Zadní díl výfuku

Odpovědět

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Zadní díl výfuku

Příspěvek od Michi »

Zdravím kluci :stern:
Po 18 letech mi odchází do věčných lovišť výfuk, co je celkem slušný výkon, myslím :) Nechci kupovat sračky typu Polmostrow , Starline apod., ale nevím, jestli Bosal nebo Walker je přece jen lepší ?? Poradíte mi někdo, s čím máte dobré zkušenosti ? Origo ani kupovat už nechci, auto asi půjde brzy do světa a v poslední době jsem do něj nasypal asi 30tisíc, když má zůstatkovou hodnotu tak 80 t. 008
Chci W212 220CDI FL, bez kůže a to není tak snadné sehnat...... Viděl jsem jednu pěknou, je to přesně to, co bych chtěl, ale motor je na CNG , čili E 200 benzín s ubohými 115kW a 270Nm, a to mne dost odrazuje 010

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1505
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: Zadní díl výfuku

Příspěvek od Volhovič »

Tak největší sračky dneška jsou u mě právě Bosal a Walker (starline nemá cenu rozebírat , když to může být jak originál, tak absolutně nepoužitelná atrapa dílu) Péčko právě proti nim je mnohdy o třídu výš. V příspěvku nevidím žádný VIN
Jinak tedy vše, co jsem zatím viděl od Ernstu, bylo velice kvalitní ale tomu odpovídala i cena , naopak od Eberspächeru jsem viděl výrobky různé kvality. Nějak krom originálu a Ernstu nemám pražádnou motivaci používat jinou značku než Péčko , protože je to jen přeplácení ještě horšího šmejdu!

PřemekD
kometa
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
Auto: Několikero
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
Věk: 71

Re: Zadní díl výfuku

Příspěvek od PřemekD »

No vidíš, a zrovna Polmostrow vydržel kdysi kamarádovi na Vectře 7 let, a to jezdil jen po dálnici Strančice - Ruzyně.
Hlavně, polák strojí 3 Kčs, a když to shnije, tak to vyměníš od motoru až dozadu včetně spon, úchytů a gum, a máš zase na 5 let pokoj.
Pokud nemáš výfuk namontovaný z výroby, je to fšechno stejnej hajzl.

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Zadní díl výfuku

Příspěvek od Michi »

Díky. kluci. za odpovědi. Takže klidně můžu dát Polmostrow a nešpekulovat, jestli Walker nebo Bosal. Ernst je aspoň tak 2x drahej a origo možná 5x 007 Ale je fakt, že origo 18 let je pěkný, myslel jsem, jestli není z nerezu :)

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: Zadní díl výfuku

Příspěvek od Waterfall »

Souhlas. Bosal a Walker je stejná sračka jako Polmo nebo Asmet, pouze stojí 1,5-2x tolik. Když už člověk chce investovat, tak Eberspächer (většinou originál pro benzíny) nebo Faurecia (origo pro dízly). Pokud bych kupoval výfuk pro nějaký atmosférický benzín, tak bych si asi dal záležet kvůli zvuku, ale u turbodieselu je to jedno a Polmo odvede slušnou práci.
Odpovědět