Plynulost řazení 7-G Tronic

Odpovědět

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 438
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Plynulost řazení 7-G Tronic

Příspěvek od Michi »

Ahoj kluci,
mám ve W212 automat 7G Tronic, je to můj první automat. A chci se zeptat, jestli je normální, když z P řadím na D, nebo R, že ta převodovka trochu kopne. Tak občas výrazněji cukne , když řadí dolů, nejznatelnější je to většinou 4-3.....
Olej mám po výměně, nevím, jestli by pomohly nějaké adaptace v ŘJ. Díky moc za tipy.

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1794
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 42

Re: Plynulost řazení 7-G Tronic

Příspěvek od Waterfall »

Ne, není to normální. Kopnutí v nějaké specifické limitní situaci u starýho auta s větším nájezdem (kdy se už převodovka neumí vypořádat s vůlema) je asi v rámci normy, ale zařazení D nebo R by mělo být cítit jen jako mírný tah s plynulým náběhem. Adaptace zde asi moc nepomůžou...ale zkusit se to může.
To auto si koupil s tím, nebo to začalo dělat z ničeho nic, nebo jak?

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 438
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Plynulost řazení 7-G Tronic

Příspěvek od Michi »

Přiznávám, že si to vůbec neuvědomuji, jestli to už dělalo od začátku..... Auto jsem koupil s nájezdem asi 125.000km a hned jsem nechal vyměnit olej v převodovce preventivně, protože jsem neznal servisní historii. Teď mám 139.000 a právě, že nemám zkušenosti s automaty, tak nevím, co je ještě normální a co už je nějaká závada 008

zaibatsu
hvězda
Příspěvky: 1397
Registrován: sob 19.05.2012, 23:11
Bydliště: Teplice, potažmo Buzerantovice

Re: Plynulost řazení 7-G Tronic

Příspěvek od zaibatsu »

z P na D je normální, že trochu cukne, zvlášť, pokud jezdíš na režim C (comfort), protože pak ignoruje první rychlostní stupeň. Za jízdy by kopat už neměl, pokud se s nim teda nerozhádáš přes plyn, že ti auto nerozumí, co po něm chceš. Standardní by to bejt nemělo. Poděkuj Stuttgardtu, servisní interval oleje v převodovce je doživotní...jenže životnost podle nich má být 200 000 km, pak si máš jít koupit nový auto. Proto ho většinou nikdo nemění. Ta životnost 200 000 km jim pak celkem vychází, jde to do hajzlu.

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 438
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Plynulost řazení 7-G Tronic

Příspěvek od Michi »

Díky za reakce, jezdím skoro pořád na C, z P na D cukne zastudena, pak už skoro ne. S tímhle autem, které má pouhých 115kW a 270 Nm je každé předjíždění adrenalin, takže většinou zmáčknu "S", aby se to trochu hnulo :)

Lukas40
hvězdička
Příspěvky: 295
Registrován: pát 21.05.2021, 19:47
Auto: Mercedes GL
Bydliště: Ostrava

Re: Plynulost řazení 7-G Tronic

Příspěvek od Lukas40 »

Když to takhle kopne nebo kope tak to normální není nepomůžou ani adaptace.Je potřeba vyměnit sadu řadících ventilů tohle dělá to kopání,že zkušenosti vím že je problém tady v tom.
Odpovědět