Projekt RTR - STAGE 3
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Projekt RTR - STAGE 3
Zdravim všechny fandy !
Předem chci poděkovat místním odborníkům (Dan, Zdeno, Džejár, Kolouch a mnozí další) za podporu a především panu Doležalovi, který toho se mnou vydržel opravdu hodně.
Support na projektu a nekonečný optimista - pan Mitabajs, ala OM606 lamač poloos, krutovýkon atd... 007 :D @= Díky
Začalo to v únoru 2013 a teď po delší odmlce (a zhruba 100 000km) chci povykládat jak to dopadlo.
Na autě proběhlo mnoho změn.
Od 2,6E automat po 2,5turbo OM605 manual.
Vývoj turbín : GT25 - malé, KK14 - malé, Holset HX35 velké, borgWarner 200SX ideální
Převodovky : polámané pětikvalty, nakonec to vydržela až šestikvaltová skříň z 270 cdi
Spojky, setrvačníky - jednohmota nikdy negungovala, dvouhmoty chodily na doraz, až 270cdi dvouhmota a cela 270 cdi "přitvrděná" spojka funguje.
Čerpadlo s 5,5mm elementama bylo mrtvé, 6ti mm fungovalo, ale časem bylo málo nafty, tak mi pan Dieselmeken ve Švédsku udělal 7,5mm čerpadlo. @=
Klasické brzdy nestačily, tak přišly 4pístky a 295ky kotouče
Trochu hudby od Gladenu (tří pásma ve předu a spousta basu zezadu) zesilovače od JBL
Externí olejový chladič, ať je teplota pod kontrolou.
Externí wastegate pro lepší regulaci plnícího tlaku.
Externí podavací pumpy pro dostatečné plnění Mekena.
Podvozek trochu tvrdší než klasický sportline, včetně větších stabilizátorů, funguje velice hezky.
Diferák velký otevřený 3,07 (nechci se v tom zabít se svorem).
Kola teď OZ Superleggera 17" (jsou supr lehké a dost pevné) s gumama 225/45/17 pořád málo trakce :D
Vedení vzduchu v nerezu průměr 75mm a celý výfuk stejně tak.
Kardan na míru s velkýma hardynama.
Úprav bylo víc, ale toto je takový seznam zásadnějších věcí.
Auto po nekonečných laboracích funguje opravdu na 100%.
Chybí dodělat nějaká kosmetika na kastli, našrubovat větší cooler, udělat "cable management" ať to pod kapotou trochu vypadá a uložit k zimnímu spánku.
Mám ze stavby spoustu fotek, tak jsem vybral jen pár kde byl vidět nějaký pokrok.
Auto nemám odbržděné, ale co nejdřív to vyřeším. Odhadem a nějakým nepřesným měřením je to při dvou barech 300kW a okolo 550Nm. Fakt to jede jak zplašené. :D
Určitě šlo spoustu věcí udělat lépe a třeba k tomu i časem dojde, ale často jsem řešil poměr výkonu/peněz/obětovanému času...no a takto to po pár večerech v garáži dopadlo.
FOTO zde : https://tomasmb.rajce.idnes.cz/jak_jde_ ... rbo_OM605/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak se na Vás moc těším (doufám hned z jara) na dalším MB srazu. :stern: 007
Předem chci poděkovat místním odborníkům (Dan, Zdeno, Džejár, Kolouch a mnozí další) za podporu a především panu Doležalovi, který toho se mnou vydržel opravdu hodně.
Support na projektu a nekonečný optimista - pan Mitabajs, ala OM606 lamač poloos, krutovýkon atd... 007 :D @= Díky
Začalo to v únoru 2013 a teď po delší odmlce (a zhruba 100 000km) chci povykládat jak to dopadlo.
Na autě proběhlo mnoho změn.
Od 2,6E automat po 2,5turbo OM605 manual.
Vývoj turbín : GT25 - malé, KK14 - malé, Holset HX35 velké, borgWarner 200SX ideální
Převodovky : polámané pětikvalty, nakonec to vydržela až šestikvaltová skříň z 270 cdi
Spojky, setrvačníky - jednohmota nikdy negungovala, dvouhmoty chodily na doraz, až 270cdi dvouhmota a cela 270 cdi "přitvrděná" spojka funguje.
Čerpadlo s 5,5mm elementama bylo mrtvé, 6ti mm fungovalo, ale časem bylo málo nafty, tak mi pan Dieselmeken ve Švédsku udělal 7,5mm čerpadlo. @=
Klasické brzdy nestačily, tak přišly 4pístky a 295ky kotouče
Trochu hudby od Gladenu (tří pásma ve předu a spousta basu zezadu) zesilovače od JBL
Externí olejový chladič, ať je teplota pod kontrolou.
Externí wastegate pro lepší regulaci plnícího tlaku.
Externí podavací pumpy pro dostatečné plnění Mekena.
Podvozek trochu tvrdší než klasický sportline, včetně větších stabilizátorů, funguje velice hezky.
Diferák velký otevřený 3,07 (nechci se v tom zabít se svorem).
Kola teď OZ Superleggera 17" (jsou supr lehké a dost pevné) s gumama 225/45/17 pořád málo trakce :D
Vedení vzduchu v nerezu průměr 75mm a celý výfuk stejně tak.
Kardan na míru s velkýma hardynama.
Úprav bylo víc, ale toto je takový seznam zásadnějších věcí.
Auto po nekonečných laboracích funguje opravdu na 100%.
Chybí dodělat nějaká kosmetika na kastli, našrubovat větší cooler, udělat "cable management" ať to pod kapotou trochu vypadá a uložit k zimnímu spánku.
Mám ze stavby spoustu fotek, tak jsem vybral jen pár kde byl vidět nějaký pokrok.
Auto nemám odbržděné, ale co nejdřív to vyřeším. Odhadem a nějakým nepřesným měřením je to při dvou barech 300kW a okolo 550Nm. Fakt to jede jak zplašené. :D
Určitě šlo spoustu věcí udělat lépe a třeba k tomu i časem dojde, ale často jsem řešil poměr výkonu/peněz/obětovanému času...no a takto to po pár večerech v garáži dopadlo.
FOTO zde : https://tomasmb.rajce.idnes.cz/jak_jde_ ... rbo_OM605/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak se na Vás moc těším (doufám hned z jara) na dalším MB srazu. :stern: 007
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt RTR - STAGE 3
@}->-- *thumbs up*
Ale vodbrzdit by to chtělo, už jenom kvůli tvaru výkonový a krouťákový křivky !
-------------------------------------------
Tohle už jsem něgde viděl..... :D
http://premekdulik.rajce.idnes.cz/Reinkarnace_MB_W-124/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zrovínka včera jsem ho umyl, vyčistil mu zuby, uložil do postýlky, a přečet mu pohádku..... *kissing*
Ale vodbrzdit by to chtělo, už jenom kvůli tvaru výkonový a krouťákový křivky !
-------------------------------------------
Tohle už jsem něgde viděl..... :D
http://premekdulik.rajce.idnes.cz/Reinkarnace_MB_W-124/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zrovínka včera jsem ho umyl, vyčistil mu zuby, uložil do postýlky, a přečet mu pohádku..... *kissing*
Naposledy upravil(a) Přemek Doležal dne čtv 23.11.2017, 23:04, celkem upraveno 2 x.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 446
- Registrován: úte 02.02.2016, 9:01
- Auto: W203 longbi 200cdi
- Bydliště: Prešov
Re: Projekt RTR - STAGE 3
Krasa palec hore
-
- hvězdička
- Příspěvky: 252
- Registrován: úte 18.03.2014, 17:15
- Auto: MB 190E W201
Re: Projekt RTR - STAGE 3
Super práce *thumbs up*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 992
- Registrován: úte 12.08.2008, 16:09
- Věk: 50
Re: Projekt RTR - STAGE 3
Klobouk dolů... *thumbs up*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Re: Projekt RTR - STAGE 3
Ocenuji dotazeni do nejakeho konce. Nedokazu si predstavit tu porci casu a penez.
Jsi odhodlanej a neurputnej. To je moc dobry *thumbs up* *thumbs up*
Tak at slouzi co nejdele....
KonyRF
Jsi odhodlanej a neurputnej. To je moc dobry *thumbs up* *thumbs up*
Tak at slouzi co nejdele....
KonyRF
Naposledy upravil(a) konyRF dne pát 24.11.2017, 2:29, celkem upraveno 1 x.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Projekt RTR - STAGE 3
to teda chlape klobouk dolů. *thumbs up*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 607
- Registrován: úte 09.08.2011, 13:05
- Auto: 190E 2.0 90kw 84'', S211 320 CDI R6 03"
- Bydliště: Vyšní Lhoty u F-M
- Věk: 30
Re: Projekt RTR - STAGE 3
Zírám... 006
Dooost dobré !! @=
Dooost dobré !! @=
Re: Projekt RTR - STAGE 3
super, ze jsi to dotahnul do (temer) konce... i kdyz mam pocit, ze ty neskoncis nikdy :stern: :)
nejvic se mi u tehle staveb libi lakovani motoroveho prostoru, zejmena pozarni steny 009
nejvic se mi u tehle staveb libi lakovani motoroveho prostoru, zejmena pozarni steny 009
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Projekt RTR - STAGE 3
našel jsem ty budíky na 126 s el. tacho. ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 301
- Registrován: sob 17.12.2011, 5:50
- Auto: W201 - RTR ( . )( . )
- Bydliště: Zlín
Re: Projekt RTR - STAGE 3
Děkuju za chválu :D
Kolouch, mam to už vymyšlené trochu jinak. Budíky nepotřebuju, ale možna Mitabajs je bude chtít.
Uvidíme jak se povede moje "technologie" :D otáčkoměr naroubovaný do rychloměru, signal z ABS čidla na diferáku a Speedohealer nastavitelná jednotka na přepočet impulzů z toho abs čidla, dá se to ladit od -99,9% až + 9999,9% takže by to mělo šlapat. Ale ještě sem ji neobjednal, přes Vánoce si s tím pohraju. *thumbs up*
Kolouch, mam to už vymyšlené trochu jinak. Budíky nepotřebuju, ale možna Mitabajs je bude chtít.
Uvidíme jak se povede moje "technologie" :D otáčkoměr naroubovaný do rychloměru, signal z ABS čidla na diferáku a Speedohealer nastavitelná jednotka na přepočet impulzů z toho abs čidla, dá se to ladit od -99,9% až + 9999,9% takže by to mělo šlapat. Ale ještě sem ji neobjednal, přes Vánoce si s tím pohraju. *thumbs up*
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: Projekt RTR - STAGE 3
Tome, proč ta hudba ? co ta kila navíc ;)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 147
- Registrován: sob 09.10.2010, 9:32
- Auto: W201 2.0E → 2.5DT + W202 2.5D + S210 320CDI + W169
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Projekt RTR - STAGE 3
parádní práce *thumbs up* @}->-- kéž bych někdy takhle dotáhl svou 190 :(
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: Projekt RTR - STAGE 3
Velkej respekt před dotažením do konce, ale můžu se zeptat proč neuvažuješ nad svorem, nebo alespoň nad ASD? Podle mě je otevřenej diff to proč ti chybí trakce.TomasMB píše:Zdravim všechny fandy !
Diferák velký otevřený 3,07 (nechci se v tom zabít se svorem).
.......s gumama 225/45/17 pořád málo trakce :D
-
- hvězda
- Příspěvky: 1524
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Projekt RTR - STAGE 3
A já si říkal čím to mažeš?.
https://img22.rajce.idnes.cz/d2201/14/1 ... .jpg?ver=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://img22.rajce.idnes.cz/d2201/14/1 ... .jpg?ver=0" onclick="window.open(this.href);return false;