ET 46 na masařk FL
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1272
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50
ET 46 na masařk FL
Zdravím, tohle ET na masařku je asi kravina, což? I kdyby se to tam vešlo, bude to vypadat debilně ? Dík za radu.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: ET 46 na masařk FL
bude to zapadly. mam vzadu 8,5x17 et34 a taky je to celkem zalezly
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1272
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50
Re: ET 46 na masařk FL
Aha. To je divný... mám Sadery s et 35 a je to akorát. Tak okk dik.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: ET 46 na masařk FL
me to prijde zapadly, to auto je moc tlusty 😂
et46 bude o 11mm vic dovnitr proti 35
et46 bude o 11mm vic dovnitr proti 35
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1272
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50
Re: ET 46 na masařk FL
a řešit to podloužkou je asi pí..vina? Má to být pro kamarádovu e270, ne pro osmiválec..
-
- hvězda
- Příspěvky: 1378
- Registrován: sob 19.05.2012, 23:11
- Bydliště: Teplice, potažmo Buzerantovice
Re: ET 46 na masařk FL
nemůžeš vědět, jak bude vypadat ET46, když nevíš, jak je kolo široké. ET46 s ráfkem 6J bude o 12,7 mm zapuštěno oproti ET46 s ráfkem 7J. obecně bys měl vždy dodržet ET, upravovat si beztrestně můžeš akorát šírku ráfku. jinak to má totiž dost podstatný vliv na jízdní vlastnosti, tuhost podvozku, opotřebení podvozku, brždění apod. Za předpokladu že tam má v originále být třeba 7,5J ET 46, tak ET 59 s 8,5J bude vypadat stejně.
ET ti říká, jak je kolo "vystrčené" ven. Větší šířka ráfku ti říká, jak je kolo "vystrčené" ven i dovnitř oproti užšímu ráfku. Takže výpočet je následující:
Dáš tam větší kolo, třeba původně má být 7J (to znamená 7 palců široké) a ty tam chceš 8J (8 palců široké). Takže to chceš rozšířit o 1J, jeden palec, což je 2,54 cm. Kolo tak bude o 25,4mm širší, tedy pomyslně bude mít o 12,7mm na každou stranu víc. Ale to platí jen za předpokladu, že bude stejné ET. Pokud bude jiné, tak nebude změněné kolo na každou stranu větší rozvnoměrně, ale ven bude třeba víc, ale dovnitř auta bude vnitřní strana ráfku zasahovat míň. ty si celé to kolo posuneš jinam, ven anebo dovnitř. Pokud bude ET větší třeba o 5, tak to znamená, že o 5mm bude kolo více zasunuté dovnitř. Pokud bude ET o 7 menší, bude o 7mm více venku. Podle toho to můžeš vypočítat. Vliv pak mají samozřejmě i pneu atd.
snad je to srozumitelný...
ET ti říká, jak je kolo "vystrčené" ven. Větší šířka ráfku ti říká, jak je kolo "vystrčené" ven i dovnitř oproti užšímu ráfku. Takže výpočet je následující:
Dáš tam větší kolo, třeba původně má být 7J (to znamená 7 palců široké) a ty tam chceš 8J (8 palců široké). Takže to chceš rozšířit o 1J, jeden palec, což je 2,54 cm. Kolo tak bude o 25,4mm širší, tedy pomyslně bude mít o 12,7mm na každou stranu víc. Ale to platí jen za předpokladu, že bude stejné ET. Pokud bude jiné, tak nebude změněné kolo na každou stranu větší rozvnoměrně, ale ven bude třeba víc, ale dovnitř auta bude vnitřní strana ráfku zasahovat míň. ty si celé to kolo posuneš jinam, ven anebo dovnitř. Pokud bude ET větší třeba o 5, tak to znamená, že o 5mm bude kolo více zasunuté dovnitř. Pokud bude ET o 7 menší, bude o 7mm více venku. Podle toho to můžeš vypočítat. Vliv pak mají samozřejmě i pneu atd.
snad je to srozumitelný...
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: ET 46 na masařk FL
Predpokladam, ze jde o beznej rozmer 7-7,5 palce
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1272
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50