GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 447
- Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
- Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
- Bydliště: Praha 9 Horní Počernice
GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Ahoj GLK 350 Diesel zemrel na ceste pri jizde z mirneho kopce, AT v pozici D najednou ztrata vykonu, setrvacnosti dojezd na krajnici, na plyn auto nereagovalo a zdechlo. Dale nestartuje, budiky naskoci nicmene netoci starter. Chapu ze to muze byt cokoliv a tezko odhadovat z popisu, proto shanim nekoho, kdo se v tom vyzna a opravi. Doporučíte? Díky.
-
- kometa
- Příspěvky: 2477
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Ja bych ti klidne pomohl ale jsem tak zasekanej a hned na novy rok mam 2 motory..
Vezmi racnu a zkus ji dat na matici remenice klikove hridele a otocit s motorem...
Pro zacatek vyndej olejovy filtr apodivej se jestliv nem nejsou spony...
Spony a nejde otocit motorem je Motor KO...
Vezmi racnu a zkus ji dat na matici remenice klikove hridele a otocit s motorem...
Pro zacatek vyndej olejovy filtr apodivej se jestliv nem nejsou spony...
Spony a nejde otocit motorem je Motor KO...
-
- kometa
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Takže to možná bude BEZ proudu. To by nebylo tak hrozný, altík, baterka, měřit.
Ale jak říká Radek, prvně bych zkusil otočit mechanicky motorem, nejde? .....doprdele....
...... motor je v hajzlu, což není u tohoto až tak neobvyklé. :'(
Ale jak říká Radek, prvně bych zkusil otočit mechanicky motorem, nejde? .....doprdele....
...... motor je v hajzlu, což není u tohoto až tak neobvyklé. :'(
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 447
- Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
- Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
- Bydliště: Praha 9 Horní Počernice
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Panove diky, zkusim otocit klikou a od toho se odpichneme. 👍
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 447
- Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
- Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
- Bydliště: Praha 9 Horní Počernice
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Tak někdo koho doporučil Dan *thumbs up* se na to jel podívat a identifikoval snad prasklou pojistku. Uff. Jsem teď mimo ČR tak to mám jen z SMS a přesně nevím která a co. Tak detaily snad později.
Naposledy upravil(a) Hrnek dne čtv 19.01.2023, 13:52, celkem upraveno 2 x.
-
- kometa
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Tož Bez proudu = Un plug. :hop:
Tak toje máček. Tohle ty zk..vený moderní sráče dokážou. A nechálpu, jak pojistka pro chod motoru je stejná i pro další obvody. :-!
....paní si jede nějakým ML, a najednou tma, chcíp, řízení zmrzlo...naštěstí nabyly nejaký serempentýny.
zastavila, odtah , a...praklá pojistka řízení motoru. :-@
To může vymyslet je nějakej fašistyckej zkurvenec. :-! :-! :-!
Tak toje máček. Tohle ty zk..vený moderní sráče dokážou. A nechálpu, jak pojistka pro chod motoru je stejná i pro další obvody. :-!
....paní si jede nějakým ML, a najednou tma, chcíp, řízení zmrzlo...naštěstí nabyly nejaký serempentýny.
zastavila, odtah , a...praklá pojistka řízení motoru. :-@
To může vymyslet je nějakej fašistyckej zkurvenec. :-! :-! :-!
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 447
- Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
- Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
- Bydliště: Praha 9 Horní Počernice
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Tak auto odvezeno k místnímu specialistovi do Dubečku, protože po nastartování a nechání auta v běhu auto po 20 minutách chíplo a už nešlo opět nastartovat. Specialista identifikoval:
1. Baterie prázdná
2. nedobíji alternátor - půjde prý na test ?
3. údajně prasklé těsnění u výměníku oleje =-o a jal se ho vyměňovat. (montáž údajně jak kráva)
upřímně moc nechápu, jak souvisí prasklé těsnění s prasklou pojistkou - nebylo to nic velkého, olej se neztrácel. Čekal bych, že nejprve najdeme závadu a potom tepr budu řešit nějakou loužičku na deklu....)
Všechno tohle mám zprostředkovaně, s expertem jsm sám nemluvil - je možné, že to uplně neplatí, ale abych řekl pravdu, začínám se trochu obávat o výsledek :'(
Snad to bude jen nedorozumění....
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 512
- Registrován: čtv 14.04.2016, 14:39
- Věk: 34
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Těsnění u výměníku je opravdu pakárna. Výměník je mezi hlavama. Položený na bloku ( ať mě někdo opraví jestli se pletu). Ale s dobíjením nesouvisí.
Myslím, že test altiku ( alespoň nějakej hrubej,zvládnu na autě). Buďto s diag. Nebo při nastartovánem motoru měřit napětí na baterce. 12,7v a víc - dobíjí / méně nebo úbytek při nastartovánem motoru - nedobiji. Kdybych měl podezření, že je v hajzlu baterka, zkusím zkrátka jinou.
Myslím, že test altiku ( alespoň nějakej hrubej,zvládnu na autě). Buďto s diag. Nebo při nastartovánem motoru měřit napětí na baterce. 12,7v a víc - dobíjí / méně nebo úbytek při nastartovánem motoru - nedobiji. Kdybych měl podezření, že je v hajzlu baterka, zkusím zkrátka jinou.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Kdo je ten místní specialista v Dubečku ??Hrnek píše: ↑čtv 19.01.2023, 13:53 Tak auto odvezeno k místnímu specialistovi do Dubečku, protože po nastartování a nechání auta v běhu auto po 20 minutách chíplo a už nešlo opět nastartovat. Specialista identifikoval:
1. Baterie prázdná
2. nedobíji alternátor - půjde prý na test ?
3. údajně prasklé těsnění u výměníku oleje =-o a jal se ho vyměňovat. (montáž údajně jak kráva)
upřímně moc nechápu, jak souvisí prasklé těsnění s prasklou pojistkou - nebylo to nic velkého, olej se neztrácel. Čekal bych, že nejprve najdeme závadu a potom tepr budu řešit nějakou loužičku na deklu....)
Všechno tohle mám zprostředkovaně, s expertem jsm sám nemluvil - je možné, že to uplně neplatí, ale abych řekl pravdu, začínám se trochu obávat o výsledek :'( Snad to bude jen nedorozumění....
1. Aku prázdná - může být
2. alternáto nedobíjí - kombi instrument by dal jasně najevo během jízdy, že něco není O.K.
3. výměník voda - mot.olej - občas netěsní mezi blokem a výměníkem, není to jednoduchá práce ale jde to, jen musí ven turbo, kompl. sání, vstřik.rampy a pal. systém na motoru, kompl. mot. elektrika stranou a ještě pár drobných věciček a je to ]:->
4. prasklá pojistka - s výměníkem nesouvisí, jedině co dokáže vyrazit pojistku díky mot. oleji je motor klapek sání M55, který je schovaný pod tím plast. sáním co jdou od vzd. filtrů do turba a pod pal. filtrem, pokud je prasklé nebo je v háji to těsnění mezi turbem a sáním, pak teče olej přímo na ten motorek a může dojít i ke zkratu v něm a tím pádem prdne pojistka , která má vliv na napájení všech možných snímačů co jsou na motoru, ale stardiag. to umí velmi dobře rozklíčovat ;)
jinak přetěsnění výměníku viz. foto, tak vypadá prostor kde je schovaný ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 447
- Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
- Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
- Bydliště: Praha 9 Horní Počernice
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
Moc díky za info.
Pán se jmenuje Radim Bek, asi ho zde budete znát, včera jsem s ním mluvil, abych dostal info z 1. ruky. (Tátovi je přece jen téměř 80 a já ho vlastně obdivuju, že má tu energii to řešit).
Víceméně mi potvrdil co píšeš, jen ještě zmiňoval, že mu diagnostika nenačítá ŘJ topení a když to na kabely nastartovali, tak jela furt sahara naplno.
No uvidíme. Ale měl bych jendu otázku - pokud se už vyměňuje těsnění, co je dobré ještě vymenit? Ty servomotory klapek? Ještě něco?
Díky.
Pán se jmenuje Radim Bek, asi ho zde budete znát, včera jsem s ním mluvil, abych dostal info z 1. ruky. (Tátovi je přece jen téměř 80 a já ho vlastně obdivuju, že má tu energii to řešit).
Víceméně mi potvrdil co píšeš, jen ještě zmiňoval, že mu diagnostika nenačítá ŘJ topení a když to na kabely nastartovali, tak jela furt sahara naplno.
No uvidíme. Ale měl bych jendu otázku - pokud se už vyměňuje těsnění, co je dobré ještě vymenit? Ty servomotory klapek? Ještě něco?
Díky.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 977
- Registrován: stř 01.07.2020, 14:52
- Auto: W124 E320 Coupé 1994, Getrag
- Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí
- Věk: 65
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
To mi něco připomíná (Omega 2.6 V6)... :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis
tak při téhle akci "výměník" není na škodu dát i ten motorek klapek v sání, při tom zkontrolovat vůle na těch táhlech klapek a samotný klapky, vyčistit sání od sajrajtu z egr ventilu atp. Samozřejmě se musí koupit spoustu různých dalších těsnění a šroubů, které se dávají nové, já dávám jen origo MB a na tuto akci jen ty těsnění a "O" kroužky vyjdou na nějaký 4 tis. kč. motor klapek snad na 7 tis. ;)Hrnek píše: ↑pát 20.01.2023, 10:44 Moc díky za info.
Pán se jmenuje Radim Bek, asi ho zde budete znát, včera jsem s ním mluvil, abych dostal info z 1. ruky. (Tátovi je přece jen téměř 80 a já ho vlastně obdivuju, že má tu energii to řešit).
Víceméně mi potvrdil co píšeš, jen ještě zmiňoval, že mu diagnostika nenačítá ŘJ topení a když to na kabely nastartovali, tak jela furt sahara naplno.
No uvidíme. Ale měl bych jendu otázku - pokud se už vyměňuje těsnění, co je dobré ještě vymenit? Ty servomotory klapek? Ještě něco?
Díky.