Postavení vaček vůči klikovému hřídeli napoví, kolik je řetěz vydojenej. @=dako5 píše: ↑sob 25.04.2020, 19:20Jak taková kontrola má vypadat?Waterfall píše: ↑pát 24.04.2020, 15:45 Tyhle CDI vod OM611 po OM648 maj prý doporučenou kontrolu řetezu při 500 000 km. Pokud to nedělá nějaký problémy, nemění to nikdo ani pak (alespoň já osobně o žádným nevím). Přetržení řetězu u těchto agregátů bude spíš sporadická závada...stejně jako náhodné praskání pístů. Není to jako řetízky u M271 nebo OM651.
Kdysi v Piánech, co měly 100x kolem zeměkoule, se pri vytahaným řetězu vačka posunula o zub kupředu, nastavil předvstřik, a jelo se dál.
Pak ten řetěz prdnul, protože to nejsou gumový kšandy ale ocelová věc. :'( *jokingly*