Naliješ 3 litry, na chvilku nastartuješ, pumpa naplní měnič, chcíp, ....doliješ zbytek.
Pokud bys to tam lil naráz, vyteče to přepadem na zem.... :'(
Kdy a jak měníme olej v automatu.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 30.05.2013, 20:53
- Auto: MB W210 300TD
Re: Kdy a jak měníme olej v automatu.
Takže pumpa natlaci olej aj do meniča aha , nevedel som ako sa vlastne dostáva olej do toho meniča myslel som ze je uzavretý, vďaka za odpoveď.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 191
- Registrován: úte 28.10.2014, 12:38
- Auto: Teď? Počkat, zavolám bráchovi na telefon ...
- Bydliště: Böhmen und Mähren
Re: Kdy a jak měníme olej v automatu.
Pánové, extract z materiálu firmy Febi Bilstein, týkající se měření hladiny oleje a jeho následná výměny u 722.6..., má to více stránek, tak jen kousek :
Měrka je
k dispozici od febi - číslo dílu 38023.
Demontujte červenou pojistku na trubce hrdla převodovky a vytáhněte zástrčku.
Měrka je dlouhá asi 1 metr a je nutno ji zasunout do trubky měrky převodovky
dokud se nedotkne spodní části pánve. Stále ještě bude nějaká část měrky
vystupovat z plnicí trubice.
Převodová kapalina má velmi vysokou objemovou tepelnou roztažnost, takže na měrce jsou dvě značky -
spodní značka pro měření při 25 ° C a vyšší značka pro měření při 80 ° C. Při použití teplého motoru použijte diagnostický nástroj na
zkontrolujte teplotu převodovky. Převodovka musí být v poloze "D" nebo "R", chcete-li zavřít jazýčkový spínač v převodovce. resp.
snímač teploty kapaliny. V jiných polohách je hodnota výchozí k teplotě chladicí kapaliny.
Proveďte měření s motorem při volnoběhu a teplotou kapaliny při 80 ° C
Měrka je
k dispozici od febi - číslo dílu 38023.
Demontujte červenou pojistku na trubce hrdla převodovky a vytáhněte zástrčku.
Měrka je dlouhá asi 1 metr a je nutno ji zasunout do trubky měrky převodovky
dokud se nedotkne spodní části pánve. Stále ještě bude nějaká část měrky
vystupovat z plnicí trubice.
Převodová kapalina má velmi vysokou objemovou tepelnou roztažnost, takže na měrce jsou dvě značky -
spodní značka pro měření při 25 ° C a vyšší značka pro měření při 80 ° C. Při použití teplého motoru použijte diagnostický nástroj na
zkontrolujte teplotu převodovky. Převodovka musí být v poloze "D" nebo "R", chcete-li zavřít jazýčkový spínač v převodovce. resp.
snímač teploty kapaliny. V jiných polohách je hodnota výchozí k teplotě chladicí kapaliny.
Proveďte měření s motorem při volnoběhu a teplotou kapaliny při 80 ° C
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdy a jak měníme olej v automatu.
Zkráceně : u většiny :stern: AT platí, že za chodu má být olej cca 8cm ode dna olejové vany,
a funguje to : jakoďas. ]:->
a funguje to : jakoďas. ]:->
-
- hvězdička
- Příspěvky: 91
- Registrován: pon 15.05.2017, 6:31
- Auto: ex w124 250td,w210 290td,w201 200d,akt. w210 300d
- Bydliště: Martin
Re: Kdy a jak měníme olej v automatu.
chlapi zdravim vas, mam taky problem ze mi trhne po podradeni..napr ked dochadzam ku semaforom bez plynu a brzdy.. vo W rezime je to poznat ocosi viac.Viem ze takto po nete asi tazko urcit ale zhruba co sa mi s tou skrinou deje ? :( w210 2.9td 1997 722.6..vdaka za odpoved