Tak to si je měl už úplně rozpraskané.
E320 žere olej
-
- hvězda
- Příspěvky: 1523
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: E320 žere olej
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 863
- Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
- Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
- Věk: 76
Re: E320 žere olej
Měl. Teď to má cca 260tkm na hrbu a spotřeba oleje nulová. Gufera vyměněna bez demontáže hlav.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1523
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
-
- hvězdička
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte 26.02.2019, 7:28
- Auto: Mercedes w211/ e320
Re: E320 žere olej
Zdravím tak píšem o5. Áno sú to gufera chcem sa opýtať len medzi rečou. Poškodí sa motor ak ich ešte nedám spraviť, lebo v servise som objednaný až o mesiac a pól. Olej normálne dolievam i keď teraz už dlhšie ma nepýtal aj som kontroloval a píše, že olej je o.k
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: E320 žere olej
Čím déle motor spaluje olej tím více se usazuje postupně karbonu na spalovacím prostoru a taky na pístu až k prvnímu kroužku, což ho postupně pomalu "zapeče" a on se přestane volně hýbat a těsnit a pak je na řadě další a pak motor žere oleje ještě víc a tlaky má horší a musí se nejen udělat hlava , ale i překroužkovat a hlavně vyčistit, protože foukání "dolu" má za následek zanesení odvětrání klikové skříně a někdy i celého motoru včetně sání až po ventily... To platí pro všechny benziny všeobecně. E320 jsem neměl (jen 300E) .
A ještě jedna věc - pokud má motor najeto opravdu hodně, můžou být vyběhaný vodítka ventilů - pak nový gufera jdou do kytek za chvíli , ale třeba tatovo S124 250D má ve 400 000 vodítka stále dle původních rozměrů od výrobce v toleranci ale zapečené kroužky od pitomců s bio šmakolama...
A ještě jedna věc - pokud má motor najeto opravdu hodně, můžou být vyběhaný vodítka ventilů - pak nový gufera jdou do kytek za chvíli , ale třeba tatovo S124 250D má ve 400 000 vodítka stále dle původních rozměrů od výrobce v toleranci ale zapečené kroužky od pitomců s bio šmakolama...