e290td nouzak ... proc?


Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Džejár »

červené AGR, EGR

žluté klapka v sání.

janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

jo jasně popletl jsem si barvy,a ta klapka v sání je důležitá?co když bych ji nechal permanentně otevřenou?případně zavřenou,zdá se mi že někdy je tam podtlak a někdy ne.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Přemek Doležal »

Nejlépe je to :
Klapka v sání stále otevřená, ventil EGR stále zavřený. *thumbs up*

janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

ten podtlak tu klapku zavírá nebo otevírá?Co když dám kuličku i sem jako do egr?

pšendolino
hvězdička
Příspěvky: 23
Registrován: stř 10.01.2018, 9:11
Auto: W210

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od pšendolino »

Trošku oživím toto téma. Kde že je ta chcípací klapka na 290TD? Nějak jí nemůžu najít :-)

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Džejár »

V hlinikovem mezikuse nahore vlevo na motoru.

pšendolino
hvězdička
Příspěvky: 23
Registrován: stř 10.01.2018, 9:11
Auto: W210

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od pšendolino »

Džejár píše: pát 30.08.2019, 6:53 V hlinikovem mezikuse nahore vlevo na motoru.
Tam jak je EGR ventil?

harysn
hvězdička
Příspěvky: 20
Registrován: sob 18.12.2010, 18:09
Auto: mercedes C250TD (w202), 124 300 CE ...

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od harysn »

Ahoj, mám ten samý problém, za studena táhne a při 80C přestává, vyměnil jsem turbo, váhu, nějaké hadice .. Nebo ví někdo, jak to předělat aniž by to potřebovalo váhu a další ...???

pšendolino
hvězdička
Příspěvky: 23
Registrován: stř 10.01.2018, 9:11
Auto: W210

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od pšendolino »

pšendolino píše: pát 30.08.2019, 12:29
Džejár píše: pát 30.08.2019, 6:53 V hlinikovem mezikuse nahore vlevo na motoru.
Tam jak je EGR ventil?
Aha už to chápu. Já tam tu klapku nemám a díry jsou zaslepené jak od výroby. Podtlak do toho taky nikde neni videt...

harysn
hvězdička
Příspěvky: 20
Registrován: sob 18.12.2010, 18:09
Auto: mercedes C250TD (w202), 124 300 CE ...

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od harysn »

Ahoj všichni, sice jsem musel číst tady mezi řádky a trochu přemýšlet :-) do hadičky, která vede k ventilu, který ovládá klapku v sání jsem dal kuličku, zapojil jsem ji nazpět a je po problému, utíká krásně i s podvalem :-) díík
Odpovědět