GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Odpovědět

Autor tématu
Hrnek
hvězdička
Příspěvky: 447
Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
Bydliště: Praha 9 Horní Počernice

GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od Hrnek »

Ahoj GLK 350 Diesel zemrel na ceste pri jizde z mirneho kopce, AT v pozici D najednou ztrata vykonu, setrvacnosti dojezd na krajnici, na plyn auto nereagovalo a zdechlo. Dale nestartuje, budiky naskoci nicmene netoci starter. Chapu ze to muze byt cokoliv a tezko odhadovat z popisu, proto shanim nekoho, kdo se v tom vyzna a opravi. Doporučíte? Díky.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od enougher »

Ja bych ti klidne pomohl ale jsem tak zasekanej a hned na novy rok mam 2 motory..
Vezmi racnu a zkus ji dat na matici remenice klikove hridele a otocit s motorem...
Pro zacatek vyndej olejovy filtr apodivej se jestliv nem nejsou spony...
Spony a nejde otocit motorem je Motor KO...

PřemekD
kometa
Příspěvky: 2025
Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
Auto: Několikero
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
Věk: 71

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od PřemekD »

Takže to možná bude BEZ proudu. To by nebylo tak hrozný, altík, baterka, měřit.
Ale jak říká Radek, prvně bych zkusil otočit mechanicky motorem, nejde? .....doprdele....
...... motor je v hajzlu, což není u tohoto až tak neobvyklé. :'(

Autor tématu
Hrnek
hvězdička
Příspěvky: 447
Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
Bydliště: Praha 9 Horní Počernice

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od Hrnek »

Panove diky, zkusim otocit klikou a od toho se odpichneme. 👍

Autor tématu
Hrnek
hvězdička
Příspěvky: 447
Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
Bydliště: Praha 9 Horní Počernice

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od Hrnek »

Tak někdo koho doporučil Dan *thumbs up* se na to jel podívat a identifikoval snad prasklou pojistku. Uff. Jsem teď mimo ČR tak to mám jen z SMS a přesně nevím která a co. Tak detaily snad později.

klíč píše: úte 06.12.2022, 11:34 Takže to možná bude BEZ proudu. To by nebylo tak hrozný, altík, baterka, měřit.
Ale jak říká Radek, prvně bych zkusil otočit mechanicky motorem, nejde? .....doprdele....
...... motor je v hajzlu, což není u tohoto až tak neobvyklé. :'(
Naposledy upravil(a) Hrnek dne čtv 19.01.2023, 13:52, celkem upraveno 2 x.

PřemekD
kometa
Příspěvky: 2025
Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
Auto: Několikero
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
Věk: 71

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od PřemekD »

Tož Bez proudu = Un plug. :hop:
Tak toje máček. Tohle ty zk..vený moderní sráče dokážou. A nechálpu, jak pojistka pro chod motoru je stejná i pro další obvody. :-!
....paní si jede nějakým ML, a najednou tma, chcíp, řízení zmrzlo...naštěstí nabyly nejaký serempentýny.
zastavila, odtah , a...praklá pojistka řízení motoru. :-@
To může vymyslet je nějakej fašistyckej zkurvenec. :-! :-! :-!

Autor tématu
Hrnek
hvězdička
Příspěvky: 447
Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
Bydliště: Praha 9 Horní Počernice

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od Hrnek »

Hrnek píše: čtv 08.12.2022, 14:13 Tak někdo koho doporučil Dan *thumbs up* se na to jel podívat a identifikoval snad prasklou pojistku. Uff. Jsem teď mimo ČR tak to mám jen z SMS a přesně nevím která a co. Tak detaily snad později.

klíč píše: úte 06.12.2022, 11:34 Takže to možná bude BEZ proudu. To by nebylo tak hrozný, altík, baterka, měřit.
Ale jak říká Radek, prvně bych zkusil otočit mechanicky motorem, nejde? .....doprdele....
...... motor je v hajzlu, což není u tohoto až tak neobvyklé. :'(

Tak auto odvezeno k místnímu specialistovi do Dubečku, protože po nastartování a nechání auta v běhu auto po 20 minutách chíplo a už nešlo opět nastartovat. Specialista identifikoval:

1. Baterie prázdná
2. nedobíji alternátor - půjde prý na test ?
3. údajně prasklé těsnění u výměníku oleje =-o a jal se ho vyměňovat. (montáž údajně jak kráva)

upřímně moc nechápu, jak souvisí prasklé těsnění s prasklou pojistkou - nebylo to nic velkého, olej se neztrácel. Čekal bych, že nejprve najdeme závadu a potom tepr budu řešit nějakou loužičku na deklu....)

Všechno tohle mám zprostředkovaně, s expertem jsm sám nemluvil - je možné, že to uplně neplatí, ale abych řekl pravdu, začínám se trochu obávat o výsledek :'(
Snad to bude jen nedorozumění....

Sádelník1234
vycházející hvězda
Příspěvky: 506
Registrován: čtv 14.04.2016, 14:39
Věk: 34

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od Sádelník1234 »

Těsnění u výměníku je opravdu pakárna. Výměník je mezi hlavama. Položený na bloku ( ať mě někdo opraví jestli se pletu). Ale s dobíjením nesouvisí.

Myslím, že test altiku ( alespoň nějakej hrubej,zvládnu na autě). Buďto s diag. Nebo při nastartovánem motoru měřit napětí na baterce. 12,7v a víc - dobíjí / méně nebo úbytek při nastartovánem motoru - nedobiji. Kdybych měl podezření, že je v hajzlu baterka, zkusím zkrátka jinou.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od Merc124 »

Hrnek píše: čtv 19.01.2023, 13:53 Tak auto odvezeno k místnímu specialistovi do Dubečku, protože po nastartování a nechání auta v běhu auto po 20 minutách chíplo a už nešlo opět nastartovat. Specialista identifikoval:
1. Baterie prázdná
2. nedobíji alternátor - půjde prý na test ?
3. údajně prasklé těsnění u výměníku oleje =-o a jal se ho vyměňovat. (montáž údajně jak kráva)
upřímně moc nechápu, jak souvisí prasklé těsnění s prasklou pojistkou - nebylo to nic velkého, olej se neztrácel. Čekal bych, že nejprve najdeme závadu a potom tepr budu řešit nějakou loužičku na deklu....)
Všechno tohle mám zprostředkovaně, s expertem jsm sám nemluvil - je možné, že to uplně neplatí, ale abych řekl pravdu, začínám se trochu obávat o výsledek :'( Snad to bude jen nedorozumění....
Kdo je ten místní specialista v Dubečku ??
1. Aku prázdná - může být
2. alternáto nedobíjí - kombi instrument by dal jasně najevo během jízdy, že něco není O.K.
3. výměník voda - mot.olej - občas netěsní mezi blokem a výměníkem, není to jednoduchá práce ale jde to, jen musí ven turbo, kompl. sání, vstřik.rampy a pal. systém na motoru, kompl. mot. elektrika stranou a ještě pár drobných věciček a je to ]:->
4. prasklá pojistka - s výměníkem nesouvisí, jedině co dokáže vyrazit pojistku díky mot. oleji je motor klapek sání M55, který je schovaný pod tím plast. sáním co jdou od vzd. filtrů do turba a pod pal. filtrem, pokud je prasklé nebo je v háji to těsnění mezi turbem a sáním, pak teče olej přímo na ten motorek a může dojít i ke zkratu v něm a tím pádem prdne pojistka , která má vliv na napájení všech možných snímačů co jsou na motoru, ale stardiag. to umí velmi dobře rozklíčovat ;)
jinak přetěsnění výměníku viz. foto, tak vypadá prostor kde je schovaný ;)
IMG_20210309_120350.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Autor tématu
Hrnek
hvězdička
Příspěvky: 447
Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
Bydliště: Praha 9 Horní Počernice

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od Hrnek »

Moc díky za info.

Pán se jmenuje Radim Bek, asi ho zde budete znát, včera jsem s ním mluvil, abych dostal info z 1. ruky. (Tátovi je přece jen téměř 80 a já ho vlastně obdivuju, že má tu energii to řešit).

Víceméně mi potvrdil co píšeš, jen ještě zmiňoval, že mu diagnostika nenačítá ŘJ topení a když to na kabely nastartovali, tak jela furt sahara naplno.

No uvidíme. Ale měl bych jendu otázku - pokud se už vyměňuje těsnění, co je dobré ještě vymenit? Ty servomotory klapek? Ještě něco?

Díky.

eMBéčko
vycházející hvězda
Příspěvky: 970
Registrován: stř 01.07.2020, 14:52
Auto: W124 E320 Coupé 1994, Getrag
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí
Věk: 65

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od eMBéčko »

To mi něco připomíná (Omega 2.6 V6)... :)
chladic-2[1].jpg
8249_imag5298[1].jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: GLK - na ceste zemrel, doporuceni na servis

Příspěvek od Merc124 »

Hrnek píše: pát 20.01.2023, 10:44 Moc díky za info.
Pán se jmenuje Radim Bek, asi ho zde budete znát, včera jsem s ním mluvil, abych dostal info z 1. ruky. (Tátovi je přece jen téměř 80 a já ho vlastně obdivuju, že má tu energii to řešit).
Víceméně mi potvrdil co píšeš, jen ještě zmiňoval, že mu diagnostika nenačítá ŘJ topení a když to na kabely nastartovali, tak jela furt sahara naplno.
No uvidíme. Ale měl bych jendu otázku - pokud se už vyměňuje těsnění, co je dobré ještě vymenit? Ty servomotory klapek? Ještě něco?
Díky.
tak při téhle akci "výměník" není na škodu dát i ten motorek klapek v sání, při tom zkontrolovat vůle na těch táhlech klapek a samotný klapky, vyčistit sání od sajrajtu z egr ventilu atp. Samozřejmě se musí koupit spoustu různých dalších těsnění a šroubů, které se dávají nové, já dávám jen origo MB a na tuto akci jen ty těsnění a "O" kroužky vyjdou na nějaký 4 tis. kč. motor klapek snad na 7 tis. ;)
Odpovědět