Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

seřízení šíbru

Odpovědět

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1333
Registrován: Ne 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Místo/Bydliště: Košťany
Věk: 53
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

seřízení šíbru

Příspěvek od miluna » Pá 22.06.2018, 12:58

Demontoval jsem na jedné 190 plech šíbru kvůli lakování, dělal se celolak a nakonec to putovalo po třech lakovnách, než byl majitel spokojen s kvalitou...
Aktuálně nastrojuji, dostal jsem se k šíbru, vyjel jsem si jezdce zastrčené vzadu a začal montovat, plech pasoval jen nakřivo, študuju co se děje. Pravá strana zohýbaná, narovnal jsem vše co se mi nezdálo, dekl pasuje jakžtakž, to už bych asi doladil upevňovacími šroubky ale koukám, že se šíbr nezastavuje v zavřené poloze ale nadskočí tak centimetr nad střechu. Vyklopení nahoru motor bzučí ale nic se nepohne, nic nikam nejde. Zmáčknu tlačítko směrem dozadu, šíbr klesne a jede ale zase se mi zdá, že se zastaví moc brzy a měl by se ještě kus schovat pod střechu. Nemáte někdo návod, kde se co nastavuje (patrně to zubatý kolečko u pohonu) ????

p.s. fakt by mne zajímalo, co s tím ty feťáci acetonu dělali, že to tak dojebali




Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1333
Registrován: Ne 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Místo/Bydliště: Košťany
Věk: 53
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: seřízení šíbru

Příspěvek od miluna » So 23.06.2018, 10:28

nikdo nic?




Zviratko
hvězdička
Příspěvky: 190
Registrován: Čt 31.07.2008, 20:32
Auto: Velké
Místo/Bydliště: Praha
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: seřízení šíbru

Příspěvek od Zviratko » So 23.06.2018, 11:08

to se steluje tim plastovym koleckem v kufru na motorku, tusim ze ho vycvaknes k sobe a pak tocis na jednu stranu nebo na druhou dokud se na stisk tlacitka sibr nezavre. Pokud se parkrat zavre a pak zase dojizdi jinam tak mas oholenej bowden nebo kolecko. Hlavne nepouzivej silu, myslim ze to tam je plastovy (a stary). Jestli si pamatuju spravne tak nesmis tocit koleckem bez vycvaknuti ani jezdit motorkem kdyz vycvaknuty naopak je.

tady jsou kdyztak nejaky PDFka s navodama
https://www.benzworld.org/forums/w126-s ... r-pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ja mam kdyztak nekde servisni manualy na CD kdyz bys to tam nenasel...




Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1333
Registrován: Ne 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Místo/Bydliště: Košťany
Věk: 53
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: seřízení šíbru

Příspěvek od miluna » So 23.06.2018, 12:51

díky, už jezdím... celej fór je v podstatě v nastavení nulové polohy nejprve jí jakkoliv najít (prostě dostat šíbr nebo jezdce do polohy zavřeno ) no a potom vytáhnout zubaté kolečko (jde to celkem těžce) a najít otáčením místo, kdy to dvakrát cvakne, což pro mechanismus výchozí nulová poloha



Odpovědět