Podělím se o pár postřehů :)
1) Termostat vyměněn. Motor se teď zahřeje na 90 stupňů asi po 7 km, ať je venku jakkoliv zima. A pak už teplota drží. Teplý vzduch cítím snad už po 2 km. K termostatu je nic moc přístup. Jako ježek v kleci. A je potřeba vnitřní torx E10 na 1/4 golu, s 1/2 se tam nedá dostat.
2) Vyměnil jsem i tu pomocnou pumpu. Objednal jsem čínskou z eBaye za tisícovku, protože origoš stojí nesmysl. Vydržela sice fungovat jen asi 200 km, pak zdechla, ale stačilo to ke zjištění, že na rychlost topení tahle kravina nemá žádný vliv. Škoda, že se nedá sehnat nějaká spojka těch tří hadic, abych se jí zbavil úplně.
I tak mě to ale štve, že něco nefunguje jak má. Teď jsem našel napohled stejnou pumpu od Bosche za 2300 nebo FEBI za 1600, jen má jiné číslo: 001 835 35 64. Asi ji zkusím :D
Chyba B1003 - pumpa cirkulace topení
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv 18.06.2020, 14:55
- Auto: W203 C220CDI 110 kW (2004)
- Bydliště: Jihlava
- Věk: 33
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba B1003 - pumpa cirkulace topení
Spojku na tři hadice ti vyrobí topernář z mědi.
Bez pumpy to jen hůř topí na místě na volnoběh, .... a můj poznatek :
-10, zamrzlý vokna, zvenku mažhavit a start motoru, po pár minutách se furt nic neděje, z topení jde studenej vzduch.
Stačí jednou přidat plyn - lehce protůrovat, pumpa motoru pohne vodou v topení, a pak už to fachčí jak má.
Bez pumpy to jen hůř topí na místě na volnoběh, .... a můj poznatek :
-10, zamrzlý vokna, zvenku mažhavit a start motoru, po pár minutách se furt nic neděje, z topení jde studenej vzduch.
Stačí jednou přidat plyn - lehce protůrovat, pumpa motoru pohne vodou v topení, a pak už to fachčí jak má.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv 18.06.2020, 14:55
- Auto: W203 C220CDI 110 kW (2004)
- Bydliště: Jihlava
- Věk: 33
Re: Chyba B1003 - pumpa cirkulace topení
Dokážete prosím někdo zjistit, jaký je rozdíl mezi Bosch 0 392 020 077 a 0 392 020 029?
// Asi jen jinak natočený ten nejmenší vývod?
// Asi jen jinak natočený ten nejmenší vývod?
Naposledy upravil(a) Khamos dne úte 10.11.2020, 19:32, celkem upraveno 1 x.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv 18.06.2020, 14:55
- Auto: W203 C220CDI 110 kW (2004)
- Bydliště: Jihlava
- Věk: 33
Re: Chyba B1003 - pumpa cirkulace topení
Jo, už to vidím, díky. Konektor by nebyl problém, a ta nejmenší hadička je možná dost dlouhá, abych ji tam ohnul... No pokud jsou jiné parametry jako výkon a tlak stejné, tak ho asi zkusím, když je mezi nima rozdíl snad 3000 Kč :)
// A možná by se dal přehodit spodek ze staré pumpy.
// A možná by se dal přehodit spodek ze staré pumpy.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba B1003 - pumpa cirkulace topení
Jelikož inkrimonovaný vůz nyní vlastním a je v něm nějaká vyměněná pumpa s nápisem Fertig která pískala, pro kontrolu jsem ji zapojil, a hle, najednou pískání zmizelo spolu s Šemíkem k Neumětelům.
Pumpuju, a potichu. @=
Pumpuju, a potichu. @=