Stránka 1 z 1

Bohatost směsi

Napsal: stř 22.06.2016, 11:22
od Ryba
Jak seřídit bohatost směsi u mercedes 190 2.0 E r. v.1990

Re: Bohatost směsi

Napsal: stř 22.06.2016, 13:31
od kolouch
multimetr, měřák na CO a nějaký zkušenosti s KE-Jet.
hlavně prosím se nešťourat někde na parkovišti
imbusem v seřizovacím šroubu.
ideální zajet na emisní stanici a seřídit to tam.

Re: Bohatost směsi

Napsal: stř 22.06.2016, 20:18
od Ryba
Díky za info ale na na emisích+veliká skupina kecalů říkají, že se to seřídit nedá, jinak motor šlape jako hodiny, starty studené i teplé, je to celkově krasavec, jen jsem neprošel na emisích, prý je tam bohatá směs, má být 1+-0,5 a je tam kolem 2. nedali mi emise. Co stím, prosím o radu

Re: Bohatost směsi

Napsal: stř 22.06.2016, 21:44
od pan.pepik
Ryba píše:Díky za info ale na na emisích+veliká skupina kecalů říkají, že se to seřídit nedá, jinak motor šlape jako hodiny, starty studené i teplé, je to celkově krasavec, jen jsem neprošel na emisích, prý je tam bohatá směs, má být 1+-0,5 a je tam kolem 2. nedali mi emise. Co stím, prosím o radu
u vozidel s kat nelze volnoběžné otáčky seřizovat, regulaci obsahu CO obstarává lambda. Prvně zkontroluj lambdu sondu .Taky jsem to měl zvýšené tak mi to natočil na jiném autě s doporučením výměny lambdy sondy. Po výměně emise OK

Re: Bohatost směsi

Napsal: pát 24.06.2016, 19:10
od kolouch
lambda 2 je strašně moc. pokud to bylo ošklivý
na volnoběh, tak je unfall v kombinaci kyslíková sonda
versus šoupátko přídavného vzduchu. pokud i ve
vysokých otáčkách, tak sonda a klidně prověř i přídavný
startovací vstřik jestli neběží pořád nebo při každém
přidání plynu. zkontroluj jak chodí spodní klapka,
protože nastavovací "motůrky"po těch letech taky
padaj únavou. a HLAVNĚ před započetím jakýchkoliv
operací na kontinuálním vstřikování zkontrolovat
veškeré pružné součásti, jestli někde nejsou netěsnosti.
totéž platí o výfuku.

Re: Bohatost směsi

Napsal: sob 25.06.2016, 2:43
od fíkus
Emise mají smysl jen pokud je motor mechanicky dobrý... já to vždy lidem seřídil tak aby to jelo a nežralo... a našlo se pár "nevěřících Tomášů", zajeli na emise nebo na paltest a pak už jen lomili rukama - jééé vono to začalo cukat, žrát, už to nejede dvěstěéééé, nedrží to volnoběéééh atd...

1.jak psáno výše, VŠECHNY pryžové součásti v BEZVADNÉM stavu, pak ideálně změřit podtlak v sání
2. změřit komprese - při velkých rozdílech to může zlobit, dochází k nežádoucím výkyvům v rychlosti proudění nasávaného vzduchu a zároveň objektivně zjistit jestli motor nežere olej, nějak zásadním způsobem.
3. filtry vzduch a palivo, svíčky, kabely, víčko, stav všech el spojů a vodičů, proměřit čidla teploty.
4. tlak paliva při startu a při běžícím motoru, měřit před i za regulátorem tlaku paliva
5. změřit u plně nabitého akumulátoru pokles napětí při startu, nesmí klesnout pod 11,5 voltu
6. lambda sondu pokud je původní rovnou vyměnit, je to součástka která se "unaví", sice funguje ale už ne tak jak má
7. kvalitní benzín v čisté nádrži
8. to jsem měl napsat hned jako první, ale vůbec se v tom "nehrabat" pokud člověk neví alespoň rámcově jak tohle vůbec funguje, NEROZEBÍRAT rozdělovač paliva "já se jen chtěl podívat co v tom je atd",