Mám problém.
Dvoulitr nastartuje, musím mu ale přidat plynu, potom to trochu trvá než se přestane blbě třepat, ale potom drží a ani z výfuku to moc nehulí.
Auto se dá projet, ale potom co se ohřeje na provozní teplotu (nad 80 st.) tak pokles výkonu, volnoběh hodně kolísá, auto chce chcípnout, musím to držet v otáčkách. Ale nemůžu to dostat do vyšších otáček a motor nemá výkon, takže se skoro nemůžu rozjet. Chcípnu to a znovu nastartuju, potom se to jednou chytí a podruhé ne, takže musím restart opakovat než auto "znovu nabere sílu" a jede.
Netuším v čem je problém. Proč se auto chová při nižší teplotě (cca 40 - 70 st.) líp než při plně ohřátém motoru. A proč motor dočasně ztratí výkon.
Další problém: když se motor plně zahřeje, tak se začne zhruba mezi motorem a převodovkou z auta dost kouřit. Kouř valí i do kabiny (z průduchů topení, kolem ruční brzdy, apod.). Není ale jasné odkud kouř jde. V mot. prostoru se to hulí nejvíc zpod olej. filtru, ale z něj nic neteče, ani z hadic kolem ani kolem víka, ani na přírubě, prostě nikde není vidět nějaký viditelný únik oleje. Když koukám na auto zespodu, tak kouř není vidět. Jde prostě dovnitř z mot. prostoru, nejvíc přesně uprostřed (jakoby nad přírubou převodovky), je to tam dost očouzené.
Navíc celou dobu svítí kontolka mazání. Ale např. mot. oleje je dost.
Když jsem motor zdechnul a hned znovu nastartoval, tak hulení ustalo.
Nechápu v čem je problém.
Nesetkal se někdo s něčím podobným?
Díky za rady kam se případně podívat, po čem jít...
190E chcípání, ztráta výkonu, hulení
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1527
- Registrován: úte 23.09.2008, 18:29
- Auto: šrot
-
- hvězda
- Příspěvky: 1503
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: 190E chcípání, ztráta výkonu, hulení
Já bych byl zvědavý, co se po zahřátí děje v expanzní nádobce chlazení (jestli motor netlakuje do vody) a jestli je v nádobce emulze nebo pod ventilovým víkem... tedy jestli nejde voda do oleje či olej do vody. Jestli čouzení není od úkapů chladící soustavy příliš natlakované po zahřátí, kdy motor začne tlakovat (např. od prasklé hlavy)
Podobně se choval kamarádovo nemercedes, když mu prasknul litinový blok (stěna válce) poté, co mu prorezlou trubkou topení utekla voda, zbytek vyvařil a do uvařeného motoru dolil ihned studenou vodu.
Ale nechci strašit, třeba to je několik blbostí dohromady a za pár kaček.
Podobně se choval kamarádovo nemercedes, když mu prasknul litinový blok (stěna válce) poté, co mu prorezlou trubkou topení utekla voda, zbytek vyvařil a do uvařeného motoru dolil ihned studenou vodu.
Ale nechci strašit, třeba to je několik blbostí dohromady a za pár kaček.
-
- kometa
- Příspěvky: 2477
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: 190E chcípání, ztráta výkonu, hulení
Když jsem měl 124 230
Tak jsem každy rok měnil kabel mezi cívkou a rozdelovacem a vysusil jsem víčko
Příznaky více než podobne hlavně na podzim
Tak jsem každy rok měnil kabel mezi cívkou a rozdelovacem a vysusil jsem víčko
Příznaky více než podobne hlavně na podzim
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: 190E chcípání, ztráta výkonu, hulení
Tipuji že přisává vzduch někde za váhou vzduchu.
Má to EGR ventil + vedení? Zkontroluj, zaslep - to by dávalo smysl i s tím kouřem.
Má to EGR ventil + vedení? Zkontroluj, zaslep - to by dávalo smysl i s tím kouřem.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 190E chcípání, ztráta výkonu, hulení
Prcku, to je archálie s KE JET
Bez váhy, bez ničeho. *jokingly*
Bez váhy, bez ničeho. *jokingly*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: 190E chcípání, ztráta výkonu, hulení
:-) že zrovna ty budeš slovíčkařit: tak tedy přisává za "vzdouvací klapkou měřiče množství vzduchu"Přemek Doležal píše:Prcku, to je archálie s KE JET
Bez váhy, bez ničeho. *jokingly*
A EGR už to může mít.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 190E chcípání, ztráta výkonu, hulení
NIGDY ! ..... a bez slovíčkaření. :-*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 412
- Registrován: sob 02.08.2008, 14:07
- Auto: W124 200TE
- Bydliště: OL- kraj
Re: 190E chcípání, ztráta výkonu, hulení
viewtopic.php?f=11&t=59746" onclick="window.open(this.href);return false;
viz video - tohle je ok ? na volnoběh by měla vzdouvačka stát v nejužší části.
viz video - tohle je ok ? na volnoběh by měla vzdouvačka stát v nejužší části.