Airmatic-padá zadok do 20min
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
Airmatic-padá zadok do 20min
Zdravím, kúpil som si 4matic s Airmaticom, auto po naštartovaní zdvihne, pri jazde ide pekne, kompresor bol menený.
Po vypnuti auta asi do 20minut mi sfúkne ľavé zadné koleso, pravé zadné sfúkne až neskor. Predok drží pekne aj týždeň (dlhšie mi auto nestálo)
Je možné že je únik vzduchu inde ako vo vankúši? Prípadne nejaká rada ako zistiť kde by to fučalo (jarová voda je neúčinná). Predchádzajúci majitel spominal nejaký valček (spoj) ale nevedel mi to priblizit viac kedze to nechaval v servise robiť.
Po vypnuti auta asi do 20minut mi sfúkne ľavé zadné koleso, pravé zadné sfúkne až neskor. Predok drží pekne aj týždeň (dlhšie mi auto nestálo)
Je možné že je únik vzduchu inde ako vo vankúši? Prípadne nejaká rada ako zistiť kde by to fučalo (jarová voda je neúčinná). Predchádzajúci majitel spominal nejaký valček (spoj) ale nevedel mi to priblizit viac kedze to nechaval v servise robiť.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Na 95% je zlý ten ľavý mech. Samozrejme, môže to robiť aj tá kocka s ventilmi, čo rozdeľuje tlak. Môžeš mechy natlakovať, odpojiť a zaslepiť hadičky...a uvidíš, či niektorý z nich padne.
A ak nechceš meniť znovu aj kompresor, odporúčam doriešiť to čo najskôr.
A ak nechceš meniť znovu aj kompresor, odporúčam doriešiť to čo najskôr.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
mech mam vybrat a tak ho natlakovať alebo mám auto zdvihnuť a odpojit hadicku ( ide tam taká hrubá a taká tenká)... neviem presne pod autom to moc nevidno.
Mechy kupit nové či repasuje to niekto? alebo z búračky?
Mechy kupit nové či repasuje to niekto? alebo z búračky?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Normálne natlakovať naštartovaným motorom, odpojiť tú vzduchovú hadičku, čo ide do mechu a zaslepiť....a čakať, či auto sadne alebo nie.
https://www.aircentrum.sk/02-09-w211-airmatic-4matic/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.aircentrum.sk/02-09-w211-airmatic-4matic/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- kometa
- Příspěvky: 2477
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Nechci ti do toho kecat
Ale w211 nemá kocku s ventilky a když odpojis hadičku tak se nic nového nebude dít kromě toho že ti z té hadicky půjde vzduch
Hlavně nevyndavej mechy zpátky už je nedáš dobře a mech praskne
Padá celý zadek nebo jen jedna strana???
Waterfall tyhle rady by jsi neměl davat jsi s tím nebezpečný svému okolí
Ale w211 nemá kocku s ventilky a když odpojis hadičku tak se nic nového nebude dít kromě toho že ti z té hadicky půjde vzduch
Hlavně nevyndavej mechy zpátky už je nedáš dobře a mech praskne
Padá celý zadek nebo jen jedna strana???
Waterfall tyhle rady by jsi neměl davat jsi s tím nebezpečný svému okolí
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Lava strana padne do 20minut úplne dole a práva strana ťa vydrží asi deň dva. Predok ten nepadá vobec. Repasované mechy stoja 350e/ks ale rád by som si bol istý že to je tým keď už mám vyhodiť toľko peňazí.
-
- kometa
- Příspěvky: 2477
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Je potřeba zkontrolovat jestli to uchází přímo mechem. Dost casto bývá vyhnilý ten hliníkový zásobník . Ten klidně zaslep stejně nepoznáš jestli tam je nebo není. Takže auto do nejvyšší polohy a buď odhrn tu manžetu co kryje mech a postřikej to vodou a potom stejně postřikej vodou ten zásobník
Nehledej problém jinde
Nehledej problém jinde
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
No jasný, airmatic žádnou kocku s ventily nemá...a vzduch do jednotlivých měchů a centrálního zásobníku rozděluje ježíšek, že? A ten blok s elektroventily, čo z něj jde šest hadiček je asi jenom přelud. *jokingly*
Enoughere to, žes mě evidentně nepochopil znamená jenom to, že jsem nebezpečnej pro Tebe. :x
Enoughere to, žes mě evidentně nepochopil znamená jenom to, že jsem nebezpečnej pro Tebe. :x
-
- kometa
- Příspěvky: 2477
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Jenze w211 žádnej blok s elektroventily nemá
Nikdy jsi to neviděl proto ti směle píšu že jsi nebezpecny svému okoli
Nevšiml jsi si náhodou že do každého jednotlivého mechu jde elektrika??? Narozdíl od všech ostatních vzduchovych systému mercedes???
Takže ikdyz odpojis tu hadičku tak s mechem to ani nehne a z hadičky půjde vzduch zepředu . Dokud nedáš pokyn diagnostikou a začneš upouštět mech????
Ta kostka je pouze kus hliníku se senzorem tlaku a s ventilem na centrální branu a s dirama. Vše ostatní řídí RJ každý jednotlivý mech ve kterém je vždy ventil
Stejně jako když vyndat mech a budeš jo chtít hodit do vody .... Nemáš šanci ho napustit ani vypustit dokud ji nenapojis na systém aby ti otevřel ventil v mechu....
U w211 když ti auto klesá vzadu na jednu stranu je problém vždy v mechu. Když na obě současne musí se kontrolovat senzor zdvihu. Když vzadu při parkování klesne jeden mech níž než druhý dělá se rekalibrace RJ.
Takže se pojďme bavit praxe se trochu jinde než teorie
Nikdy jsi to neviděl proto ti směle píšu že jsi nebezpecny svému okoli
Nevšiml jsi si náhodou že do každého jednotlivého mechu jde elektrika??? Narozdíl od všech ostatních vzduchovych systému mercedes???
Takže ikdyz odpojis tu hadičku tak s mechem to ani nehne a z hadičky půjde vzduch zepředu . Dokud nedáš pokyn diagnostikou a začneš upouštět mech????
Ta kostka je pouze kus hliníku se senzorem tlaku a s ventilem na centrální branu a s dirama. Vše ostatní řídí RJ každý jednotlivý mech ve kterém je vždy ventil
Stejně jako když vyndat mech a budeš jo chtít hodit do vody .... Nemáš šanci ho napustit ani vypustit dokud ji nenapojis na systém aby ti otevřel ventil v mechu....
U w211 když ti auto klesá vzadu na jednu stranu je problém vždy v mechu. Když na obě současne musí se kontrolovat senzor zdvihu. Když vzadu při parkování klesne jeden mech níž než druhý dělá se rekalibrace RJ.
Takže se pojďme bavit praxe se trochu jinde než teorie
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Na pravej strane ten hliníkový zásobník bol už robený , je tam viacej pasok a aj tekutý kov takže na ľavej strane to môžem pozrieť tiež. Nepadne mi auto Keď odpojim tu veľkú hadicu od toho zásobníku? Je možné zaslepiť tu hadicu nejakou zaslepkou či to nefuci tadiaľ?
Potom ak nie tak ten mech vymeniť.
Potom ak nie tak ten mech vymeniť.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6238
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
tvl. nešpekuluj, neodpojuj hadice od zásobníku, prostě vyměníš zadní měchy a máš zase klid, dobytkové rozpojují ty hadice od zásobníků, aby při výměně nemuseli svěšovat zad. nápravnici, ale to nejni ten správný postup, takže amatéři všech zemí, spojte se *jokingly*benzo220 píše:Na pravej strane ten hliníkový zásobník bol už robený , je tam viacej pasok a aj tekutý kov takže na ľavej strane to môžem pozrieť tiež. Nepadne mi auto Keď odpojim tu veľkú hadicu od toho zásobníku? Je možné zaslepiť tu hadicu nejakou zaslepkou či to nefuci tadiaľ?
Potom ak nie tak ten mech vymeniť.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
ja som dnes strávil den pod autom a zistil som ze mi fučí z hadice ktorá sa napája na ten zasobník, rozobral som to , hlinik bol vyžratý, obrusil som to, zasilikonoval, dal hadicu a 3 spony tak som zvedavý čo to zajtra povie.
Len mi vyfúklo všetok vzduch a auto ostalo podložené na zdviháku. snáď nebude problém s tým, keď to dofúkne po naštartovaní.
Len mi vyfúklo všetok vzduch a auto ostalo podložené na zdviháku. snáď nebude problém s tým, keď to dofúkne po naštartovaní.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Tak som si vydýchol že som nemusel mech kúpiť ☺ padal zadok kvôli zásobníku. Vyriešil to silikon a stahovacky.
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
007Merc124 píše:tvl. nešpekuluj, neodpojuj hadice od zásobníku, prostě vyměníš zadní měchy a máš zase klid, dobytkové rozpojují ty hadice od zásobníků, aby při výměně nemuseli svěšovat zad. nápravnici, ale to nejni ten správný postup, takže amatéři všech zemí, spojte se *jokingly*benzo220 píše:Na pravej strane ten hliníkový zásobník bol už robený , je tam viacej pasok a aj tekutý kov takže na ľavej strane to môžem pozrieť tiež. Nepadne mi auto Keď odpojim tu veľkú hadicu od toho zásobníku? Je možné zaslepiť tu hadicu nejakou zaslepkou či to nefuci tadiaľ?
Potom ak nie tak ten mech vymeniť.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: Airmatic-padá zadok do 20min
Tak v tom případě se omlouvám a díky za vysvětlení. Na S211 jsem to do detailu nestudoval, vycházel jsem ze základního schéma airmaticu.enougher píše:Jenze w211 žádnej blok s elektroventily nemá
Nikdy jsi to neviděl proto ti směle píšu že jsi nebezpecny svému okoli
Nevšiml jsi si náhodou že do každého jednotlivého mechu jde elektrika??? Narozdíl od všech ostatních vzduchovych systému mercedes???
Takže ikdyz odpojis tu hadičku tak s mechem to ani nehne a z hadičky půjde vzduch zepředu . Dokud nedáš pokyn diagnostikou a začneš upouštět mech????
Ta kostka je pouze kus hliníku se senzorem tlaku a s ventilem na centrální branu a s dirama. Vše ostatní řídí RJ každý jednotlivý mech ve kterém je vždy ventil
Stejně jako když vyndat mech a budeš jo chtít hodit do vody .... Nemáš šanci ho napustit ani vypustit dokud ji nenapojis na systém aby ti otevřel ventil v mechu....
U w211 když ti auto klesá vzadu na jednu stranu je problém vždy v mechu. Když na obě současne musí se kontrolovat senzor zdvihu. Když vzadu při parkování klesne jeden mech níž než druhý dělá se rekalibrace RJ.
Takže se pojďme bavit praxe se trochu jinde než teorie