Mám problém se sprinterem 311, rv 2008, OM 646.986. Po cca 120 km cestě se mi rozblikala kontrolka motoru, a motor přestal mít výkon.
Načetl jsem diagnostikou chybové kody (DAIG Delhi DS150) a hlásí to aktuálně dvě chyby:
2359 - zvýšit tlak, nízký tlak, trvale
2079 - čidlo tlaku filtru pevných částic, vysoký diferenční tlak, přerušovaný
Předchozí majitel prý měnil turbo a filtr pevných částic. Auto má najeto cca 550t km.
Nevěděl by nekdo, co tomu může být, co zkotrolovat, případně by si s tím věděl rady :) Díky.
Sprinter 906 311CDI, bliká kontrolka motoru a auto netáhne
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 81
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:29
- Auto: W124 230CE
- Bydliště: Čelákovice, Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Sprinter 906 311CDI, bliká kontrolka motoru a auto netáhne
Naposledy upravil(a) Tom 230 dne pát 22.11.2024, 14:00, celkem upraveno 1 x.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2527
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 72
Re: Sprinter 906 311CDI, bilká kontrolka motoru a auto netáhne
Asi to turbo + DPF
Je třeba udělat opravdovou diagnostiku, třeba i za jízdy.
Je třeba udělat opravdovou diagnostiku, třeba i za jízdy.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 81
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:29
- Auto: W124 230CE
- Bydliště: Čelákovice, Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sprinter 906 311CDI, bliká kontrolka motoru a auto netáhne
Vypadá to na ucpané DPF, ale díl vypadá být z vnějšku zánovní. Nemůže být problém to, že předchozí majitel nechal vymenit vlnovec před výfukem a trochu to ve svaru fouká? Unik tlaku je tedy před DPF. Ještě jestli by nemohl být vadný snímač direrenčního tlaku DPF, protože při vypnutém klíčku to přes diagnostiku píše hodnotu diferenčního tlaku 6 HPa. Nemělo by to při vypnutém zapalování ukazovat nulu?
S odpojeným DPF (demontovaná spona mezi katalyzátorem a DPF) auto jede normálně a i zhasla kontrolka motoru. A auto nijak viditelně nekouří ani v zátěži. Co by eventuelně mohlo být příčinou ucpání DPF, resp. co by bylo vhodné při tomto nájezdu prověřit, aby se to zanášení DPF eliminovalo?
S odpojeným DPF (demontovaná spona mezi katalyzátorem a DPF) auto jede normálně a i zhasla kontrolka motoru. A auto nijak viditelně nekouří ani v zátěži. Co by eventuelně mohlo být příčinou ucpání DPF, resp. co by bylo vhodné při tomto nájezdu prověřit, aby se to zanášení DPF eliminovalo?
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2527
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 72
Re: Sprinter 906 311CDI, bliká kontrolka motoru a auto netáhne
Jak jsem napsal: je třeba udělat OPRAVDOVOU diagnostiku.
Tyhle doměnky...co to asi může být....jsou k hovnu.
Tyhle doměnky...co to asi může být....jsou k hovnu.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1428
- Registrován: pát 05.06.2009, 17:53
- Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
- Bydliště: Doma
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 81
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:29
- Auto: W124 230CE
- Bydliště: Čelákovice, Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sprinter 906 311CDI, bliká kontrolka motoru a auto netáhne
Co znamená "udělat pořádnou diagnostiku"? Je tady někdo z okolí, kdy by mi s tím pomohl?
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6421
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 62
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2527
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 72
Re: Sprinter 906 311CDI, bliká kontrolka motoru a auto netáhne
.... tvl, ..... a má ho v sousední ulici, nechápu. :'( *stop*