? Utíká to regulátorem tlaku zpět do nádrže, bych to vyděl že je v háji. Co myslíte? Dík....
Po zapnutí klíčku čerpadla natlakují na 5,5bar ,ale ihned ve vteřině jak vypnou spadne tlak na 2bar ,si myslím že to je špatně, těch 5,5 by tam mělo chvilku vydržet,ne? Utíká to regulátorem tlaku zpět do nádrže, bych to vyděl že je v háji. Co myslíte? Dík....
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Ano, mělo by to tam chvilku být, ale jen chvilku.
Důležitejch je těch 5,5 Atm, na ty to funguje.
Důležitejch je těch 5,5 Atm, na ty to funguje.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Chyba v regulátoru tlaku bud u motoru nebo u pumpy, případně chyba v pumpě apod.
Mám auta co mi drží přes 4 atmosféry i den dva...
Mám auta co mi drží přes 4 atmosféry i den dva...
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Pumpa to okamžitě natlakuje, takže start by měl proběhnout v poho.
Ventil vyměň. Kdybych dohodil daleko, mám jich tady plnou lopatu.
Ventil vyměň. Kdybych dohodil daleko, mám jich tady plnou lopatu.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 335
- Registrován: sob 06.11.2010, 7:39
- Auto: . w124 300ce turbo. ms3x, 766.625 ole ecu...
- Bydliště: bratislava
- Věk: 44
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Falosny luft...... Daj to niekomu kto tomu rozumie....:-)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
a nevíte někdo o někom v okolí Liberce? nebo alespoň Prahy? kdo si rozumí s KE jetronicem....
díky... :-$
díky... :-$
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
tím ventilem to nebude...
http://dzejarmbcc.rajce.idnes.cz/Gofer_kombi/" onclick="window.open(this.href);return false;
u tohodle auta to taky každej zkoušel jak mohl a pořád se s tím nic nedělo..dokonce i tu slavnou směs, na kterou sem nikdy nemusel u nikoho šáhnout, tady každej motal levá pravá...
Nakonec stačilo trošku všechno projít, proměřit a vyměnit, vše co bylo nutné a fungujeme krásně..
http://dzejarmbcc.rajce.idnes.cz/Gofer_kombi/" onclick="window.open(this.href);return false;
u tohodle auta to taky každej zkoušel jak mohl a pořád se s tím nic nedělo..dokonce i tu slavnou směs, na kterou sem nikdy nemusel u nikoho šáhnout, tady každej motal levá pravá...
Nakonec stačilo trošku všechno projít, proměřit a vyměnit, vše co bylo nutné a fungujeme krásně..
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Kluci, kam má jít hadice, která vede od sání, konkrétně od 3 sací větve? Já tam mam asi dodělávanej kat a je tam nějakej regulátor studeného běhu "kaltlaufregler". Jenže neni zapojenej. Jen by mě zajímalo, kam ta hadice vede v originálu? 2.3E... to co je v nadpisu .)
díik :)
díik :)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 282
- Registrován: sob 16.08.2008, 14:14
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Tady je popsaná montáž teho bazmeku :D , možná tam najdeš co hledáš...
http://www.unser-archiv.de/blog/technik ... anleitung/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.unser-archiv.de/blog/technik ... anleitung/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
AAAno aaano to je přesně ono. Jen to je vypojené (někdo to vypojil, asi k tomu měl nějaký důvod). Mě by jen zajímalo, kam vede ta hadička, která je zapojená na to sání. viz obr. Ja nevim k čemu je ten anschluss :D
Každopádně Alexovi velké DÍKY :)
Každopádně Alexovi velké DÍKY :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 282
- Registrován: sob 16.08.2008, 14:14
-
- hvězdička
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát 28.06.2013, 16:20
- Auto: Mercedes 190E 2.0 benzin
Re:2.0e benzin 190 mb
Ahoj lidi ja mam taky problem, nedrzi volnobeh za tepla,za studena zadny problem, ale jak se motor ohreje na 70-80stupnu kdys stojim na miste zadnej problem ale jak je motor v tahu a zmacknu spojku a pustim plyn.pedal motor bud chcipne castejs,a nebo kolisa 300-1000ot 5-7vterin nez se srovna a kdys chcipne po nastartovani bezi normalne nez se rozjedu na novo,skousel sem za jizdy nechat chcipnout motor a pres rychlost nastartovat nastartuje ale jak vyradim a pustim plyn.pedal chcipne nevyte nekdo co to muze bejt? volnobeznej valec to neni ten de super a cistil sem ho. jinak zadny skubani jinak slape jak hodinky kdyby to nechcipalo za tepla mesic spatky to delalo malo kdy. poradte prosim jezdim do prace a na kazdy krizovatce chcipne.startovat na kazdy krizovadtce me nebavy. :stern:
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 15.11.2011, 11:43
- Auto: ex w201 2.3E nyní w124 250d Turbo š105 už. a focus
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Nemáš prasklou tu pružinku co je u té páky škrtící klapky? Jak pustíš plyn, musí se ta páka opírat o doraz. Je tam taková pružinka a občas praskne, už jsem to řešil jak u sebe tak u kamaráda... :stern:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob 26.08.2017, 9:34
- Auto: Mercedes 190 W201 2.3 8V 97kW, rv. 1991
- Bydliště: Stochov
- Věk: 27
Re: 2.3 100kw blbě chytá za tepla
Zdravím, mám podobný problém.
- při skoro provozní teplotě motoru (když ho chcípnu a nechám chvíli stát) tak mám problém udržet volnoběh - musím dopomáhat pedálem plynu (při studeném motoru bez jediného problému)
- nemá takový výkon, zhruba od 2500-3000 ot.min výkon poklesne (občas mi přijde, že při studeném motoru to nedělá)
- při šlápnutí na plný pedál plynu občas zacuká
Napadlo mě, jestli nebude problém v podtlaku v nádrži. Vždy, když chci otevřít víčko palivové nádrže, musím více zabrat a je slyšet silné, až podezřelé zasyčení. A podle mě by měla být nádrž odvětrávaná aspoň malinkou netěsností (dírou) ve víčku.
- při skoro provozní teplotě motoru (když ho chcípnu a nechám chvíli stát) tak mám problém udržet volnoběh - musím dopomáhat pedálem plynu (při studeném motoru bez jediného problému)
- nemá takový výkon, zhruba od 2500-3000 ot.min výkon poklesne (občas mi přijde, že při studeném motoru to nedělá)
- při šlápnutí na plný pedál plynu občas zacuká
Napadlo mě, jestli nebude problém v podtlaku v nádrži. Vždy, když chci otevřít víčko palivové nádrže, musím více zabrat a je slyšet silné, až podezřelé zasyčení. A podle mě by měla být nádrž odvětrávaná aspoň malinkou netěsností (dírou) ve víčku.