DPF a regenerace
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: DPF a regenerace
pche, kontrolka regenerace DPF, u našeho Béčkoně jsme měli jednu žhavičku v háji, 3. válec :-/ moc se mi do ní nechtělo, kdo zná, ví jak se k tomu leze o:-) a tak jsem to přes léto nechal bejt, no klasika po startu studenýho motoru na chvíli svítila kontrolka žhavení, pak celý den třeba už ne, jen za studena se to dělo. No ale když jsem třeba jel po dálnici a ne pomalu, tak se rozsvěcovala i za jízdy, motor ohřátý takže jsem se divil =-o a po různých konzultacích na odborné úrovni s kluky z MB jsem se dozvěděl, že se při regeneraci zapojí i žhav.svíčky =-o což jsem netušil, takže jsem přesně věděl kdy probíhá ]:-> teď už jsou všechny žhavky nové - origo MB ]:-> a ani jedna se netrhla [:-}
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a regenerace
Ano, nefunkční žhavičky dokážou zničit DPF.
Teď to rozebvírá Martin ve SM - VW T6
Teď to rozebvírá Martin ve SM - VW T6
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a regenerace
Jedou žhavky a přivírá se chcípací klapka... Nějak se mi zdá, že němci tím, jak se snaží vše zautomatizovat a vyřadit řidiče ze hry udělají spoustu pí..vin. New Landcruiser má nejen signalizaci zaplnění ale tlačítko na regeneraci. Dokonalost! https://www.auto.cz/martin-vaculik-toto ... vot-138249
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a regenerace
Martin má určitou pravdu, ale proč bych měl každej den jezdit teréním autobusem?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a regenerace
A proč dopíči nemá každej naftokrumpl s DPF displejíček se signalizací zaplnění, kontrolkou probíhající regenerace a tlačítkem regeneraci spouštějící? Protože je nutný fšude přilepit tablet a řešit konektivitu.
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a regenerace
S tímto já, staromilec, musím jen a jen souhlasit. @}->--
Svět, a ten automobilový též, se v prdel obrací.
Člověk se pak diví, že zpráva říká : srazili se čelně na přehledném úseku. =-o
Kdysi to bylo z několika důvodů: spolujezdkyně mu ho kouřila, nebo si ho honil, nebo se drápal f prdeli, nebo se kochal ... pan doktor.
Dnes je důvod jediný: potřeboval naštelovat cokoliv v autě, a to se dělá tak, že čumíš do tabletu a šmátráš,
třeba 3km v kuse...už jsem to zažil, a v tý chvíli bych tu věc uprostřd ukopnul...samádotyková ploška....
Kokotskej svět. :-!
Svět, a ten automobilový též, se v prdel obrací.
Člověk se pak diví, že zpráva říká : srazili se čelně na přehledném úseku. =-o
Kdysi to bylo z několika důvodů: spolujezdkyně mu ho kouřila, nebo si ho honil, nebo se drápal f prdeli, nebo se kochal ... pan doktor.
Dnes je důvod jediný: potřeboval naštelovat cokoliv v autě, a to se dělá tak, že čumíš do tabletu a šmátráš,
třeba 3km v kuse...už jsem to zažil, a v tý chvíli bych tu věc uprostřd ukopnul...samádotyková ploška....
Kokotskej svět. :-!
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: DPF a regenerace
Podepisuju. Teď jsem dostal novou služební Toyotu Proace Verso a mám s tím autem normálně problém. Jsem model 1983 a začínám mít vážný problémy s obsluhou nových vozů...umím to sám maximálně nastartovat a rozjet se s tím. Ale jen při pokusu aktivovat tempomat jsem se na dálnici málem 2x vyebal...
Takový věci se mi ještě 10 let zpátky nestávaly...
Takový věci se mi ještě 10 let zpátky nestávaly...
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a regenerace
... no a to já jsem o 30 let starší než ty. ]:-> :-!
Pozávodím všechny, ale spárovat si telefon, to je pro mě nadlidskej výkon = neumím. :-!
Pozávodím všechny, ale spárovat si telefon, to je pro mě nadlidskej výkon = neumím. :-!
-
- hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: DPF a regenerace
JJ tablety jak kráva nevadí ale malinká ďobka od kameňa v zornom poli je pomaly trestný čin.Hold nová doba :-!
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: DPF a regenerace
Ty tu "jen plácáš" W46trojko- vysírači . Já napsal že do těch aut s tímhle jiným sajrajtem (a je jedno jak se jmenuje) se nesmí nalejt nic jinýho , což
už řada lidí takové otázky v servisech kde jsem dělal měli. Tedy informace k něčemu a ne jen blbý poznámky a rejpání... poslední mohykán ze 4lístku vysíračů co? :-D tak si to užij 463
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a regenerace
.... jsem se ráno vohnul a....vejfuck je furt bílej.
Hezky to funguje, hezky. [:-}
To budou mít kluci na Emmisích radost.
Jedno auto, OPEL Kadett 1,8i 100Ps mělo takový emise,..... řikali, že z toho jde čistší vzduch ven než dovnitř. @=
A Toytu Corollu 1,2 měřili jako s KATem.
- Je to na hranici, ale dobrý, hlásí měřič. @}->--
Technik pak pod autem hlásí: Vole, dyk to žádnej KAT nemá, a von naměřil katový emise.
To jsou auta čistá, a pak mám auta špinavá, tzn že je při akceleraci vidět, KDE končí vyfouk. ]:->
Hezky to funguje, hezky. [:-}
To budou mít kluci na Emmisích radost.
Jedno auto, OPEL Kadett 1,8i 100Ps mělo takový emise,..... řikali, že z toho jde čistší vzduch ven než dovnitř. @=
A Toytu Corollu 1,2 měřili jako s KATem.
- Je to na hranici, ale dobrý, hlásí měřič. @}->--
Technik pak pod autem hlásí: Vole, dyk to žádnej KAT nemá, a von naměřil katový emise.
To jsou auta čistá, a pak mám auta špinavá, tzn že je při akceleraci vidět, KDE končí vyfouk. ]:->
Naposledy upravil(a) Přemek Doležal dne pon 22.03.2021, 17:30, celkem upraveno 1 x.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1403
- Registrován: pát 05.06.2009, 17:53
- Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
- Bydliště: Doma
Re: DPF a regenerace
to ale nic jinyho se nesmi lejt(pokusim se udrzet tvuj slovnik aby jsi nemusel pouzivat prekladac na google *jokingly* ) ani do jinych aut s jinym sajrajtem ]:->Volhovič píše: ↑pát 19.03.2021, 10:00 Ty tu "jen plácáš" W46trojko- vysírači . Já napsal že do těch aut s tímhle jiným sajrajtem (a je jedno jak se jmenuje) se nesmí nalejt nic jinýho , což
už řada lidí takové otázky v servisech kde jsem dělal měli. Tedy informace k něčemu a ne jen blbý poznámky a rejpání... poslední mohykán ze 4lístku vysíračů co? :-D tak si to užij 463
uplne jedno o jakych znackach je rec, proste do kazdeho auta je treba nalejt to co tam za sajrajt patri :-*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: DPF a regenerace
PD píše: To jsou auta čistá, a pak mám auta špinavá, tzn že je při akceleraci vidět, KDE končí vyfouk. ]:->
No mě víc smrděj ty nový čistý , bo jejich výfukové plyny sice nejsou vidět ale puch je to odpornej vždy na dílně :-(
Jinak ano starou Corollu 1,3 dvouvačku měl náš bubeník asi 10-12 let a ta dílnu jentak nezasmradila. Parádní motor sice starodávnej ale s fungující technikou výšlehové komůrky (na rozdíl od Volhy 3102) :-)
No mě víc smrděj ty nový čistý , bo jejich výfukové plyny sice nejsou vidět ale puch je to odpornej vždy na dílně :-(
Jinak ano starou Corollu 1,3 dvouvačku měl náš bubeník asi 10-12 let a ta dílnu jentak nezasmradila. Parádní motor sice starodávnej ale s fungující technikou výšlehové komůrky (na rozdíl od Volhy 3102) :-)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 04.08.2008, 10:30
- Auto: W124 200D, W124 E200D , S203 200 CDI
- Bydliště: Most, Plzeň
- Věk: 53
Re: DPF a regenerace
Taky mě to s.re a přemýšlím jak tam dodělat kontrolku na probíhající regeneraci. Nějaký nápad ?Přemek Doležal píše: ↑úte 16.03.2021, 21:45... popsals to hezky. Ještě mi řekni, JAK poznám, že auto zrovna regenruje, no? =-oVolhovič píše: ↑úte 16.03.2021, 14:28 No ale na tu vysokou teplotu bacha - auto při regeneraci tak ohřeje vejfuk, že promaštěná podlaha pod autem v garáži by mohla gafnout :-O
Já bych do garáže nezajížděl s autem kde dobíhá regenerace. Pan Vaculík dokonce v jedné reportáži z poslední doby varuje u nějakého SUV nebo teréňáku před zapálením louky :-O od rozpáleného výfuku, což tedy není ani trochu nadsazené.
Jo a bacha na to jakou močovinu do vozu předepisuje výrobce- třeba úplně nejstarší DPF koncernu mají močovinový koncentrát , který stojí
asi 2000 za necelé dva litry ale vydrží to auto třeba 100 000 a celé roky ale kdo tam nalije obyč zničí DPF.
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a regenerace
Připojuji se s prosbou. *stop* :-*