Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Odpovědět

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

Tak jsem udělal rozhodnutí. Když nemám silnou 320 CDI, tak si ji udělám z 200 CDI :)

Zatím jsem provedl základní úpravy:
1)EGR Off
2)Swirl klapky pryč i s motorkem

Plán:
1)C30 AMG vstřikovače
2)Vysokotlaká pumpa C30 AMG/400 CDI
3)Snímač tlaku v railu
4)Snímač tlaku v sacím potrubí
5)Turbodmychadlo Garrett GT2359V z 320 CDI (Teď je tam GT1852V)
6)Velký intercooler
7)Setrvačník a spojka z 270 CDI

Tady je mazlík v opravených a vyleštěných bačkůrkách:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Džejár »

já si koupil 5,0 AMG masařku, dal ji do garáže a ted si v teple na sedačce budu číst, jak jsi postoupil. Já mám hotovo :)


Nemyslímt o zle, ale pičnul bych to a tím šlus a čau.

Každopádně, dej vědět.

Jako správný šílenec, by jsi pak měl natočit video..

" onclick="window.open(this.href);return false;

Tenisak
vycházející hvězda
Příspěvky: 858
Registrován: pát 01.08.2008, 18:32
Bydliště: okres LOUNY
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Tenisak »

Džejár píše:já si koupil 5,0 AMG masařku, dal ji do garáže a ted si v teple na sedačce budu číst, jak jsi postoupil. Já mám hotovo :)


Nemyslímt o zle, ale pičnul bych to a tím šlus a čau.

Každopádně, dej vědět.

Jako správný šílenec, by jsi pak měl natočit video..

" onclick="window.open(this.href);return false;
To by me zajimalo, jak to je upraveny, to ma odpojeny zadni brzdy? Navic jsem zil v domeni, ze pri seslapnute brzde je automat nejak odpojeny od zaberu... Jak to tedy funguje?

Radek

messy
hvězdička
Příspěvky: 178
Registrován: pát 10.04.2009, 15:26
Auto: C220 CDI, S203

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od messy »

Automat je v zabere stale.

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

Jo, to je slušnej magor z Turbobandit *jokingly*

Jinak právě sháním nejdůležitější věc a to jsou ty AMG vstřiky. Bez nich je maximum s origo vstřikama +/- 190 HP (i s turbem z 270 CDI). AMG vstřiky dokážou dát až o 30% větší dávku paliva.

pan Dymák
hvězdička
Příspěvky: 251
Registrován: úte 26.11.2013, 23:36
Auto: w210 E55
Bydliště: Praha
Věk: 45

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od pan Dymák »

Mystik4l: upřímně bych Ti těch 250ps přál (ono je to plusmínus i reálný) ale za jedno se ten motor bude klepat, jak drahej pes, protože na volnoběhu do toho půjde nesmysl nafty (vem si že použiješ vstřiky s jednou tak velkýho objemu) a za druhý za tebou lidi rozsvěcet malinu, páč to bude hulit, jak Líza po GO!!!

u dvoulitru bych se držel do 200ps/400Nm a máš pokoj....

soft Ti bude dělat kdo?

Fridrich

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Fridrich »

Zkontaktuj tady nebo diselpower foru uzivatele mvolesko ten se zabejva temahle vecma kolem koncernu tak treba bude vedet poradit i s medvedem

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

Fridrich: Díky moc za radu, pohledám. Zatím jsem předběžně domluvený s Camp Performance, ale i tak se optám.

pan Dymák: Existuje W203 C200 CDI s výkonem přes 280 HP a kroutícím momentem přes 500 Nm. Auto nekouří, chová se normálně a je denně používané s nájezdem 40 000 km/rok. Když je správný poměr Vzduchu a paliva, tak to prostě nekouří. Je samozřejmě pravda, že kdybych nainstaloval ty jiné vstřiky a nenechal upravit dávku v řídící jednotce, tak to bude hulit jak stará lokomotiva, s tim souhlasím.

Myslím, že bych dosáhl krásných hodnot i bez silnější pumpy, ale při větším tlaku pracují tyto vstřikovače ještě lépe a efektivněji. Každopádně člověk co opravdu rozumí softu bude sakra potřeba.

pan Dymák
hvězdička
Příspěvky: 251
Registrován: úte 26.11.2013, 23:36
Auto: w210 E55
Bydliště: Praha
Věk: 45

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od pan Dymák »

jj Michal Vojáček (mvolesko) je opravdu člověk na pravém místě a ví, co dělá!!!! Nicméně, pokud má turbonafta jet, tak hulit bude - to je prostě stejně jasná věc, jako že slunce je žlutý a ferrari červený... je to dáno nutnou dávkou paliva a absencí EGR plus KAT.

těch 280ps ve 200cdi je obdivuhodný! Ale nevěřim, že nehulí
Ano, dá se jezdit tak, že nezahulí, ale pokud využíváš potenciál motoru, ta třískaj saze o asfalt!

edit: dej si na youtube jakejkoliv sprint TDI a uvidíš, že bez smogu to prostě nejde
manželka má od Michala 190ps v golfu IV a taky zahulí, když mu dáš podlahu

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

Ten člověk se dostal na maximum 290 HP/ 574 Nm, ale musel snížit kroutící moment na cca 530 Nm kvůli setrvačníku a spojce. Nějaká hodnota kouřivosti která je pro turbomotory max.3 měl on 0,26. Prý doslova bez kouře.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Přemek Doležal »

Na tohle jsem zvědav, pokud se to dožije finále. ]:->

pan Dymák
hvězdička
Příspěvky: 251
Registrován: úte 26.11.2013, 23:36
Auto: w210 E55
Bydliště: Praha
Věk: 45

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od pan Dymák »

spojka je důležitá věc.... setrvák je kus železa.... dvouhmota se při over 500Nm brzo sekne a chová se, jako jednohmota (netlumí vibrace a ty se přenášej dál - komfort jde dolů), lamelu Ti do organiky přeobloží Renovak za pár korun, ale nesmírně důležitej je přítlačák, kterej když je málo napruženej, tak bude klouzat a celý dílo pošle do kopřiv...

ale toho nehulícího mergla bych chtěl vidět live.... papír, potažmo monitor snese všechno, ale fyziku, chemii a mechaniku ochcat nejde...
každopádně 290ps ze dvou litrú objemu je ku..a dobrej výsledek, i kdyby to mělo zamořit celou afriku :D

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Přemek Doležal »

:D @}->--

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

Usilovně sháním ty vstřiky. Zbytek co se materiálu týče není problém.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Přemek Doležal »

@=
Odpovědět