Stránka 1 z 2

Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: čtv 23.11.2017, 1:39
od TomasMB
Zdravim všechny fandy !

Předem chci poděkovat místním odborníkům (Dan, Zdeno, Džejár, Kolouch a mnozí další) za podporu a především panu Doležalovi, který toho se mnou vydržel opravdu hodně.

Support na projektu a nekonečný optimista - pan Mitabajs, ala OM606 lamač poloos, krutovýkon atd... 007 :D @= Díky

Začalo to v únoru 2013 a teď po delší odmlce (a zhruba 100 000km) chci povykládat jak to dopadlo.

Na autě proběhlo mnoho změn.

Od 2,6E automat po 2,5turbo OM605 manual.

Vývoj turbín : GT25 - malé, KK14 - malé, Holset HX35 velké, borgWarner 200SX ideální

Převodovky : polámané pětikvalty, nakonec to vydržela až šestikvaltová skříň z 270 cdi

Spojky, setrvačníky - jednohmota nikdy negungovala, dvouhmoty chodily na doraz, až 270cdi dvouhmota a cela 270 cdi "přitvrděná" spojka funguje.

Čerpadlo s 5,5mm elementama bylo mrtvé, 6ti mm fungovalo, ale časem bylo málo nafty, tak mi pan Dieselmeken ve Švédsku udělal 7,5mm čerpadlo. @=

Klasické brzdy nestačily, tak přišly 4pístky a 295ky kotouče

Trochu hudby od Gladenu (tří pásma ve předu a spousta basu zezadu) zesilovače od JBL

Externí olejový chladič, ať je teplota pod kontrolou.

Externí wastegate pro lepší regulaci plnícího tlaku.

Externí podavací pumpy pro dostatečné plnění Mekena.

Podvozek trochu tvrdší než klasický sportline, včetně větších stabilizátorů, funguje velice hezky.

Diferák velký otevřený 3,07 (nechci se v tom zabít se svorem).

Kola teď OZ Superleggera 17" (jsou supr lehké a dost pevné) s gumama 225/45/17 pořád málo trakce :D

Vedení vzduchu v nerezu průměr 75mm a celý výfuk stejně tak.

Kardan na míru s velkýma hardynama.

Úprav bylo víc, ale toto je takový seznam zásadnějších věcí.

Auto po nekonečných laboracích funguje opravdu na 100%.

Chybí dodělat nějaká kosmetika na kastli, našrubovat větší cooler, udělat "cable management" ať to pod kapotou trochu vypadá a uložit k zimnímu spánku.

Mám ze stavby spoustu fotek, tak jsem vybral jen pár kde byl vidět nějaký pokrok.
Auto nemám odbržděné, ale co nejdřív to vyřeším. Odhadem a nějakým nepřesným měřením je to při dvou barech 300kW a okolo 550Nm. Fakt to jede jak zplašené. :D

Určitě šlo spoustu věcí udělat lépe a třeba k tomu i časem dojde, ale často jsem řešil poměr výkonu/peněz/obětovanému času...no a takto to po pár večerech v garáži dopadlo.

FOTO zde : https://tomasmb.rajce.idnes.cz/jak_jde_ ... rbo_OM605/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tak se na Vás moc těším (doufám hned z jara) na dalším MB srazu. :stern: 007

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: čtv 23.11.2017, 11:05
od Přemek Doležal
@}->-- *thumbs up*
Ale vodbrzdit by to chtělo, už jenom kvůli tvaru výkonový a krouťákový křivky !
-------------------------------------------
Tohle už jsem něgde viděl..... :D
http://premekdulik.rajce.idnes.cz/Reinkarnace_MB_W-124/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zrovínka včera jsem ho umyl, vyčistil mu zuby, uložil do postýlky, a přečet mu pohádku..... *kissing*

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: čtv 23.11.2017, 14:21
od h@vran
Krasa palec hore

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: čtv 23.11.2017, 19:48
od pan.pepik
Super práce *thumbs up*

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: čtv 23.11.2017, 20:41
od K2
Klobouk dolů... *thumbs up*

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: čtv 23.11.2017, 21:46
od konyRF
Ocenuji dotazeni do nejakeho konce. Nedokazu si predstavit tu porci casu a penez.
Jsi odhodlanej a neurputnej. To je moc dobry *thumbs up* *thumbs up*
Tak at slouzi co nejdele....

KonyRF

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: čtv 23.11.2017, 22:32
od kolouch
to teda chlape klobouk dolů. *thumbs up*

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: čtv 23.11.2017, 23:01
od Dayveek
Zírám... 006
Dooost dobré !! @=

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: pát 24.11.2017, 21:31
od Laja22
super, ze jsi to dotahnul do (temer) konce... i kdyz mam pocit, ze ty neskoncis nikdy :stern: :)

nejvic se mi u tehle staveb libi lakovani motoroveho prostoru, zejmena pozarni steny 009

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: sob 25.11.2017, 16:23
od kolouch
našel jsem ty budíky na 126 s el. tacho. ;)

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: sob 25.11.2017, 16:48
od TomasMB
Děkuju za chválu :D

Kolouch, mam to už vymyšlené trochu jinak. Budíky nepotřebuju, ale možna Mitabajs je bude chtít.
Uvidíme jak se povede moje "technologie" :D otáčkoměr naroubovaný do rychloměru, signal z ABS čidla na diferáku a Speedohealer nastavitelná jednotka na přepočet impulzů z toho abs čidla, dá se to ladit od -99,9% až + 9999,9% takže by to mělo šlapat. Ale ještě sem ji neobjednal, přes Vánoce si s tím pohraju. *thumbs up*

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: sob 25.11.2017, 20:38
od Džejár
Tome, proč ta hudba ? co ta kila navíc ;)

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: sob 25.11.2017, 22:28
od Medvěd201
parádní práce *thumbs up* @}->-- kéž bych někdy takhle dotáhl svou 190 :(

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: pon 27.11.2017, 13:51
od prcek
TomasMB píše:Zdravim všechny fandy !
Diferák velký otevřený 3,07 (nechci se v tom zabít se svorem).
.......s gumama 225/45/17 pořád málo trakce :D
Velkej respekt před dotažením do konce, ale můžu se zeptat proč neuvažuješ nad svorem, nebo alespoň nad ASD? Podle mě je otevřenej diff to proč ti chybí trakce.

Re: Projekt RTR - STAGE 3

Napsal: stř 29.11.2017, 8:22
od 126560
A já si říkal čím to mažeš?.
https://img22.rajce.idnes.cz/d2201/14/1 ... .jpg?ver=0" onclick="window.open(this.href);return false;