Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Žádost o pomoc

Odpovědět

Autor tématu
Michael 67
hvězdička
Příspěvky: 1
Registrován: Út 17.11.2015, 19:20
Auto: Mercedes Benz Sprinter 308 D
Stav: Offline

Žádost o pomoc

Příspěvek od Michael 67 » Út 17.11.2015, 20:43

Zdravím všechny. Mám celkem velký problém a potřeboval bych help. Vlastním Sprintera 308D r.v.96.
Motor začal brát olej a spotřeba se postupem času vyšplhala až na 6l/50km. :-! . Motor kouřil jako elektrárna Ledvice v 80.letech a nakonec mě přitáhli na laně, protože po posledním nalití oleje začal motor bouchat, tak jsem se rozhodl hledat příčinu.... Po demontáži hlavy jsem zjistil, že u 1.válce je hned vedle kanálek s olejem a těsnění mezi nimi tam nebylo. Nechal jsem zbrousit hlavu, koupil nové těsnění i šrouby a vše smontoval zpátky. Po nastartování jsme zjistili, že kolem 1.vstřiku jde ven nafta, protože byl křivě namontován a netěsnil....po výměně podložky a zpětné montáži byl chvilku klid. Po ujetí cca 150km další bouchání!!!! Po sundání víka zjištěna prásklá umělohmotná vodící lišta rozvodového řetězu, lišta se utrhla a projela kolem dolů do vany, zjištěn přeskočený řetěz o1 zub *tired* ..
Raději jsem objednal nový retěz a napínák, ale nemůžu najít nastavení rozvodů a čerpadla a chtěl mít jistotu. Mohl by mi někdo poradit ??? Jsem laik a nechci zbytečně utrácet další peníze,i tak už jsem dal dost. Díky za odpovědi......Michael




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 18908
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 66
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Žádost o pomoc

Příspěvek od Přemek Doležal » Út 17.11.2015, 22:11

Zřejmě dobrý mechanik. :-!

Klika - značka na řemenici OT proti ukazateli ... je mezi altíkem a vodní pumpou, ale už jsem se mnohokrát setkal, že ukazatel CHYBÍ. :-!
Vačka = ryska na zadní straně 1. ložiska vačky a na axiální podložce ZA ložiskem se musí krýt
To je postavení : 1. válec v kompresi.
Potom pootočit doprava na 14-15° po OT, a v bočním otvoru čerpadla - zátka na 17 klíč,
musí být přesně uprostřed otvoru plochý výstupek - asi jako velký plochý šroubovák naplacato.
POZOR : pokud se nastavuje motor BEZ řetězu, hrozí pootáčením potkání pístů s ventily,
takže je třeba točit klikou a zároveň vačkou.... hlavně opatrně a lehce !!!
Na nasazení čerpadla je třeba blokovací přípravek.
@}->--
Naposledy upravil(a) Přemek Doležal dne Stř 18.11.2015, 12:49, celkem upraveno 1 x.




Forrest
legenda hvězd
Příspěvky: 3839
Registrován: Čt 09.10.2008, 2:09
Auto: W124 250D forrestline
Místo/Bydliště: Gablonz ad Neiße SUDETEN
Věk: 42
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Žádost o pomoc

Příspěvek od Forrest » Stř 18.11.2015, 6:37

*thumbs up*



Odpovědět