Palivove cerpadlo bez proudu


fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5953
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: Palivove cerpadlo bez proudu

Příspěvek od fíkus »

65AMG píše: ned 20.03.2022, 22:40 Nakonec to bylo jen pár částeček bordelu, jinak teče dopředu krásně čistej nalitej benzín.

Start je však problém, nejdřív to mělo tendenci chytit, chytlo na vteřinu a zdechlo, pak praskla u nádrže zpětná hadice. Vyměněno a nyní točí a nic, tak jednou za 7 startů jakoby náznak.
Tlak dopředu se mi po odpojení přívodní hadice želvy, zdá v pořádku. (bohužel nemám žádné měřáky, dělám to v garáži sám)

Pro přehled: před vůbec prvním startem vyměněno: zapalovací kabely, svíce, palec rozdělovače, víčko, cívka, palivové čerpadlo, filtr

Radši pro kontrolu u m116.963 pořadí zapalovacích kabelů na víčku je po směru hodinovejch ručiček 1-5-4-8-6-3-7-2?

Jak nejlépe a nejjednodušeji odzkoušet želvu?
Já jsem ti jasně řekl, co tomu je - proč myslíš, že rupla ta vracečka??? Máš zasranou nádrž. Natáhni vracečku provizorně do hrdla přes víčko a půjde to jako hutě. A vyměň nádrž, nebo jí kuchni a vyčisti. A neštuduj :D dělám to denně, obrazně.



fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5953
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: Palivove cerpadlo bez proudu

Příspěvek od fíkus »

Tlak tam je, ale moc velký - ty tam máš v tuhle chvíli 12 atmosfér, to nepojede. Systémový tlak je daleko menší. Na pístek v hlavě působí tak velký tlak, že ho podtlak v motoru nepřemůže. A asi máš ucpanej 9 vstřik, pro start. Jinak by to aspoň slíbilo.



Autor tématu
65AMG
hvězdička
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 31.07.2008, 21:25
Auto: W212 E350 CDI; w126 380 SE - v oživování :)
Věk: 33

Re: Palivove cerpadlo bez proudu

Příspěvek od 65AMG »

První dílčí úspěch dosažen, již startuje, hlavní problém byly zalepený vstřiky, dal jsem komplet nový a už to běželo.
Ještě se zeptám preventivně k akumulátoru tlaku paliva, jak se pozná, že je špatnej, až při teplym startu?



fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5953
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: Palivove cerpadlo bez proudu

Příspěvek od fíkus »

65AMG píše: pon 02.05.2022, 19:03 První dílčí úspěch dosažen, již startuje, hlavní problém byly zalepený vstřiky, dal jsem komplet nový a už to běželo.
Ještě se zeptám preventivně k akumulátoru tlaku paliva, jak se pozná, že je špatnej, až při teplym startu?
Pozná se měřením, úbytek tlaku poměrně rychle po zhasnutí motoru. Vyměnit, tohle je 30 a více let starý. Už jsi zjistil, proč rupla hadice, ve který nesmí být ani zlomek tlaku? Tj vracečka? Já žasnu, kolik mají lidí času a peněz na experimenty a objevování objeveného. 009 :stern:



Autor tématu
65AMG
hvězdička
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 31.07.2008, 21:25
Auto: W212 E350 CDI; w126 380 SE - v oživování :)
Věk: 33

Re: Palivove cerpadlo bez proudu

Příspěvek od 65AMG »

Zjistil, jenom aby nedoslo k omylu, rupla jen ta tenka, co vede primo z nadrze a rupla tim, ze byla totalne zpuchrela.


Odpovědět