Mik píše:Tak super. Děkuji moc. Přes zimu ho sundám a půjde na repas.
Ať to tu trochu oživíme, tak přidám další dotaz.
Je u nás v republice někdo, kdo už na své 16v řešil kompletní přestavbu z toho kret. systému D,K,J - Tronic systému na modernější motormanagement? Mám na mysli čtyřklapku, vstřiky, jednotku atd..atd... případně karburatory což už jsem tak viděl...?
Díky a 190kám zdar!
Je otázka co od auta chceš a v závislosti na tom se řeší management, ale není to vůbec levná záležitost pokud chceš, aby auto fungovalo správně. Ale v republice je spousta lidí co Ti nějaký management rádi nadělí a nějakou mapu vytvoří, aby to nějak jezdilo a nabrzdí Ti výkon jaký chceš, přizpůsobením podmínek při měření :-). Levný způsob řeší na tyhle auta spousta lidí po celém světě, protože ten správnej způsob je drahej. Takže lidi samodomo vymýšlí různé sestavy a pak mají i menší výkon než v sérii. Nicméně ruku v ruce s tím, je prvotně nejdůležitější celková kondice motoru, jako takového, a až pak se řeší vstřikování. Jinak KE-Jetronic není špatný systém, když funguje správně,což u Tvého vozu tomu nejspíš už tak nebude a bude potřebovat celkovou údržbu a naladit jako 80% těchto aut. Email na mě máš, tak vše můžem řešit tam nebo přes FB, pokud chceš...