CL 500 mamut

Odpovědět

Autor tématu
Raq.Edison
hvězdička
Příspěvky: 7
Registrován: pon 22.06.2009, 21:53
Auto: 220 CE
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

CL 500 mamut

Příspěvek od Raq.Edison »

Zdarvym chtel sem rosputat diskusiu chci mamuta cupe mam tu 4 kupe uz 6 let a chtel by sem neco extravagant ejsie jak na tom mamut je ze servise , dekuji za odpovedi



Autor tématu
Raq.Edison
hvězdička
Příspěvky: 7
Registrován: pon 22.06.2009, 21:53
Auto: 220 CE
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CL 500 mamut

Příspěvek od Raq.Edison »

Tady nikdo nemal mamuta cupe , ? :(



126560
hvězda
Příspěvky: 1538
Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
Bydliště: Ano
Věk: 64

Re: CL 500 mamut

Příspěvek od 126560 »

Měl jsem jich několik. Nic jsem na nich nedělal. Odjel - prodal a další. Je lepší na nich nic nedělat. Finanční sebevražda. Na mamuta se vyrábí druhoška na cl nikoli.



Laja22

Re: CL 500 mamut

Příspěvek od Laja22 »

tady jedno mas http://www.ebay.de/itm/281566589304?_tr ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;



anticore
hvězdička
Příspěvky: 148
Registrován: sob 11.08.2012, 13:24
Auto: c140 600 SEC
Kontaktovat uživatele:

Re: CL 500 mamut

Příspěvek od anticore »

Je to stare auto, pre istotu lepsie po-facelift (mne sa nepaci lebo je komprimesne zagulatene a lacnejsie robene sa hovori)

problemy u starsich 92-95 niekedy 96

-Kable motora aj klapka, tusim aj starter aj spodne kable ale to jednoduche a malo to "zlobi" (tie spodne kable)
-klima
-spiatocka na automate (dlho trva kym zaradi predzvest toho ze bude coskoro mimo = oprava prevodoky mimo vozidla)
-rozne uniky kvapaliny ci uz hydrauliky zadnej napravy alebo ine veci moze byt asi cokolvek uz pri takom veku
-obcas budiky na starsich modeloch + ina elektronika co sa prihodi nahodou
a ine ako kazde auto obdobnej komplexnosti (napr kompresory doverov dveri alebo centralu...)

Vacsina dielov spolocnych so sedanom (samozrejmne okrem karoseire a detailov atd...)

Ked si trufas taketo auto davat neznalemu mechanikovi radsej si priprav penazenku, lebo sa dlho bude robit a menit casto to co nieje treba. Najlepsie sa vyznat sam, alebo poznat spolahliveho poctiveho mechanika a nemusi to byt vobec priserne drahe + mat prehlad o autach na diely a vediet pouzivat dobre google aj v cudzom jazyku napr. pre hladanie informacii alebo ND z druhej ruky.



picasso
hvězdička
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 07.08.2008, 12:02
Auto: W114/250CE, W115/200,220D, W123/280CE, W140/500S
Bydliště: Ostrava-Praha

Re: CL 500 mamut

Příspěvek od picasso »

To co tu píšeš se může zesrat u každého auta, je jedno jestli rok 93-95 nebo po face..
Mám ho roky a věci se pořešily krátce po koupi ikdyž mi to trvalo jak časově tak sehnat těch pár věcí nejvýhodněji, takže se to táhlo chvíli, ale nutná věc byla jen jedna jinak ND jen opotřebení nebo měněné kvůli delšímu odstavení vozidla. Pamatuj, Mamutu více škodí když stojí tzn. je odstaven a užívá se 3x za rokna sraz nebo vyjíždku, než kdyby permanentně jezdil. Za mne je Mamut třída 1A a ikdyž jsem z toho byl ze začátku nervozní dnes jsem rád, že ho mám. Foro se mi tu asi nevleze, neumím to zmenšit na požadovanou vel. :-) Pak jedině na email a at to někdo vloží. Akorát za 100-200 táců koupíš akorát trupáka a vrazíš dalších 200 tisíc. Krásný a vychytaný CL500 tak okolo 350-400t.. Nedávno jsem v SRN viděl vymazleného za 20 t. eu. Bavíme se tady o kvalitní káře ne o kupě sraček za 150 tisíc. Tak se toho nebojte a skoč do něj. Pokud se do toho auta zamiluješ 007



smidlive
vycházející hvězda
Příspěvky: 553
Registrován: stř 20.08.2008, 17:54
Auto: W211
Bydliště: Karviná
Věk: 37

Re: CL 500 mamut

Příspěvek od smidlive »

Ahoj, zvažují koupí mamutího kupé, 500 nebo 420... Ale vůbec s ním nemám zkušenosti.
Můžete mi někdo dát řady? Upřímně říkám, že je to auto do garáže, kdy s ním teď nemám v plánu ani moc jezdit



fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5953
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: CL 500 mamut

Příspěvek od fíkus »

Začni korozí, pak zase korozí, a potom - korozí. Spodek, podlahy, kolem zadní nápravy, nedej na pěkný vršek, u předních světel podběhy atd. Pak stopy po nehodách - špatné lícování, co je na W124 sranda, tak tady až tak ne, prohneš se to doladit. A pak klasika motorů M119 - svazky, klapka, váha, úniky kapalin. Převodovky 722.6 nezlobívají tak moc. Základ, ideál, je koupit auto s co nejlepší historií a "zasypaný"- nekupuj auto, o kterém ti majitel řekne - to nic nechtělo, jen benzín a olej, samozřejmě pokud ho nemá měsíc, ale třeba 10 let a jezdil s ním. To utíkej tryskem pryč. Na nájezd koukej, na kecy o tom, že je to je číslo nekoukej, auta s větším nájezdem jsou takový vytřesenější, zejména na kastli je to znát. Jo, a klidně to kup levně, pokud se bude zdát vše ok, a vezmi si ke koupi někoho se starkou, a načti to. Minimálně bude mít majitel radost, že mu smažeš zadarmo závady, ale dozvíš se, jak na to ten kus je. Tak nějak, star není všemocná.


Odpovědět