280SE D-jet vstřiky - vyřešeno
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
280SE D-jet vstřiky - vyřešeno
V sekci w116 to teda moc nežije ;-), tak přispěji troškou...
Mám 280SE D-Jet. Byl jsem donucen demontovat palivové vedení u vstřiků (zpuchřelé gumové hadičky). Řeším následující:
1. Je možno použít běžné palivové hadice dostupné v autodílech (např. gates) nebo je potřeba nějaká spešl teplotně odolná?
2. Existuje opravná sada na vstřiky? Našel jsem toto číslo A 001 586 00 07, ale jestli sedí a zda-li lze někde sehnat v ČR, se mi nepodařilo na netu zjistit.
3. Případně je někde na Moravě firma, která umí repase, čištění a otestování těchto starých vstřikovačů?
Mám 280SE D-Jet. Byl jsem donucen demontovat palivové vedení u vstřiků (zpuchřelé gumové hadičky). Řeším následující:
1. Je možno použít běžné palivové hadice dostupné v autodílech (např. gates) nebo je potřeba nějaká spešl teplotně odolná?
2. Existuje opravná sada na vstřiky? Našel jsem toto číslo A 001 586 00 07, ale jestli sedí a zda-li lze někde sehnat v ČR, se mi nepodařilo na netu zjistit.
3. Případně je někde na Moravě firma, která umí repase, čištění a otestování těchto starých vstřikovačů?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) texo dne pon 31.10.2016, 11:32, celkem upraveno 5 x.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 380
- Registrován: pon 15.09.2008, 13:56
- Auto: pár už jich bylo
- Bydliště: České Budějovice
Re: 280SE D-jet vstřiky
jetservis hradec králové - fungují i přes poštu
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: 280SE D-jet vstřiky
Dík za tip. V pondělí je zkusím kontaktovat.
Naposledy upravil(a) texo dne pát 14.10.2016, 18:26, celkem upraveno 2 x.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob 02.02.2013, 23:00
- Auto: W116 450 SE, W107 350 SLC
- Bydliště: Praha
Re: 280SE D-jet vstřiky
Taky jsem nedávno měnil tyhle hadičky, zkusil jsem nejdřív mercedes, mají to už jen v metráži za cca 600,- za metr, což sice není likvidační ale nadruhou stranu ty samý hadice pak v gumexu stály 1/10.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: 280SE D-jet vstřiky
Hlavně nekupovat hadice z pultu AK a podobně, nějaké Gates a tak... to není už guma
a životnost je desetinová často. Já bych dal origo a nebo přímo od nějakého výrobce, který
prozrazuje, co prodává a pokud člověk ví, vybere si.
a životnost je desetinová často. Já bych dal origo a nebo přímo od nějakého výrobce, který
prozrazuje, co prodává a pokud člověk ví, vybere si.
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: 280SE D-jet vstřiky
Hadice kupovat pouze original a ber to jako jasny fakt
A ten Jet servis je opravdu pecka jsou nejlepsi..
tady v Praze mi rekl za test vstriku 1200 plus DPH tak jsem mu rekl at zmeni lecivo nebo lekare
A ten Jet servis je opravdu pecka jsou nejlepsi..
tady v Praze mi rekl za test vstriku 1200 plus DPH tak jsem mu rekl at zmeni lecivo nebo lekare
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: 280SE D-jet vstřiky
Poslal jsou to komplet do jet servisu. Díky za tip.
Nad rámec otestování a vyčištění vstřikovačů byli ochotni vyměnit hadice, sehnat těsnění v MB a nechat nalisovat koncovky hadic na vstřikovače. Vše vyřízeno přes poštu. Takže za mě *thumbs up*
Hadice mi tam dali se znakem Semperit (tak snad budou OK co nejdéle).
Nad rámec otestování a vyčištění vstřikovačů byli ochotni vyměnit hadice, sehnat těsnění v MB a nechat nalisovat koncovky hadic na vstřikovače. Vše vyřízeno přes poštu. Takže za mě *thumbs up*
Hadice mi tam dali se znakem Semperit (tak snad budou OK co nejdéle).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) texo dne pát 14.10.2016, 18:30, celkem upraveno 2 x.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: 280SE D-jet vstřiky
Už je mám namontované v autě. Ale bohužel pro mě, to po prvním nastartování běží jen na 5 válců :-( . Jeden válec vynechává, zatím jsem neměl prostor zjistit proč, jestli je to v zapalování nebo ve vstřikování. Tak snad to bude nějaká prkotina.
Vidím to následovně:
- zkouška jisker na vytáhnutých svíčkách
- proměřit odpor vstřikovačů na konektoru řídící jednotky
Nějaké další tipy jak se na to podívat, abych to nemusel znovu celé rozebírat (ke vstřikům je přístup opravdu špatný)?
Vidím to následovně:
- zkouška jisker na vytáhnutých svíčkách
- proměřit odpor vstřikovačů na konektoru řídící jednotky
Nějaké další tipy jak se na to podívat, abych to nemusel znovu celé rozebírat (ke vstřikům je přístup opravdu špatný)?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: 280SE D-jet vstřiky
Bezprostředně po vypnutí motoru bych vyndal svíčky a jestli je jedna ulitá, tak nepálí
a zjistit proč - změřit odpor kabelu a porovnat se sousedním , zkusit prohodit za vedlejší svíčku, jestli se závada neposune o válec vedle... Pokud budou všechny suché a žádná ulitá a jiskru to bude dávat venku, tedy všechny pálí, zjišťoval bych co s palivem...
a zjistit proč - změřit odpor kabelu a porovnat se sousedním , zkusit prohodit za vedlejší svíčku, jestli se závada neposune o válec vedle... Pokud budou všechny suché a žádná ulitá a jiskru to bude dávat venku, tedy všechny pálí, zjišťoval bych co s palivem...
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: 280SE D-jet vstřiky
Tak jsem diagnostikoval...
Jeden vstřik nefunguje. Odpor má 2,9ohm, ale neotevírá :-( Budu to muset poslat nazpět do Jetservisu.
Jeden vstřik nefunguje. Odpor má 2,9ohm, ale neotevírá :-( Budu to muset poslat nazpět do Jetservisu.
Naposledy upravil(a) texo dne pon 31.10.2016, 11:17, celkem upraveno 1 x.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob 02.02.2013, 23:00
- Auto: W116 450 SE, W107 350 SLC
- Bydliště: Praha
Re: 280SE D-jet vstřiky
Btw semperit jsou právě ty z gumexu 007
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: 280SE D-jet vstřiky
Mám vstřikovače nazpět. Nechal jsem je všechny znovu intenzivněji vyčistit ultrazvukem. V Jetservisu byli ochotní a udělali vše bez nároku na úhradu.
Hodnoty vstřikovačů jsou prej na svůj věk luxusní a "cvakají" jako zamlada.
Po montáži do auta, po nastartování najelo bez problémů všech 6 válců. *thumbs up*
V rámci těchto operací jsem využil velmi zajímavý "diagnostický" způsob kontroly funkčnosti vstřikovačů:
1. demontovat relé palivového čerpadla;
2. při zapnutém zapalování (motor není v chodu) otáčet klapkou sání, přitom musí otevírat první skupina vstřikovačů;
3. otočit motorem o cca 1 otáčku;
4. znovu otáček klapkou sání, přitom otevírá druhá skupina vstřikovačů;
Při využití stetoskopu lze přesně zjistit, zda-li konkrétní vstřikovač jede nebo nejede. Já to zkoušel při demontovaných vstřikovačích, takže byla funkčnost i viditelná.
Hodnoty vstřikovačů jsou prej na svůj věk luxusní a "cvakají" jako zamlada.
Po montáži do auta, po nastartování najelo bez problémů všech 6 válců. *thumbs up*
V rámci těchto operací jsem využil velmi zajímavý "diagnostický" způsob kontroly funkčnosti vstřikovačů:
1. demontovat relé palivového čerpadla;
2. při zapnutém zapalování (motor není v chodu) otáčet klapkou sání, přitom musí otevírat první skupina vstřikovačů;
3. otočit motorem o cca 1 otáčku;
4. znovu otáček klapkou sání, přitom otevírá druhá skupina vstřikovačů;
Při využití stetoskopu lze přesně zjistit, zda-li konkrétní vstřikovač jede nebo nejede. Já to zkoušel při demontovaných vstřikovačích, takže byla funkčnost i viditelná.