Termostat
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Termostat
Zdravím hladal som termostat z druhovýroby a nič som nenašiel, takže asi origo,poprosím či by niekto nepozrel aka je cena.Tu je vin.WDC2049841F333153.Dík.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6334
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 62
Re: Termostat
oblíbený a milovaný motor 651 :) číslo je A6512000615 a cenovka orig. je 2031,- kč v druhošce jsem ho našel u APM za cenu 2864,- kč =-o takže kup origo a máš klid ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: Termostat
Dík admine :) Auto ma 296tis.km a stále ide po mot.stranke dobre aj dpf je ok.V 211 mam 646 a je to skoro to iste akurat že 646 je hlučnejšia z vonu ma 354tis.km a černé výfuky hoci by podla vin mala mat dpf :(
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: Termostat
220cdi mot.646 objednal som termostat s otv.teplotou 92st. a prišiel s 87st. je to problém tých 5st.menej? Už som ho tam šupol lebo starý bol uplne ko a malo to stále okolo 60st.Teraz pekne drží tých cca 85 - 87 stačí to?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: Termostat
No keďže nikto nič tak otázka zaoberať sa nejakými piatimi stupňami je s največšou pravdepodobnostou bezpredmetná.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat
92° je samozřejmě lepší, pro motor i pro výkon topení, ale pokud jsi ho namontoval, tak už ho nevrátíš. :'(
92°= OK
92°= OK
-
- hvězdička
- Příspěvky: 430
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: Termostat
Když jsem měnil termostat, tak jsem si raději vybral 92st. A taky na teploměru je pořád ručička lehce přes 90st. jak přibitá.
Jak píše Přemek, i lépe topí a tím méně musí točit větrák. Já totiž nemám rád, když moc hučí, ať už topím, nebo chladím :)
Jak píše Přemek, i lépe topí a tím méně musí točit větrák. Já totiž nemám rád, když moc hučí, ať už topím, nebo chladím :)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat
A tahle vyhřívaná sranda na V6 Cdi stojí 5t. :-!
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/Termostat/
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/Termostat/
-
- hvězda
- Příspěvky: 1678
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: Termostat
Řekl bych, že 211 topí furt stejně, ať je termostat 92 nebo 87°C. Už jen proto, že ona topí okamžitě na elektriku. :D
Co se týče OM646 s DPF a černých koncovek výfuku: Je to poměrně běžná věc u auta se starým původním DPF, že občas i zakouří a koncovky jsou černý. Prostě je to DPF už uvnitř po okrajích netěsný. Po sundání vypadá filtr dobře a v pořádku, ale prostě netěsní...a část sazí uniká. Ale jelikož jsou 211 jen Euro4, přes emise to obvykle projde i tak.
Co se týče OM646 s DPF a černých koncovek výfuku: Je to poměrně běžná věc u auta se starým původním DPF, že občas i zakouří a koncovky jsou černý. Prostě je to DPF už uvnitř po okrajích netěsný. Po sundání vypadá filtr dobře a v pořádku, ale prostě netěsní...a část sazí uniká. Ale jelikož jsou 211 jen Euro4, přes emise to obvykle projde i tak.