Zdravím kluci :stern:
Po 18 letech mi odchází do věčných lovišť výfuk, co je celkem slušný výkon, myslím :) Nechci kupovat sračky typu Polmostrow , Starline apod., ale nevím, jestli Bosal nebo Walker je přece jen lepší ?? Poradíte mi někdo, s čím máte dobré zkušenosti ? Origo ani kupovat už nechci, auto asi půjde brzy do světa a v poslední době jsem do něj nasypal asi 30tisíc, když má zůstatkovou hodnotu tak 80 t. 008
Chci W212 220CDI FL, bez kůže a to není tak snadné sehnat...... Viděl jsem jednu pěknou, je to přesně to, co bych chtěl, ale motor je na CNG , čili E 200 benzín s ubohými 115kW a 270Nm, a to mne dost odrazuje 010
Zadní díl výfuku
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
-
- hvězda
- Příspěvky: 1505
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: Zadní díl výfuku
Tak největší sračky dneška jsou u mě právě Bosal a Walker (starline nemá cenu rozebírat , když to může být jak originál, tak absolutně nepoužitelná atrapa dílu) Péčko právě proti nim je mnohdy o třídu výš. V příspěvku nevidím žádný VIN
Jinak tedy vše, co jsem zatím viděl od Ernstu, bylo velice kvalitní ale tomu odpovídala i cena , naopak od Eberspächeru jsem viděl výrobky různé kvality. Nějak krom originálu a Ernstu nemám pražádnou motivaci používat jinou značku než Péčko , protože je to jen přeplácení ještě horšího šmejdu!
Jinak tedy vše, co jsem zatím viděl od Ernstu, bylo velice kvalitní ale tomu odpovídala i cena , naopak od Eberspächeru jsem viděl výrobky různé kvality. Nějak krom originálu a Ernstu nemám pražádnou motivaci používat jinou značku než Péčko , protože je to jen přeplácení ještě horšího šmejdu!
-
- kometa
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Zadní díl výfuku
No vidíš, a zrovna Polmostrow vydržel kdysi kamarádovi na Vectře 7 let, a to jezdil jen po dálnici Strančice - Ruzyně.
Hlavně, polák strojí 3 Kčs, a když to shnije, tak to vyměníš od motoru až dozadu včetně spon, úchytů a gum, a máš zase na 5 let pokoj.
Pokud nemáš výfuk namontovaný z výroby, je to fšechno stejnej hajzl.
Hlavně, polák strojí 3 Kčs, a když to shnije, tak to vyměníš od motoru až dozadu včetně spon, úchytů a gum, a máš zase na 5 let pokoj.
Pokud nemáš výfuk namontovaný z výroby, je to fšechno stejnej hajzl.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: Zadní díl výfuku
Díky. kluci. za odpovědi. Takže klidně můžu dát Polmostrow a nešpekulovat, jestli Walker nebo Bosal. Ernst je aspoň tak 2x drahej a origo možná 5x 007 Ale je fakt, že origo 18 let je pěkný, myslel jsem, jestli není z nerezu :)
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: Zadní díl výfuku
Souhlas. Bosal a Walker je stejná sračka jako Polmo nebo Asmet, pouze stojí 1,5-2x tolik. Když už člověk chce investovat, tak Eberspächer (většinou originál pro benzíny) nebo Faurecia (origo pro dízly). Pokud bych kupoval výfuk pro nějaký atmosférický benzín, tak bych si asi dal záležet kvůli zvuku, ale u turbodieselu je to jedno a Polmo odvede slušnou práci.