Projekt RTR
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Re: Projekt RTR
Zdravim pánové, dnes jsem se konečně dostal na to kvílení a pískání klíňáku, jak jste mohli slyšet v Jedovnici...
Sundal jsem kladku, tlumiček, pružinu...po ohledání vnitřní vložka kladky ok, problém byl v podložce, kvůli které jsem dotáhl střední šroub kladky i se samotnou kladkou až k bloku motoru a ta pak samozřejmě nechodila. :-/ Někdo mě v Jedovnici na tu podložku upozorňoval... *thumbs up*
Takže pohoda, sundal jsem podložku, vyčistil, namazal a namontoval z5, kladka krásně chodí, natočím motor a zas to piští, tak znova dolů a koukam na pružinu...no tvl číslo začíná 601.... takže tam asi vůbec nemá co dělat. Je moc dlouhá, málo napne kladku a řemen na volnoběh furt piští, jakmile položim nohu na plyn, sotva 1000/min pištění přestane. :'( Krom toho i ten tlumiček není zrovna novej, tak mě čeká návštěva u místního :stern: "prodejce" spíš zloděje. Popřípadě neválí se někomu doma alespoň ta napínací pružina na OM605 ? Tlumiček vemu samo novej. Díky :)
Sundal jsem kladku, tlumiček, pružinu...po ohledání vnitřní vložka kladky ok, problém byl v podložce, kvůli které jsem dotáhl střední šroub kladky i se samotnou kladkou až k bloku motoru a ta pak samozřejmě nechodila. :-/ Někdo mě v Jedovnici na tu podložku upozorňoval... *thumbs up*
Takže pohoda, sundal jsem podložku, vyčistil, namazal a namontoval z5, kladka krásně chodí, natočím motor a zas to piští, tak znova dolů a koukam na pružinu...no tvl číslo začíná 601.... takže tam asi vůbec nemá co dělat. Je moc dlouhá, málo napne kladku a řemen na volnoběh furt piští, jakmile položim nohu na plyn, sotva 1000/min pištění přestane. :'( Krom toho i ten tlumiček není zrovna novej, tak mě čeká návštěva u místního :stern: "prodejce" spíš zloděje. Popřípadě neválí se někomu doma alespoň ta napínací pružina na OM605 ? Tlumiček vemu samo novej. Díky :)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt RTR
Malá ukázka rozdílu pružin na dvouvačku a jednovavačku.
http://premekdulik.rajce.idnes.cz/Napin ... -_pruzina/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gumový obal má vždy číslo 601, neb je stejný už 30 let.
http://premekdulik.rajce.idnes.cz/Napin ... -_pruzina/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gumový obal má vždy číslo 601, neb je stejný už 30 let.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Re: Projekt RTR
Přepadová hadička neorigo průměr 3,0 nebo 3,2 mm ?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt RTR
3,2 !!!
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Re: Projekt RTR
Cha Chaaa, vyměnil sem přepadové hadičky a všecky těsnící o-kroužky mezi čerpadlem a filtrem a nafta - NEPADA !! :D :D konečně
Pak jsem namontoval nový tlumiček a origo 195mm pružinu na napínáku řemene - NEPÍSKÁ !!
No a pak jsem se šel projet s odpojeným vypínáním turba (takže pořád max) turbo Garret GT20 takové relativně malé a pozor už od 3000 otáček turbo fouká +1,5 atm @= @=
Trubky, hadice, všecko drží, ALE kupodivu to nejede zas až uplně o moc víc, řekl bych tak +30 koní max. Navíc po 10-ti minutách plného plynu sem zastavil, otevřel kapotu a tvl tam bylo horko jak v sauně, teplota motoru sice pořád 85-90 ale ten motorový prostor byl fakt jak výheň, na trubkách a ani na hadicích od turba se nadala udržet ani položit ruka jak byly horké (před i za coolerem).
Tak sem najel do garáže, regulaci zase zapojil, foukám +0,8 a spokojeně jezdím. Možná jen v budoucnu vyměním pružinku oříšku turba aby foukalo +1,0 a bude to uplně cajk. :stern:
Pak jsem namontoval nový tlumiček a origo 195mm pružinu na napínáku řemene - NEPÍSKÁ !!
No a pak jsem se šel projet s odpojeným vypínáním turba (takže pořád max) turbo Garret GT20 takové relativně malé a pozor už od 3000 otáček turbo fouká +1,5 atm @= @=
Trubky, hadice, všecko drží, ALE kupodivu to nejede zas až uplně o moc víc, řekl bych tak +30 koní max. Navíc po 10-ti minutách plného plynu sem zastavil, otevřel kapotu a tvl tam bylo horko jak v sauně, teplota motoru sice pořád 85-90 ale ten motorový prostor byl fakt jak výheň, na trubkách a ani na hadicích od turba se nadala udržet ani položit ruka jak byly horké (před i za coolerem).
Tak sem najel do garáže, regulaci zase zapojil, foukám +0,8 a spokojeně jezdím. Možná jen v budoucnu vyměním pružinku oříšku turba aby foukalo +1,0 a bude to uplně cajk. :stern:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt RTR
K tomuto plnícímu tlaku by se musela upravit dodávka paliva v čerpadle, pak ANO.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Re: Projekt RTR
Do psí prdele už. :-! :-!
Klíňák sice nepíská, ale na volnoběh pořád "kmitá".
Všechno, co klíňák pohání je ok. Kladka = origo pružina + nový tlumiček.
Ale příjde mi, že na altíku je dost malá řemenička (i když nemůžu moc porovnávat), tím pádem by byl možná...možná moc dlouhý klíňák, tím pádem ho kladka málo napne a on mi pak dělá peklo ze života. Když pružinu za chodu trochu víc nášpónuju, vůbec žádná změna. Pídil jsem se a našel rozporné informace, v internet. autodílech někde uvádí že na OM605.960 (bez klima kompresoru) je klíňák 6PK2080 (takže 2080mm, ten tam mám) no a jinde zase píšou že by tam měl být 6PK2050.
Neměl někdo podobný problém ?
Asi mě čeká zitra koupit a zkusit tu kratší variantu...no ale nasranej sem morově. :stern:
Klíňák sice nepíská, ale na volnoběh pořád "kmitá".
Všechno, co klíňák pohání je ok. Kladka = origo pružina + nový tlumiček.
Ale příjde mi, že na altíku je dost malá řemenička (i když nemůžu moc porovnávat), tím pádem by byl možná...možná moc dlouhý klíňák, tím pádem ho kladka málo napne a on mi pak dělá peklo ze života. Když pružinu za chodu trochu víc nášpónuju, vůbec žádná změna. Pídil jsem se a našel rozporné informace, v internet. autodílech někde uvádí že na OM605.960 (bez klima kompresoru) je klíňák 6PK2080 (takže 2080mm, ten tam mám) no a jinde zase píšou že by tam měl být 6PK2050.
Neměl někdo podobný problém ?
Asi mě čeká zitra koupit a zkusit tu kratší variantu...no ale nasranej sem morově. :stern:
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Re: Projekt RTR
...nasadil jsem 6PK2050 a je to OK. Vyřešeno. 007
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Re: Projekt RTR
Zdravim, nejsem žádný pochlebovač, ale musím ještě jednou sklonit poklonu vám všem a obzvlášť panu Přemkovi do Jihlavy, neb to auto které jsem poskládal z vašich rad je uplně TOP. Jak to jede... @= nepochopitelné @= . Pravda že jsem si nikdy nevozil zadek v nějakých luxusních autech, ale ta 190tka s touto motorizací je uplná pecka. Dnes jsem pokořil nové BMW X5 (nevim co tam měl, ale i ten nejslabší diesel co tam dávají má 235 koní) a z 0 až do 200 jsem se mu stále po kousíčku vzdaloval. Vím že to není závodnička, ale na 27-mi letého "veterána" je to nářez. Na druhou stranu s ním teď pravidelně jezdím delší trasy a ať jedu jak jedu NAD 7,5 litru na sto se nedostanu. Prostě je to pan :stern: . Tak všem děkuju, že z něj teď můžu mít takovou radost. 007
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt RTR
Děkuji. @}->--
A co ta spojka, spojkuje ?
A co ta spojka, spojkuje ?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 22.01.2012, 10:01
- Auto: W124 300TDT
- Bydliště: Bruntál
Re: Projekt RTR
chceme fotky komplet auta a hned! *thumbs up* *thumbs up* :stern: *drink*TomasMB píše:Zdravim, nejsem žádný pochlebovač, ale musím ještě jednou sklonit poklonu vám všem a obzvlášť panu Přemkovi do Jihlavy, neb to auto které jsem poskládal z vašich rad je uplně TOP. Jak to jede... @= nepochopitelné @= . Pravda že jsem si nikdy nevozil zadek v nějakých luxusních autech, ale ta 190tka s touto motorizací je uplná pecka. Dnes jsem pokořil nové BMW X5 (nevim co tam měl, ale i ten nejslabší diesel co tam dávají má 235 koní) a z 0 až do 200 jsem se mu stále po kousíčku vzdaloval. Vím že to není závodnička, ale na 27-mi letého "veterána" je to nářez. Na druhou stranu s ním teď pravidelně jezdím delší trasy a ať jedu jak jedu NAD 7,5 litru na sto se nedostanu. Prostě je to pan :stern: . Tak všem děkuju, že z něj teď můžu mít takovou radost. 007
-
- hvězdička
- Příspěvky: 282
- Registrován: sob 16.08.2008, 14:14
Re: Projekt RTR
Tak to jsi zaspal, prezentace a představení již proběhlo - 25.sraz MBCC Jedovnice 2014 od 19.9-21.9.2014 .Rumburak píše:chceme fotky komplet auta a hned! *thumbs up* *thumbs up* :stern: *drink*
A Já tam taky nebyl ;)
http://img15.rajce.idnes.cz/d1501/10/10 ... .jpg?ver=2
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt RTR
Jízdní dojmy ? .... jede to opravdu přes 200kmh. @=
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Re: Projekt RTR
Nene, na srazu v Jedovnici to bylo jen tak abych dokázal že to funguje, ale moc věcí bylo ještě nedokončeno. Teď už je to veselejší. Pomalu chystám fotogalerii a až se venku trochu umoudří počasí, tak ještě lak ošetřím, nafotím a bude hotovo. Dokonce už se pomalu blíží prvních 10.000km. 007 Takže : Fotky brzo a už se těším na další srazy ! Přes 200kmh to jelo proti kopci v "těsném" závěsu za Přemkovou čtverkou, u nás na Slušovické dálnici sem opřel ručičku tachometru o doraz 220kmh (a to ta svině podměřuje tak o 8-10% kvůli kolům a diff.) @= , né že bych to tak trápil dennodenně, ale zkusit sem to musel. Teď to konečně vypada dobře s novou garáží/dílnou tak udělám údržbu, doladím tlak turba a honem za volant s úsměvem od ucha k uchu. Mercedesům Zdar !! :stern:
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Projekt RTR
archivoval sis náklady na stavbu ?