W201 250D par otazok

Odpovědět

Autor tématu
Lukáš SK
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 29.12.2011, 16:17
Auto: Mercedes-Benz 190 D, R.V. 1989 + w201 2,0 D 1987
Bydliště: Bratislava

W201 250D par otazok

Příspěvek od Lukáš SK »

Dobry den, kupil som predcasom w201 250d RV 1992 5 rychlostny. Borec mi porobil trosku prahy a auto sa mi vratilo domov, tak som na nom zatial moc nepobehal.
Dnes som ho chcel trosku prevetrat. Moc sa mu vsak nechcelo startovat, hoci zhavice su nove a baterka so starterom ide fajn. Napriek tomu naskocil az na treti stvrty krat a mal mal otacky iba okolo 500rpm a musel som trosku pridat plyn. Pod plynom ide uz fajn no na volnobeh ma podla mna nizke otacky.

Po zohriati ide vcelku fajn no zas ma otacky okolo 550rpm, cize auto trosku trasie na volnobeh, naftu mam samozrejme uz aditivovanu a kvalitnu. Ako da sa s tym jazdit ale rad by som vedel na co sa zamerat aby trosku stupli otacky :)

fotky auta :) https://persh.rajce.idnes.cz/w201_250_D_1992" onclick="window.open(this.href);return false;

bmgx
hvězdička
Příspěvky: 290
Registrován: úte 08.11.2016, 4:30
Auto: W201, S124
Bydliště: Jihlava / Brno

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od bmgx »

Ahoj, vypadá pěkně *in love*
to už je ale lakované ne?
190de s klimou *thumbs up*
500 je málo, auto s klimou by mělo mít 700...
zkontrolovat podtlakovou regulaci a poštělovat na čerpadle...

Autor tématu
Lukáš SK
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 29.12.2011, 16:17
Auto: Mercedes-Benz 190 D, R.V. 1989 + w201 2,0 D 1987
Bydliště: Bratislava

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od Lukáš SK »

bmgx píše:Ahoj, vypadá pekne *in love*
to už je ale lakované ne?
190de s klimou *thumbs up*
500 je málo, auto s klimou by mělo mít 700...
zkontrolovat podtlakovou regulaci a poštělovat na čerpadle...

ahoj, vyzera pekne len je to nejake lenive na moj vkus, co mam este 200ku tak teda inak maze ked jej pridam, auto dlhsie stalo a povodom je z rakuska, ja som ho kupoval zaciatkom leta, moc som ho este nepojazdil :)

to asi sam nezostelujem, ze? a v hociakom servise asi tiez nie, vsak?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od Přemek Doležal »

Startovací a studené otáčky zvedá Zelené čidlo na hlavě válců - vedou do něj dvě hadičky.
Čidlo je do asi 30° průchozí, pak v něm cvakne a zavře se.
Závady :
1. buď do čidla nejde podtlak
2. nebo čidlo nepustí podtlak do čerpadla
3. čerpadlo nepřidá studený volnoběh
---------------------------
Sundat z čidla hadičku přívodní - šikmý vstup, a zkusit, zda je v ní za chodu motoru podtlak
Hadičku vrátit a zkusit, zda skrz čidlo podltak prochází - motor musí být úplně studený !!!
Z čerpadla sundat hadičku z ventilu volnoběhu - vzadu nahoře, hadička je nasazená ve směru kupředu, ... nasadit jinou dlouhou a hubou udělat podtlak. Zvýší motor otáčky ? = OK
POZOR POZOR :
při manipulaci s hadičkami na zeleném čidlu vždy hrozí jejich ulomení, neb jsou teplem a věkem zkřehlé, proto je lepčí je z čidla nesundávat, taky je tam nahovno přístup,
ale napojit se na opačném konci hadiček.

Autor tématu
Lukáš SK
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 29.12.2011, 16:17
Auto: Mercedes-Benz 190 D, R.V. 1989 + w201 2,0 D 1987
Bydliště: Bratislava

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od Lukáš SK »

Přemek Doležal píše:Startovací a studené otáčky zvedá Zelené čidlo na hlavě válců - vedou do něj dvě hadičky.
Čidlo je do asi 30° průchozí, pak v něm cvakne a zavře se.
Závady :
1. buď do čidla nejde podtlak
2. nebo čidlo nepustí podtlak do čerpadla
3. čerpadlo nepřidá studený volnoběh
---------------------------
Sundat z čidla hadičku přívodní - šikmý vstup, a zkusit, zda je v ní za chodu motoru podtlak
Hadičku vrátit a zkusit, zda skrz čidlo podltak prochází - motor musí být úplně studený !!!
Z čerpadla sundat hadičku z ventilu volnoběhu - vzadu nahoře, hadička je nasazená ve směru kupředu, ... nasadit jinou dlouhou a hubou udělat podtlak. Zvýší motor otáčky ? = OK
POZOR POZOR :
při manipulaci s hadičkami na zeleném čidlu vždy hrozí jejich ulomení, neb jsou teplem a věkem zkřehlé, proto je lepčí je z čidla nesundávat, taky je tam nahovno přístup,
ale napojit se na opačném konci hadiček.
Zdravim, on ma nizsie otacky aj za tepla ale je to predsa trosku lepsie ako za studena a tlak oleja je tiez tym padom nizsi. Motor sa trasie ale ide. Inak blba otazka, egr to nema?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od Přemek Doležal »

EGR by to mohlo v tomhle roce mít, ale jestli ho to opravdu má, zjistíš pohledem pod kapotu.
Volnoběh jako takový se seřizuje právě tou dozou, která zvyšuje studené otáčky.
Sundá se hadička, povolí kontramatka, a otáčením dozy se seřídí volnoběh.
Jako vovovod : doleva víc, doprava míň. :D
Motor teplý !!!
@}->--

PajaH
hvězdička
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 19.12.2013, 14:25
Auto: W201 2.5D+W202 2,5 TD+W208 CLK200+W202 2,5 TD
Bydliště: Horažďovice
Věk: 48

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od PajaH »

Pohledem pod kapotu, má EGR. Jinak vypadá pěkně, jen mi k tomu nejdou ty čirý přední světla, ale každej máme jinej vkus.

Autor tématu
Lukáš SK
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 29.12.2011, 16:17
Auto: Mercedes-Benz 190 D, R.V. 1989 + w201 2,0 D 1987
Bydliště: Bratislava

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od Lukáš SK »

Přemek Doležal píše:EGR by to mohlo v tomhle roce mít, ale jestli ho to opravdu má, zjistíš pohledem pod kapotu.
Volnoběh jako takový se seřizuje právě tou dozou, která zvyšuje studené otáčky.
Sundá se hadička, povolí kontramatka, a otáčením dozy se seřídí volnoběh.
Jako vovovod : doleva víc, doprava míň. :D
Motor teplý !!!
@}->--

zdravim, skusim to nejako ponastavovat, hadam to nezvoram :-)

Autor tématu
Lukáš SK
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 29.12.2011, 16:17
Auto: Mercedes-Benz 190 D, R.V. 1989 + w201 2,0 D 1987
Bydliště: Bratislava

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od Lukáš SK »

PajaH píše:Pohledem pod kapotu, má EGR. Jinak vypadá pěkně, jen mi k tomu nejdou ty čirý přední světla, ale každej máme jinej vkus.


Zdravim, bolo by to lepsie zaslepit? Mne sa tie svetla tiez nepacia a pojdu prec, tak som to kupil a pojdu tam klasicke svetla, aj sedacka vodica je taka na mercedes nepohodlna, neviem ci tam nejako zmenili vyrobu

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od Přemek Doležal »

Zaslepit jak ovládání ventilu - podtlak, tak kanál vedoucí zplodiny do sání.
Jistita je jistota, ..... řekla jeptiška, a nasadila na svíčku prezervativ.
007

PajaH
hvězdička
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 19.12.2013, 14:25
Auto: W201 2.5D+W202 2,5 TD+W208 CLK200+W202 2,5 TD
Bydliště: Horažďovice
Věk: 48

Re: W201 250D par otazok

Příspěvek od PajaH »

Já mám na svém autě určitě zaslepený podtlak, ale jestli je zaslepený kanál to nevím :-/ . Ty origo světla budou určitě hezčí *thumbs up*
Odpovědět