Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 342
- Registrován: pát 22.08.2008, 12:56
- Auto: W201 a W208 ex W124
- Bydliště: Blatná
- Věk: 25
Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Mam motor 2.0E KE-Jetronic + KAT + RUF . Za studena motor nedrží otáčky pokud nepřidám a neohřeji s vyššími otáčkami tak chcípne. Při jízdě motor nemá výkon a nejde do plných otáček, přes 4000 se v podstatě nedostanu.
Kontroloval jsem:
- pojistku na přepěťovém relé - OK
- snímač teploty - OK
- snímač obohacení vzduchu - OK
- všechny hadičky s podtlakem se zdají také OK
- palivový filtr - nový
- čerpadlo u nádrže se zdá OK
Elektrohydraulický ovladač je na omak mokrý od benzínu ( kontroloval jsem o kroužky zadají se být OK ) Než začnu shánět nový ventil, je možné že se takto projevuje ? je moje domněnka správná, nebo co ještě překontrolovat ? Auto hodně dlouho stálo. Díky za každou radu :-)
Kontroloval jsem:
- pojistku na přepěťovém relé - OK
- snímač teploty - OK
- snímač obohacení vzduchu - OK
- všechny hadičky s podtlakem se zdají také OK
- palivový filtr - nový
- čerpadlo u nádrže se zdá OK
Elektrohydraulický ovladač je na omak mokrý od benzínu ( kontroloval jsem o kroužky zadají se být OK ) Než začnu shánět nový ventil, je možné že se takto projevuje ? je moje domněnka správná, nebo co ještě překontrolovat ? Auto hodně dlouho stálo. Díky za každou radu :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 252
- Registrován: úte 18.03.2014, 17:15
- Auto: MB 190E W201
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Vadný ventil při startování za studena, vadné šoupátko dodatečného vzduchu, zaseknutý elektrohydraulický ovladač, atd. Ten ovladač má dva ó kroužky tak já jsem dal dva o síle 2,5mm lehce máznul vazelínou a hlavně utáhnout s citem a rovnoměrně aby se to nezkřížilo a už mě nerosí a je tam sucho.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 282
- Registrován: sob 16.08.2008, 14:14
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Ještě bych změřil duty cycle, něco podobného mě dělala extrémě chudá směs :)
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
měřením CO na teplým a studeným motoru by měli začít. ;)
na toto téma tady byly napsány romány.
na toto téma tady byly napsány romány.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Ale ještě předtím komprese a podtlak v sání minimálně 50 kPa při volnoběhu. Znám x případů kdy někdo rozesral celý vstřikování aby pak zjistil že má podpálený ventily nebo kroužky dávno odplavily výměny olejů... Ale ten motor přece běžel tak hezky... než začal škubat a chcípat.kolouch píše:měřením CO na teplým a studeným motoru by měli začít. ;)
na toto téma tady byly napsány romány.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Pokud to opravdu s tím dvoulitrem myslíš natrvalo, tak novou gumu pod želvu a hadice obtoku volnoběhu. Ale osobně bych tam dal alespoň 230E
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
předpoklad je , že nic co je na motoru "gumový"
nesmí být požkozené/zteřelé aby nepřisávalo vzduch.
taktéž výfuk. stačí netěsnost a motor houpe, nedrží volnoběh...
nesmí být požkozené/zteřelé aby nepřisávalo vzduch.
taktéž výfuk. stačí netěsnost a motor houpe, nedrží volnoběh...
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 342
- Registrován: pát 22.08.2008, 12:56
- Auto: W201 a W208 ex W124
- Bydliště: Blatná
- Věk: 25
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Když se motor ohřeje jde jako hodinky :)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
To šel tenhle taky, a nejen že manžeta byla tvrdá a děravá jak cedník, ale ještě jí někdo ani nedokázal namontovat takže tam byla asi 2 mm fuka... po výměně klesla spotřeba o 5 litrů a výkon stoupl o 50%.JEKL píše:Když se motor ohřeje jde jako hodinky :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
To zjistí právě tím vakuometrem... ten odhalí i vypadlou hadičku od topení... já když chce někdo seřídit motor tak tohle všechno dávám nový, jinak se tím odmítám zabývat. Marná práce a jak za ní pak mám ručit a vzít si peníze...kolouch píše:předpoklad je , že nic co je na motoru "gumový"
nesmí být požkozené/zteřelé aby nepřisávalo vzduch.
taktéž výfuk. stačí netěsnost a motor houpe, nedrží volnoběh...
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 342
- Registrován: pát 22.08.2008, 12:56
- Auto: W201 a W208 ex W124
- Bydliště: Blatná
- Věk: 25
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Ok , překontroluji . Díky moc :)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 342
- Registrován: pát 22.08.2008, 12:56
- Auto: W201 a W208 ex W124
- Bydliště: Blatná
- Věk: 25
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Tlak paliva změřen, je OK, tak a můžeme špekulovat dál :-$
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 342
- Registrován: pát 22.08.2008, 12:56
- Auto: W201 a W208 ex W124
- Bydliště: Blatná
- Věk: 25
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Ještě mi napadlo, nemohlo by celou neplechu dělat to, že do paliva se dostává falešný vzduch ? Nikde kolem filtru ani čerpadla mi nic nekape - ale je přesto možné, že si to přisává vzduch ? Už jsem tak trošku v koncích :( Tak mě možná napadají hovadiny .
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Vzdyt ti pisou zmerit podtlak, udelal jsi to?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 342
- Registrován: pát 22.08.2008, 12:56
- Auto: W201 a W208 ex W124
- Bydliště: Blatná
- Věk: 25
Re: Elektrohydraulický ovladač - závada ( 2.0 E )
Tak podle návodu od SONYho viewtopic.php?f=25&t=5072 jsem překontroloval:
- regulátor volnoběhu - vyčištěno překontrolováno šlape OK
- elektrická tryska sytiče - ventil studeného startu - při tlaku zavřeno - při přivedení napětí s trysky vystříkne palivo - OK
Teď budu za totálního vola, ale jak a kde změřit ten podtlak ? ( domněnka koupím manometr se zápornou stupnicí a připíchnu kdekoliv na nějakou hadičku ? Podtlak by měl být ve všech hadičkách na motoru stejný ? Díky
Další věc teď jak si s tím hraji, tak jsem zaznamenal, že motor jak je studený tak po nastartování jde minutku OK, až poté co klesnou otáčky začne kolísat.
Jinka kontrola všech hadiček, gumových částí atd. Znamená celé vstřikování z motoru ven ?
Díky moc všem za trpělivost :)
- regulátor volnoběhu - vyčištěno překontrolováno šlape OK
- elektrická tryska sytiče - ventil studeného startu - při tlaku zavřeno - při přivedení napětí s trysky vystříkne palivo - OK
Teď budu za totálního vola, ale jak a kde změřit ten podtlak ? ( domněnka koupím manometr se zápornou stupnicí a připíchnu kdekoliv na nějakou hadičku ? Podtlak by měl být ve všech hadičkách na motoru stejný ? Díky
Další věc teď jak si s tím hraji, tak jsem zaznamenal, že motor jak je studený tak po nastartování jde minutku OK, až poté co klesnou otáčky začne kolísat.
Jinka kontrola všech hadiček, gumových částí atd. Znamená celé vstřikování z motoru ven ?
Díky moc všem za trpělivost :)