poznatek


Autor tématu
shaki.mb
hvězdička
Příspěvky: 101
Registrován: čtv 31.07.2008, 17:27
Auto: W124 300TD,Suzuki GSX-R
Bydliště: Zlaté Hory

poznatek

Příspěvek od shaki.mb »

Nedávno se mi stalo(viz téma "Technická") že masařka po prudkém sešlápnutí plynu nereagovala a motor se převaloval max.2-2200 ot/min(320cdi).Palubní počítač nesignalizoval nic.Po vypnutí motoru na pár minut,se vše vrátilo do normálu,nicméně po chvíli jizdy stejný problém.Nakonec se ukázalo že nefunguje podtlakovej ventil plnícího tlaku(viz foto),a motor jel na nouzový režim.Naštěstí v masařce jsou tyto ventily 2 a téměř stejné,takže dočasně postačilo přehodit je mezi sebou a auto jelo zas jak raketa.Ten druhý se stará o výfukové plyny a tudíž v dané situaci nebyla jeho funkčnost až tak důležitá.Nový ventil mě stál kolem 3000,-.Č. dílu-000 545 05 27-ventil turba,000 545 04 27-ventil výf.plynů.
Takže, pokud se vám někomu něco podobného stane,mohlo by se jednat o podobný problém.
Diagnostika napsala:Řízení plnícího tlaku
1470
Obvod zkratován

obr.1-ventil turba(pod plastovým deklem)
obr.2-ventil výfukových plynů
následující obrázek ukazuje kde jsou oba uloženy(jedná se ovšem o angl.verzi ;) )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

spacak
hvězda
Příspěvky: 1789
Registrován: čtv 31.07.2008, 5:13
Auto: W,210,W211,W212,W212,W213,W221 a drezina
Bydliště: Praha
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Re: poznatek

Příspěvek od spacak »

no tohle mi to nedela ale take mam problem auto se nekdy na volnobeh jakoby trepe nejvic je to poznat pokud auto necham samo rozjed. je to pocit jakobych jel po vlnitem plechu. Diagnostika ukazuje chybu na agr ventilu predpokladam ze tahle vec ho ovlada a nedovira. Pokud se to klepe a vypnu motor a nastartuju tak to vetsinou prestane.

Jarek
hvězdička
Příspěvky: 28
Registrován: pon 28.07.2008, 11:37
Auto: W211 320 CDI, R230 500 SL
Bydliště: UB
Věk: 56

Re: poznatek

Příspěvek od Jarek »

Zajimave, me se po vypnuti motoru z toho ventilu ozyvaji podivne zvuky, jako by pres neho uchazel podtlak a slysitelne to pulzuje. Zeby zacatek konce ?

spacak
hvězda
Příspěvky: 1789
Registrován: čtv 31.07.2008, 5:13
Auto: W,210,W211,W212,W212,W213,W221 a drezina
Bydliště: Praha
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Re: poznatek

Příspěvek od spacak »

take mi to dela jak na 320CDI tak i na 270CDI myslim ze je to normalni jsou tam takove filtry pres ktere ten vzduch maze ven

Autor tématu
shaki.mb
hvězdička
Příspěvky: 101
Registrován: čtv 31.07.2008, 17:27
Auto: W124 300TD,Suzuki GSX-R
Bydliště: Zlaté Hory

Re: poznatek

Příspěvek od shaki.mb »

Jo,mě to taky dělalo ale nevím jestli to dělá stále i po výměně ventilu,takže vyzkouším a dám vědět

Jarek
hvězdička
Příspěvky: 28
Registrován: pon 28.07.2008, 11:37
Auto: W211 320 CDI, R230 500 SL
Bydliště: UB
Věk: 56

Re: poznatek

Příspěvek od Jarek »

shaki.mb : jak to dopadlo ? dela ti porad ?

Autor tématu
shaki.mb
hvězdička
Příspěvky: 101
Registrován: čtv 31.07.2008, 17:27
Auto: W124 300TD,Suzuki GSX-R
Bydliště: Zlaté Hory

Re: poznatek

Příspěvek od shaki.mb »

to Jarek: sorry furt nekde lítám a vykouřilo se mi to z palice.Dnes to zkontroluju :-!

spacak
hvězda
Příspěvky: 1789
Registrován: čtv 31.07.2008, 5:13
Auto: W,210,W211,W212,W212,W213,W221 a drezina
Bydliště: Praha
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Re: poznatek

Příspěvek od spacak »

muj problem je ve skrtici klapce respektive musim sundat cele sani a tech 6 klapek vycistit a konecne zacpat ten EGR

Jinak na te 320 mi vzduch take fici ale na te 270 je to takove pulzujici

Autor tématu
shaki.mb
hvězdička
Příspěvky: 101
Registrován: čtv 31.07.2008, 17:27
Auto: W124 300TD,Suzuki GSX-R
Bydliště: Zlaté Hory

Re: poznatek

Příspěvek od shaki.mb »

tak mi to syčí chvili po vypnutí motoru ale jen u toho vyfukovýho ventilu.

audiosound75
hvězdička
Příspěvky: 166
Registrován: stř 24.09.2008, 8:40
Auto: ML W164 320cdi
Bydliště: Liberec-Frýdlant v Č.
Kontaktovat uživatele:

Re: poznatek

Příspěvek od audiosound75 »

shaki.mb píše:Nedávno se mi stalo(viz téma "Technická") že masařka po prudkém sešlápnutí plynu nereagovala a motor se převaloval max.2-2200 ot/min(320cdi).Palubní počítač nesignalizoval nic.Po vypnutí motoru na pár minut,se vše vrátilo do normálu,nicméně po chvíli jizdy stejný problém.Nakonec se ukázalo že nefunguje podtlakovej ventil plnícího tlaku(viz foto),a motor jel na nouzový režim.Naštěstí v masařce jsou tyto ventily 2 a téměř stejné,takže dočasně postačilo přehodit je mezi sebou a auto jelo zas jak raketa.Ten druhý se stará o výfukové plyny a tudíž v dané situaci nebyla jeho funkčnost až tak důležitá.Nový ventil mě stál kolem 3000,-.Č. dílu-000 545 05 27-ventil turba,000 545 04 27-ventil výf.plynů.
Takže, pokud se vám někomu něco podobného stane,mohlo by se jednat o podobný problém.
Diagnostika napsala:Řízení plnícího tlaku
1470
Obvod zkratován

obr.1-ventil turba(pod plastovým deklem)
obr.2-ventil výfukových plynů
následující obrázek ukazuje kde jsou oba uloženy(jedná se ovšem o angl.verzi ;) )

weap
hvězdička
Příspěvky: 106
Registrován: úte 05.08.2008, 0:35
Auto: W110, 200D W210 220CDi T modell slonica
Bydliště: Bratislava
Věk: 38
Kontaktovat uživatele:

Re: poznatek

Příspěvek od weap »

neviete mi cca poradit bitte co ten ventil stoji??

dik

Autor tématu
shaki.mb
hvězdička
Příspěvky: 101
Registrován: čtv 31.07.2008, 17:27
Auto: W124 300TD,Suzuki GSX-R
Bydliště: Zlaté Hory

Re: poznatek

Příspěvek od shaki.mb »

me stal cca 2300 kacek ceskych

weap
hvězdička
Příspěvky: 106
Registrován: úte 05.08.2008, 0:35
Auto: W110, 200D W210 220CDi T modell slonica
Bydliště: Bratislava
Věk: 38
Kontaktovat uživatele:

Re: poznatek

Příspěvek od weap »

hmhm, dik

Lukas560
hvězdička
Příspěvky: 22
Registrován: úte 29.07.2008, 15:53

Re: poznatek

Příspěvek od Lukas560 »

U 270CDi mi to taky uchází. Je to normální.

Jinak stejným způsobem hází motor do nouzového režimu i špatná váha vzduchu.

MM_C270_CDI
hvězdička
Příspěvky: 1
Registrován: pon 17.09.2012, 18:03
Auto: Mercedes C 270 CDI

Re: poznatek

Příspěvek od MM_C270_CDI »

Chlapi co se stane když je mezi sebou prohodím? Myslim 0005450527 za 0005450427
jaký je mezi nima rozdíl.mě to přijde stejný..
Mám stejný problém.
Už jsem je prohodil, ale nevim jestli to tak můžu nechat.
díky za radu
ps..frčí to teď jak předtim 007
Odpovědět