280SE D-jet vstřiky - vyřešeno

Odpovědět

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

280SE D-jet vstřiky - vyřešeno

Příspěvek od texo »

V sekci w116 to teda moc nežije ;-), tak přispěji troškou...

Mám 280SE D-Jet. Byl jsem donucen demontovat palivové vedení u vstřiků (zpuchřelé gumové hadičky). Řeším následující:
1. Je možno použít běžné palivové hadice dostupné v autodílech (např. gates) nebo je potřeba nějaká spešl teplotně odolná?
2. Existuje opravná sada na vstřiky? Našel jsem toto číslo A 001 586 00 07, ale jestli sedí a zda-li lze někde sehnat v ČR, se mi nepodařilo na netu zjistit.
3. Případně je někde na Moravě firma, která umí repase, čištění a otestování těchto starých vstřikovačů?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) texo dne pon 31.10.2016, 11:32, celkem upraveno 5 x.

kopr
hvězdička
Příspěvky: 380
Registrován: pon 15.09.2008, 13:56
Auto: pár už jich bylo
Bydliště: České Budějovice

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od kopr »

jetservis hradec králové - fungují i přes poštu

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od texo »

Dík za tip. V pondělí je zkusím kontaktovat.
Naposledy upravil(a) texo dne pát 14.10.2016, 18:26, celkem upraveno 2 x.

Xonik
hvězdička
Příspěvky: 14
Registrován: sob 02.02.2013, 23:00
Auto: W116 450 SE, W107 350 SLC
Bydliště: Praha

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od Xonik »

Taky jsem nedávno měnil tyhle hadičky, zkusil jsem nejdřív mercedes, mají to už jen v metráži za cca 600,- za metr, což sice není likvidační ale nadruhou stranu ty samý hadice pak v gumexu stály 1/10.

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od Volhovič »

Hlavně nekupovat hadice z pultu AK a podobně, nějaké Gates a tak... to není už guma
a životnost je desetinová často. Já bych dal origo a nebo přímo od nějakého výrobce, který
prozrazuje, co prodává a pokud člověk ví, vybere si.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od enougher »

Hadice kupovat pouze original a ber to jako jasny fakt

A ten Jet servis je opravdu pecka jsou nejlepsi..
tady v Praze mi rekl za test vstriku 1200 plus DPH tak jsem mu rekl at zmeni lecivo nebo lekare

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od texo »

Poslal jsou to komplet do jet servisu. Díky za tip.

Nad rámec otestování a vyčištění vstřikovačů byli ochotni vyměnit hadice, sehnat těsnění v MB a nechat nalisovat koncovky hadic na vstřikovače. Vše vyřízeno přes poštu. Takže za mě *thumbs up*

Hadice mi tam dali se znakem Semperit (tak snad budou OK co nejdéle).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) texo dne pát 14.10.2016, 18:30, celkem upraveno 2 x.

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od texo »

Už je mám namontované v autě. Ale bohužel pro mě, to po prvním nastartování běží jen na 5 válců :-( . Jeden válec vynechává, zatím jsem neměl prostor zjistit proč, jestli je to v zapalování nebo ve vstřikování. Tak snad to bude nějaká prkotina.

Vidím to následovně:
- zkouška jisker na vytáhnutých svíčkách
- proměřit odpor vstřikovačů na konektoru řídící jednotky

Nějaké další tipy jak se na to podívat, abych to nemusel znovu celé rozebírat (ke vstřikům je přístup opravdu špatný)?

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od Volhovič »

Bezprostředně po vypnutí motoru bych vyndal svíčky a jestli je jedna ulitá, tak nepálí
a zjistit proč - změřit odpor kabelu a porovnat se sousedním , zkusit prohodit za vedlejší svíčku, jestli se závada neposune o válec vedle... Pokud budou všechny suché a žádná ulitá a jiskru to bude dávat venku, tedy všechny pálí, zjišťoval bych co s palivem...

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od texo »

Tak jsem diagnostikoval...

Jeden vstřik nefunguje. Odpor má 2,9ohm, ale neotevírá :-( Budu to muset poslat nazpět do Jetservisu.
Naposledy upravil(a) texo dne pon 31.10.2016, 11:17, celkem upraveno 1 x.

Xonik
hvězdička
Příspěvky: 14
Registrován: sob 02.02.2013, 23:00
Auto: W116 450 SE, W107 350 SLC
Bydliště: Praha

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od Xonik »

Btw semperit jsou právě ty z gumexu 007

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: 280SE D-jet vstřiky

Příspěvek od texo »

Mám vstřikovače nazpět. Nechal jsem je všechny znovu intenzivněji vyčistit ultrazvukem. V Jetservisu byli ochotní a udělali vše bez nároku na úhradu.

Hodnoty vstřikovačů jsou prej na svůj věk luxusní a "cvakají" jako zamlada.

Po montáži do auta, po nastartování najelo bez problémů všech 6 válců. *thumbs up*

V rámci těchto operací jsem využil velmi zajímavý "diagnostický" způsob kontroly funkčnosti vstřikovačů:
1. demontovat relé palivového čerpadla;
2. při zapnutém zapalování (motor není v chodu) otáčet klapkou sání, přitom musí otevírat první skupina vstřikovačů;
3. otočit motorem o cca 1 otáčku;
4. znovu otáček klapkou sání, přitom otevírá druhá skupina vstřikovačů;

Při využití stetoskopu lze přesně zjistit, zda-li konkrétní vstřikovač jede nebo nejede. Já to zkoušel při demontovaných vstřikovačích, takže byla funkčnost i viditelná.
Odpovědět