W202
-
- hvězdička
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned 26.08.2018, 22:03
- Auto: c180 1997
Re: W202
Mám C180 r.v. 1997, přestavěnou na LPG, pořizovací cena 30 tisíc i s dvěma na díly. Po skoro roce asi tolik, auto super pohodlný (mám kůži, výhřev sedaček, elektriku sedadla řidiče) , místo dostačující i vzadu. Auto jezdí jako taxi, 90% cest po městě.
Po koupi jsem dělal větší servis ,s pořizovací cenou v hodnotě LPG jsem věděl, že budu muset investovat:
výměna oleje,filtry, vodní pumpa,svíčky, čidlo teploty chladící kapaliny, komplet brzdy (kotouče, desky, pakny), některé čepy a silentbloky, ložiska předních kol, napínací kladku a řemen, komplet pružiny a tlumiče, cívky, kabely
celkem cca 16 000,-
revize lpg a servis (tam nevím co dělali :) ) 3500,-
závady nad rámec velkého servisu - váha vzduchu (Piersburg) 2200,-
a rozpadla se převodovka (chyba údržby, vytekla z ní tak deci oleje...) sehnal jsem jinou za 1000,- a s kamarádem se na jednu noční zavřel do garáže a bylo to.
Jinak měním každých 8000 olej a leju 5W40
aktuálně řeším zlobící ABS a hledám někoho s pořádnou diagnostikou na MB (hlásilo mě to chybu snímače vačkového hřídele, na doporučení známého jsem vyměnil prvně váhu vzduchu a auto jede jak má, takže asi čidlo ok jen diagnostika to blbě odhadla )
Celkem i s pneu zima / léto jsem na nějakých 30 000,- za servis a údržbu.
v součtu 60 tisíc za celé auto, do budoucna ještě plánuji opravy reznoucích míst, mám domluveno komplet za 10 tis.
Za 70 000 bude v podstatě auto po GO.
Auto má vynikající jízdní vlastnosti, je tiché, pohodlné, kolik lidí mě v autě usnulo nespočítám, na dálky vynikající, nikdy mě nikde nenechalo, v zimě (bydlím na horách) absolutně bez problémů, má velký kufr (mám kombi), dostatek místa pro posádku...
Za 10 měsíců co ho mám jsem najezdil 70 tisíc kilometrů, pracuji jako taxikář, auto je každý den v provozu, 90% cest po městě a okolí, špatné silnice, samej kopec, zákazníci kolikrát mlátí dveřmi, lezou do auta v šesti a podobné případy. Zápřah jaký ostatní firemní auta posílá do servisu co chvíli Céčko vydrželo bez jediného zaškobrtnutí (zbytek aut jsou o 10 / 15 let novější TDI, většinou od VW group)
náklady na palivo cca 1,7 kč / km - LPG spotřeba dlouhodobě při taxikaření 10,5 + malinko benzínu, dálky podle stylu jízdy cca 7 l/100km a to nevypínám motor při noční vlastně vůbec, při takže stáním se mě spotřeba ještě dost zvyšuje. Od začátku používám app fuelio (doporučuji) a vedu přesnou statistiku nákladů.
Za mě absolutně nejlevnější rozumné auto pro ježdění. Na kvalitu, pohodlí, jízdní vlastnosti či výdrž si nemůžu stěžovat a v LPG mě to za 10 měsíců ušetřilo oproti TDi cca 50 tisíc JEN za palivo, servisní náklady TDI a ceny dílů novějších auto jsou úplně někde jinde....
Tolik jen k diskusi o 202 zejména o 1.8 benzín.
Po koupi jsem dělal větší servis ,s pořizovací cenou v hodnotě LPG jsem věděl, že budu muset investovat:
výměna oleje,filtry, vodní pumpa,svíčky, čidlo teploty chladící kapaliny, komplet brzdy (kotouče, desky, pakny), některé čepy a silentbloky, ložiska předních kol, napínací kladku a řemen, komplet pružiny a tlumiče, cívky, kabely
celkem cca 16 000,-
revize lpg a servis (tam nevím co dělali :) ) 3500,-
závady nad rámec velkého servisu - váha vzduchu (Piersburg) 2200,-
a rozpadla se převodovka (chyba údržby, vytekla z ní tak deci oleje...) sehnal jsem jinou za 1000,- a s kamarádem se na jednu noční zavřel do garáže a bylo to.
Jinak měním každých 8000 olej a leju 5W40
aktuálně řeším zlobící ABS a hledám někoho s pořádnou diagnostikou na MB (hlásilo mě to chybu snímače vačkového hřídele, na doporučení známého jsem vyměnil prvně váhu vzduchu a auto jede jak má, takže asi čidlo ok jen diagnostika to blbě odhadla )
Celkem i s pneu zima / léto jsem na nějakých 30 000,- za servis a údržbu.
v součtu 60 tisíc za celé auto, do budoucna ještě plánuji opravy reznoucích míst, mám domluveno komplet za 10 tis.
Za 70 000 bude v podstatě auto po GO.
Auto má vynikající jízdní vlastnosti, je tiché, pohodlné, kolik lidí mě v autě usnulo nespočítám, na dálky vynikající, nikdy mě nikde nenechalo, v zimě (bydlím na horách) absolutně bez problémů, má velký kufr (mám kombi), dostatek místa pro posádku...
Za 10 měsíců co ho mám jsem najezdil 70 tisíc kilometrů, pracuji jako taxikář, auto je každý den v provozu, 90% cest po městě a okolí, špatné silnice, samej kopec, zákazníci kolikrát mlátí dveřmi, lezou do auta v šesti a podobné případy. Zápřah jaký ostatní firemní auta posílá do servisu co chvíli Céčko vydrželo bez jediného zaškobrtnutí (zbytek aut jsou o 10 / 15 let novější TDI, většinou od VW group)
náklady na palivo cca 1,7 kč / km - LPG spotřeba dlouhodobě při taxikaření 10,5 + malinko benzínu, dálky podle stylu jízdy cca 7 l/100km a to nevypínám motor při noční vlastně vůbec, při takže stáním se mě spotřeba ještě dost zvyšuje. Od začátku používám app fuelio (doporučuji) a vedu přesnou statistiku nákladů.
Za mě absolutně nejlevnější rozumné auto pro ježdění. Na kvalitu, pohodlí, jízdní vlastnosti či výdrž si nemůžu stěžovat a v LPG mě to za 10 měsíců ušetřilo oproti TDi cca 50 tisíc JEN za palivo, servisní náklady TDI a ceny dílů novějších auto jsou úplně někde jinde....
Tolik jen k diskusi o 202 zejména o 1.8 benzín.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 327
- Registrován: stř 06.08.2008, 19:22
- Auto: ex auto W 123 300 D , teraz W124 320 CE
- Bydliště: Bernolakovo SLOVENSKO
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: W202
Všetkým ďakujem, ale predávajúci nekomunikuje takže toto auto je zatial mimo.
Pôjdem skuknúť tento sedan, tak by som vás poprosil lustr tohto VINu:
WDB2020281F364083
Ďakujem *thumbs up*
Pôjdem skuknúť tento sedan, tak by som vás poprosil lustr tohto VINu:
WDB2020281F364083
Ďakujem *thumbs up*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: W202
Moc hezkej pribeh opravdu se mi libil a je videt ze auto mas rad a tak to ma byt. Jen tedy nevim kde to usetrilo kdyz nafta zere 5 a lpg 10 za polovicni cenu tedy zhruba 1:1 no a o jakym drahym servisu je rec to taky nevim. Rozvody jsem delal pred 180 t. Km no a dily ma vzdy a skoro vsechny mercedes drazsi nez koncern. Vstriky nikdy cerpadlo nikdy a zhavici svicku mam jednu mrtvou od zacatku a neni treba menit. Oleje desticky atd vubec neresim ale kdyz jsem sundal hlavu u 202 vysypal jsem (v mych cenach) do toho 9 no a koncern i s salama a krouzkama 5.
Tyhle stary cecka byly pred 10 lety jeste hodne v kurzu a nebyli to takovy rozpadly mrchy jako dnes proto jsem to tenkrat chtel ale misto toho jsem koupil pak uplne mrtvou 190 230e a jak jsem si lebedil protoze za pul darma me to slusne povozilo.
P.s. je asi fuk o jaky auto jde spis zalezi na nahode - rikam tomu ze ma v sobe bud dobryho nebo spatnyho ducha a kdyz se to zacne srat je to lepsi zahodit nez se trapit a to byl duvod prodeje moji posledni 190d a radeji mb nemam i kdyz je mam rad.
Tyhle stary cecka byly pred 10 lety jeste hodne v kurzu a nebyli to takovy rozpadly mrchy jako dnes proto jsem to tenkrat chtel ale misto toho jsem koupil pak uplne mrtvou 190 230e a jak jsem si lebedil protoze za pul darma me to slusne povozilo.
P.s. je asi fuk o jaky auto jde spis zalezi na nahode - rikam tomu ze ma v sobe bud dobryho nebo spatnyho ducha a kdyz se to zacne srat je to lepsi zahodit nez se trapit a to byl duvod prodeje moji posledni 190d a radeji mb nemam i kdyz je mam rad.