W221 AIRMATIC MALFUNCTION

Odpovědět

Autor tématu
JanKV
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: stř 19.02.2014, 13:11
Auto: W221

W221 AIRMATIC MALFUNCTION

Příspěvek od JanKV »

Mám S W221, 2009, 320CDi. Auto má najeto 250tis. Auto bylo OK až na pravý zadní bouchající vzduchový tlumič (měch neucházel ale tlumič bouchal). Koupil jsem tedy nový a vyměnil. Od té doby cca 1 měsíc ok. Pak jsem jednoho dne přijel z Německa a když jsem zastavil na benzínce, tak byl zadek auta úplně nahoře. Takhle jsem auto zaparkoval. Druhý den bylo vše OK. Po pěti dnech začal chrčet vzduchový kompresor až se přepálila hlavní 40A pojistka. Koupil jsem tedy nový kompresor. Po výměně se vše zdálo OK. Kompresor rychle doufoukl a auto bylo rovně. Po testovací jízdě ale auto pro změnu spadlo na zadek. Vypnul a zapnul jsem motor a auto se narovnalo. Po další jízdě spadl předek. Opět jsem vypl a zapl klíček a spadl i zadek. Opět klíček a auto se zvedlo. Pak jsem jel po městě vše OK. Druhý den jsem vyjel na dálnici a při brždění ze 180 na 60 si auto zase lehlo na předek atd atd atd. Vyměnil jsem tedy blok ventil - žádná změna, nové čidlo na zadní nápravě - žádná změna, kontrola čidel na předních kolech - OK, tlumiče - OK, relé kompresoru také vyměněno společně s kompresorem. Při studeném startu - kdy auto je v nulové poloze (tedy výška cca uprostřed), se po nastartování sepne kompresor a auto místo aby se mírně zvedlo, tak při dofukujícím kompresoru naopak padá. Někdy na předek, někdy na zadek a někdy celé. To vše je doprovázeno oranžovým nápisem Malfunction popřípadě Stop car is to low. Po nějaké době....někdy až hodině....se normálně zvedne a tváří se že je vše v pořádku. Už nevím co s tím. Auto bylo v několika servisech Mercedes a odvezl jsem ho dokonce na měsíc do autorizovaného servisu do Německa, kde ho připojili do Stuttgartu a kontrolovali on-line systemy auta. Výsledek 1300 euro za diagnostiku a auto na zemi. Prý jim počítač neukazuje žádnou chybu a vše je OK. Už opravdu nevím co s tím. Auto mám rok a rok nejezdí. Na únik u tlumičů to nevypadá, protože když nechám auto stát, tak neklesá. Opravy, které nikdy nic nevyřešily stály už přes 100tis. Ještě chvíli a budu to auto muset zapálit a nebo si skočit z mostu. Díky za rady.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: W221 AIRMATIC MALFUNCTION

Příspěvek od enougher »

Tenhle příběh znám kompresor a tlumič je ode mne
Už když jste mi volal před pul rokem řekl jsem vám at mi to privezete. Moje nabídka stále trvá....asi vim v čem je problém s podobnou věci jsem se vyškolil na W215 dělal mi to active body control a než jsem na to přišel tak mi malém prasknul
Nebo to za 50 vykoupím :D

Autor tématu
JanKV
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: stř 19.02.2014, 13:11
Auto: W221

Re: W221 AIRMATIC MALFUNCTION

Příspěvek od JanKV »

*jokingly* no už s Vámi počítáme. Jen co se uvolní termín....což je u tohoto auta trošku problém, protože je dost vytížené.....tak se za Vámi stavíme. Počítám, že to bude ke konci tohoto týdne. Jinak zatím jezdím s vytaženým relem od podvozku a auto je nahoře.....není to moc odborné řešení, ale jezdím 007
Odpovědět