Já to onehdá dělal a mám pocit, že jsem spojil zdířky v diagnostické zásuvce a fungovalo to.
Jinak jednoduchá univerzální rada je, že pod zadní sedačkou je konektor, jenom dvoukolík, na který stačí napojit plus a mínus při nastartovaném motoru, obsluhovat si to můžeš sám zpodauta a funguje to zaručeně... :)
Přibržďování kol se mi moc teda nezamlouvá...
odvzdušnění ASD na diferáku
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 02.09.2015, 19:49
- Auto: W124 - 300 E, r.v. 1990
- Bydliště: Třebíč
Re: odvzdušnění ASD na diferáku
... tak videa mi sem bohužel nejdou vkládat..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 02.09.2015, 19:49
- Auto: W124 - 300 E, r.v. 1990
- Bydliště: Třebíč
Re: odvzdušnění ASD na diferáku
Děkuji za zaslání návodu. Tento již mám a také jsem to podle něho odvzdušňoval. Zkusím toho oleje vypustit / dolít více a uvidíme.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 02.09.2015, 19:49
- Auto: W124 - 300 E, r.v. 1990
- Bydliště: Třebíč
Re: odvzdušnění ASD na diferáku
Zdravím, před nějakou dobou jsme tady řešil "odfukování" kolem ASD systému, 300 E, r.v. 1990. Třeba to někdy někomu v budoucnu pomůže...
- jde o to, že ten akumulátor tlaku, který má být naplněn dusíkem (je uvnitř asi nějaký gumový balónek, popř. gumová membrána), tak již nepruží -
asi po letech praskla membrána.
- proto se to celé tlakuje v těch hadicích a vydává to zvláštní zvuky "odfukuje" a ozývá po celém spodku auta
- tady je o tom pak také nějaké povídání...https://www.w124-board.de/sonstiges-tec ... 24/p1.html
- proto je třeba vyměnit celý ten akumulátor - A 124 553 00 10
- zkoušel jsem najít nějaké alternativy, ale bez úspěchu (jen v Německu někdo prodával alternativu za cca 110 EUR)
- možná by tam fungovala nějaký typ z jiného auta, ale to jsem nezkoušel
- každopádně originální díl jde stále kopit přímo v MB a k dnešnímu dni byla cena 3 600,-..
- po výměně tohoto akumulátoru a odvzdušnění vše funguje, jak má (žádné pazvuky a kola na trávě "hrábnou" obě)
Tak ať to jezdí....
- jde o to, že ten akumulátor tlaku, který má být naplněn dusíkem (je uvnitř asi nějaký gumový balónek, popř. gumová membrána), tak již nepruží -
asi po letech praskla membrána.
- proto se to celé tlakuje v těch hadicích a vydává to zvláštní zvuky "odfukuje" a ozývá po celém spodku auta
- tady je o tom pak také nějaké povídání...https://www.w124-board.de/sonstiges-tec ... 24/p1.html
- proto je třeba vyměnit celý ten akumulátor - A 124 553 00 10
- zkoušel jsem najít nějaké alternativy, ale bez úspěchu (jen v Německu někdo prodával alternativu za cca 110 EUR)
- možná by tam fungovala nějaký typ z jiného auta, ale to jsem nezkoušel
- každopádně originální díl jde stále kopit přímo v MB a k dnešnímu dni byla cena 3 600,-..
- po výměně tohoto akumulátoru a odvzdušnění vše funguje, jak má (žádné pazvuky a kola na trávě "hrábnou" obě)
Tak ať to jezdí....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- kometa
- Příspěvky: 2025
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: odvzdušnění ASD na diferáku
Základem týhle Koule je závit, provedení, funkce a tlak dusíku. CX má vpředu 70 vzadu 35 Atm.
Je třeba tam dát tu správnou...tedy pokud chceš, aby to fachčilo jak má. Nebo to vyřadit z činnosti.
Je třeba tam dát tu správnou...tedy pokud chceš, aby to fachčilo jak má. Nebo to vyřadit z činnosti.
Naposledy upravil(a) PřemekD dne ned 22.10.2023, 14:44, celkem upraveno 1 x.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: odvzdušnění ASD na diferáku
Docela opruz je ten tlakový zásobník demontovat. Povolit to po těch letech moc nechce a nejhorší je, že nelze ani pořádně zabrat. Totižto celý ten ASD ventil je na třech silentblocích a kdyby člověk pořádně zabral, vytrhne to z toho montážního plechu celý. Zkoušel jsem to nějak vypodložit, ale moc to nepomohlo. Celý těleso se mi moc sundavat nechce, protože je potřeba povolit 4 trubky a člověk opět neví, jak to dopadne...