U w210 320cdi pokud parkuji venku tak mám problém se startováním v závislosti na teplotě.
Pokud se už jaří a je třeba 15°C tak není problém (zrovna tak pokud je motor trochu už teplý), ale pokud je třeba 5°C tak už startuju poměrně dlouho. Pokud teplota jde k nule nebo pod nulu nenastartuju (pokud použiji startovací sprej tak bez problémů).
Jen chci uvést že baterie je OK, nafta nepadá - přetěsněno, žhaviče a relé OK, nafta zimní aditivovaná.
Diagnostika hlásí v souvislosti s CDI pouze chybu P1664-008 (Elektrické přídavné topení Přerušení).
Máte prosím někdo nějakou zkušenost, tip či radu? Děkuji
Problém se startem 320cdi/ elektrické přídavné topení ?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 31.07.2008, 15:32
- Auto: 2x w124, c124, s124, w210, s210, w211, s211, w163
- Bydliště: Břeclav (...dříve bubi)
- Věk: 48
- Kontaktovat uživatele:
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem 320cdi/ elektrické přídavné topení ?
Vnitřní netěsnost vstřikovačů - lze prokazatelně zjistit kapilární zkouškou. Druhou metodou je vlastní sledování tlaku na railu - lze to jen osciloscopem. Dle oscilogramu vidíme i to na kterém vstřikovači je největší pokles tlaku.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem 320cdi/ elektrické přídavné topení ?
Já tohle řeším nejdřív diagnostikou, sleduju při startu, když se tomu nechce, jakej je tlak paliva - v aktuálních hodnotách.
Když se doberu, že není tlak, pak kapilárovej test.
Když dopadne test dobře, tak zkusím jinej regulátor tlaku paliva, kterej mám zkušební v polici
Finále je výměna railového čerpadla. Což už jsem taky několikrát zažil
Ale myslím si s největší pravděpodobností na některej vstříček.
Když se doberu, že není tlak, pak kapilárovej test.
Když dopadne test dobře, tak zkusím jinej regulátor tlaku paliva, kterej mám zkušební v polici
Finále je výměna railového čerpadla. Což už jsem taky několikrát zažil
Ale myslím si s největší pravděpodobností na některej vstříček.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 31.07.2008, 15:32
- Auto: 2x w124, c124, s124, w210, s210, w211, s211, w163
- Bydliště: Břeclav (...dříve bubi)
- Věk: 48
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem 320cdi/ elektrické přídavné topení ?
...tak jsem udělal diagnostiku při teplotě kolem 0°C kdy se už ani na potřetí nepovedlo nastartovat. Tlak byl jen kolem 120bar, což bylo hodně mimo požadovaný rozsah. Dále signál tlakového regulačního ventilu přes 20%. Aktuální vstřikové množství bylo taky nad rozsah.zadek524 píše: ↑pon 23.03.2020, 8:05 Já tohle řeším nejdřív diagnostikou, sleduju při startu, když se tomu nechce, jakej je tlak paliva - v aktuálních hodnotách.
Když se doberu, že není tlak, pak kapilárovej test.
Když dopadne test dobře, tak zkusím jinej regulátor tlaku paliva, kterej mám zkušební v polici
Finále je výměna railového čerpadla. Což už jsem taky několikrát zažil
Ale myslím si s největší pravděpodobností na některej vstříček.