Ahoj,
můžete mi prosím někdo osvětlit na jakém principu funguje magnetická vrtule chlazení motoru? Vrtule je stále sepnutá, tudíž chladí motor i v zimě.
Děkuji za odpověď
Slávek
Funkce magnetické vrtule chlazení motoru
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř 25.03.2015, 10:25
- Auto: mercedes w 108
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Funkce magnetické vrtule chlazení motoru
Funkce :
teplotní spínací čidlo na motoru dá povel, a 12V sepne magnet umístěný v řemenici vrtule.
Pokud je furt sepnuto, závadu bych hledal následovně :
Klíček v poloze Jízda, motor nevrčí, z čidla sundat štekr...na hlavě nahoře vpředu, dvě nožičky.
Jde vrtulí otáčet ? ne
Pak bych to viděl na zkrat mezi vodiči k čidlu, nebo slepené relé.
Jde otáčet - vadné čidlo = je stále sepnuté
ještě jednu zkoušku :
Sundat štekr z magnetu za vrtulí....otáčí se....elektrický problém
Neotáčí se = vada v pohonu vrtule....ložisko,.....
teplotní spínací čidlo na motoru dá povel, a 12V sepne magnet umístěný v řemenici vrtule.
Pokud je furt sepnuto, závadu bych hledal následovně :
Klíček v poloze Jízda, motor nevrčí, z čidla sundat štekr...na hlavě nahoře vpředu, dvě nožičky.
Jde vrtulí otáčet ? ne
Pak bych to viděl na zkrat mezi vodiči k čidlu, nebo slepené relé.
Jde otáčet - vadné čidlo = je stále sepnuté
ještě jednu zkoušku :
Sundat štekr z magnetu za vrtulí....otáčí se....elektrický problém
Neotáčí se = vada v pohonu vrtule....ložisko,.....