Koroze
-
- hvězdička
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 17.11.2010, 9:39
- Auto: S320CDI
Re: Koroze
Lakovna asi 3km od Říčan (731480558), moje w220 se tam už lakovala a dobrý ]:->
-
- hvězdička
- Příspěvky: 405
- Registrován: pát 01.08.2008, 7:34
- Auto: W 124 300D
- Bydliště: Plzeň
- Věk: 48
Re: Koroze
....pockej, 2002 byla v roce 2007 (tedy po 5ti letech) na celkovy oprave koroze a uz zase hnije???Kilek píše:Jinak auto je 2002 Německo. 2007 to bylo na celkovou opravu koroze v záruce v MB v Německu. Pochybuju, že to majitel negarážoval. Já garážuju, ale 2007-2010 řekněme stálo venku a nejezdilo moc.
Pro představu, jak je na tom předfaceliftvá w220 s korozí.
Moje 124 ktera ma 21 let ma minimista tam kde byl poskozenej lak od sutru ale nesiri se to.
A VW r 2000 malicko hnijou blatniky dole u prahu, ale ty byly jeste v r 2000 meneny po tukanci. Jinak vubec nic ?!
Obe auta jezdi nonstop a garaz neznaj. MB 300 000, VW 180 000 km.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 157
- Registrován: pon 03.10.2011, 22:40
- Auto: W140 S320 L, ex W124 230E, Golf VI Variant 1,6 TDI
- Bydliště: České Budějovice
- Věk: 43
Re: Koroze
To že hnije všechno, je blbost. Uvedu příklady vozů (vždy negarážovaných), které jsem používal
A) osobně :
Escort 1,4 Combi r.v.1991 (už kulatý) jsem měl v roce 2000, ani stopy po rzi.
Honda Accord 2,0 EX r.v.1987 jsem měl 2000-2001, ani stopy po rzi
Dva Formany r.v.1993 a 1994, měl jsem 2001-2002. nerezly vyjma zadních dveří kolem stěrače
Nissan Primera 2,0 r.v.1991, měl jsem 2002, nerezla
Nissan Maxima 3,0, r.v.1989, měl jsem 2002-2007, začala hnít asi po třech letech, nechal jsem opravit, ale lak už jsem nedal, za rok to prohnilo znovu, a šla pryč
Escort 1,6 Combi r.v.1998, měl jsem 2007-2010, nehnil
Fabia I Combi 1,4 r.v.2001 - užíval jsem služební 2001-2003, pak příležitostně do r.2010, nehnilo nic
Octavia I Combi 1,6 r.v.2011 - užíval jsem služebně 2003-2010, nehnilo nic.
+ ještě dvě Volhy, dva Žiguly - ty samo hnily už v továrně, dodávky Renault Master - nehnijící, a Iveco Daily - hnijící po roce.
B) v rodině :
Favorit r.1993 - měl otec 1993-1994 a pak ještě příbuzní 1994-2007, nehnilo nic
Felicia r.v.1995 - měla matka 1995-2007, nehnilo nic
Mazda 323 1,5 SDN r.v.1994 - měl otec 1994-1998, nehnilo nic
Mazda 323 1,5 SDN r.v.1998 - měl otec 1994-2007, matka 2007-2009, má dodnes brácha, nehnije nic
Mazda 3 1,6 SDN r.v.2007 - má otec od r.2007 dodnes - nehnije nic
Hyundai I30 r.v.2009 - má matka od r.2009 dodnes - nehnije nic
Pokud tedy W220 hnila po pěti letech, může se kvalitou řadit o něco nad Iveco, Volhu či Žigula, ale zůstane pod drtivou většinou ostatních značek, což je ostudou MB. Nevím, jak jsou na tom nejnovější generace MB modelových řad, ale W210 a W220 byly evidentně aušusové už z výroby.
A) osobně :
Escort 1,4 Combi r.v.1991 (už kulatý) jsem měl v roce 2000, ani stopy po rzi.
Honda Accord 2,0 EX r.v.1987 jsem měl 2000-2001, ani stopy po rzi
Dva Formany r.v.1993 a 1994, měl jsem 2001-2002. nerezly vyjma zadních dveří kolem stěrače
Nissan Primera 2,0 r.v.1991, měl jsem 2002, nerezla
Nissan Maxima 3,0, r.v.1989, měl jsem 2002-2007, začala hnít asi po třech letech, nechal jsem opravit, ale lak už jsem nedal, za rok to prohnilo znovu, a šla pryč
Escort 1,6 Combi r.v.1998, měl jsem 2007-2010, nehnil
Fabia I Combi 1,4 r.v.2001 - užíval jsem služební 2001-2003, pak příležitostně do r.2010, nehnilo nic
Octavia I Combi 1,6 r.v.2011 - užíval jsem služebně 2003-2010, nehnilo nic.
+ ještě dvě Volhy, dva Žiguly - ty samo hnily už v továrně, dodávky Renault Master - nehnijící, a Iveco Daily - hnijící po roce.
B) v rodině :
Favorit r.1993 - měl otec 1993-1994 a pak ještě příbuzní 1994-2007, nehnilo nic
Felicia r.v.1995 - měla matka 1995-2007, nehnilo nic
Mazda 323 1,5 SDN r.v.1994 - měl otec 1994-1998, nehnilo nic
Mazda 323 1,5 SDN r.v.1998 - měl otec 1994-2007, matka 2007-2009, má dodnes brácha, nehnije nic
Mazda 3 1,6 SDN r.v.2007 - má otec od r.2007 dodnes - nehnije nic
Hyundai I30 r.v.2009 - má matka od r.2009 dodnes - nehnije nic
Pokud tedy W220 hnila po pěti letech, může se kvalitou řadit o něco nad Iveco, Volhu či Žigula, ale zůstane pod drtivou většinou ostatních značek, což je ostudou MB. Nevím, jak jsou na tom nejnovější generace MB modelových řad, ale W210 a W220 byly evidentně aušusové už z výroby.
Re: Koroze
Pánové, může za to ekologie a laky na vodou ředitelné bázi. Pak také údržba majitelů, klimatické pásmo a druh posypu cest v zimě. Nocní směna taky dost zmůže. *jokingly*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 422
- Registrován: sob 12.09.2009, 11:23
Re: Koroze
Včera jsem to študoval, základofka nedrží na plechu.
Naposledy upravil(a) Karlos2 dne pát 24.02.2012, 17:14, celkem upraveno 1 x.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 412
- Registrován: sob 11.12.2010, 7:32
- Auto: w220 s320l
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
Tak to je no. W220 byl prý kvalitativně v laku a kastli skok dolů, podle všeho a mercedes si u faceliftu 2003 opravoval renomé.. Já měl před tím jen Škodu 120L r.v. 1983 a tam se to řešilo tak 3x za 20 let. Ford Focus ver.1, 11let stáří a tam všichni považovali za pěkný, že nehnijou spodky dvěří.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 26.08.2011, 20:38
- Auto: Mercedes C250D
- Bydliště: Olbramovice
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
Je to přesně tak jak napsal karlos2..
Základní barva nedrží na plechu ( možná je to částečně pozinkované, protože na některých místech se barva nafukuje ale po odstranění barvy na plechu koroze není)
Když to člověk bude delší dobu zkoumat dojde k tomu, že na celém autě je poprašek základu, metalíza a bezvarvej lak v mizerné vrstvě.
přikládám pár fotek opravovaného S500 ( blatníky,spodky dveří, atd..
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3135.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3136.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3147.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3149.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3207.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3208.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3266.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3275.jpg
Auto se pak kompletně naleštilo a není poznat rozdíl mezi novýma a starýma ( nelakovanýma dílama )
Jak to celé probíhalo:
Obrousit až na čistý kov ( kupodivu to šlo)
epoxidový základ
pro vyrovnání stříkací tmel
3 vrstvy plniče
metalíza
4 vrstvy bezbarvého laku
a nakonec se na to dala tlustá průhledná folie
Základní barva nedrží na plechu ( možná je to částečně pozinkované, protože na některých místech se barva nafukuje ale po odstranění barvy na plechu koroze není)
Když to člověk bude delší dobu zkoumat dojde k tomu, že na celém autě je poprašek základu, metalíza a bezvarvej lak v mizerné vrstvě.
přikládám pár fotek opravovaného S500 ( blatníky,spodky dveří, atd..
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3135.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3136.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3147.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3149.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3207.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3208.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3266.jpg
http://www.kratom.lakovnahanak.cz/Fotografie3275.jpg
Auto se pak kompletně naleštilo a není poznat rozdíl mezi novýma a starýma ( nelakovanýma dílama )
Jak to celé probíhalo:
Obrousit až na čistý kov ( kupodivu to šlo)
epoxidový základ
pro vyrovnání stříkací tmel
3 vrstvy plniče
metalíza
4 vrstvy bezbarvého laku
a nakonec se na to dala tlustá průhledná folie
-
- hvězdička
- Příspěvky: 422
- Registrován: sob 12.09.2009, 11:23
Re: Koroze
Krásná práce, a cena? :)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 26.08.2011, 20:38
- Auto: Mercedes C250D
- Bydliště: Olbramovice
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
Takže:
opískování, pozinkování předních blatníků
lak předních blatníků
z druhé strany guma ( proti korozi a taky kvuli kluku)
4 spodky dveří, 2 zadní lemy u prahu + folie
leštení auta ( bylo zašlé od myčky)
nástřik dutin
nástřik gumou podběhy ( to bylo v rámci nesplnění termínu udělané zadarmo - Pan Kratochvíl tu nebyl poprvé )
cuplíky, lišty u Hoška taky stály majlant
Montáže a demontáže
atd..
Auto odjíždělo navoněné vyšperkované a jako nové..
38 500Kč
opískování, pozinkování předních blatníků
lak předních blatníků
z druhé strany guma ( proti korozi a taky kvuli kluku)
4 spodky dveří, 2 zadní lemy u prahu + folie
leštení auta ( bylo zašlé od myčky)
nástřik dutin
nástřik gumou podběhy ( to bylo v rámci nesplnění termínu udělané zadarmo - Pan Kratochvíl tu nebyl poprvé )
cuplíky, lišty u Hoška taky stály majlant
Montáže a demontáže
atd..
Auto odjíždělo navoněné vyšperkované a jako nové..
38 500Kč
-
- hvězdička
- Příspěvky: 157
- Registrován: pon 03.10.2011, 22:40
- Auto: W140 S320 L, ex W124 230E, Golf VI Variant 1,6 TDI
- Bydliště: České Budějovice
- Věk: 43
Re: Koroze
To je ten Motýl, co ho má Kratom v inzerci?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 26.08.2011, 20:38
- Auto: Mercedes C250D
- Bydliště: Olbramovice
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
jj to je ten motýl :)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 422
- Registrován: sob 12.09.2009, 11:23
Re: Koroze
Auto už mám taky hotový.
Kdyby to někoho zajímalo, můžu sem dát fotku oloupaného laku.
Z postižených míst (spodky dveří) to šlo dolů jak šlupka z banánu.
Po základovce témeř ani stopy.
Plech je ok, naopak, na to že byl nechráněnej, skoro to nehnilo, soudruzi posrali něco s barvou!!!
Kdyby to někoho zajímalo, můžu sem dát fotku oloupaného laku.
Z postižených míst (spodky dveří) to šlo dolů jak šlupka z banánu.
Po základovce témeř ani stopy.
Plech je ok, naopak, na to že byl nechráněnej, skoro to nehnilo, soudruzi posrali něco s barvou!!!
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 412
- Registrován: sob 11.12.2010, 7:32
- Auto: w220 s320l
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
Karlos, dej fotky. Mě to zajímá. Dneska jsem byl na STK, pak servis B a až se ustálí teploty tak koroze.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 422
- Registrován: sob 12.09.2009, 11:23
Re: Koroze
zejtra za světla vyfotím.
Prostě na tej slouplej šlupce tlouštky igelitovýho pytlíku, čili nic moc, je zvrchu krásná metla pod bb.lakem a ze spodu, to co bylo na plechu je překvapivě taky metla :)
Prostě na tej slouplej šlupce tlouštky igelitovýho pytlíku, čili nic moc, je zvrchu krásná metla pod bb.lakem a ze spodu, to co bylo na plechu je překvapivě taky metla :)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned 25.04.2010, 22:09
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 52
Re: Koroze
tak jsem po zime umyl auto a mam taky korozi... :-/ Sice zatim nic velkeho, ale jednat budu muset...
Nojo no 12 let starej medved, s tim se hold musi pocitat :)
Nojo no 12 let starej medved, s tim se hold musi pocitat :)