OM626 versus OM651
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: čtv 04.08.2011, 15:54
- Auto: 190D je, 250D byla, 240D byla
- Věk: 52
OM626 versus OM651
Ahoj, umíte někdo kompetentně srovnat tyhle dva motory z hlediska spolehlivosti, servisní náročnosti a spotřeby? Synek má "céčko" 205ku s tím renault motorem, je zatím spokojený (hlavně že rozvody nemá vzadu), spotřebu má vynikající, na anglických fórech prý zjistil, že ten motor má skvělou pověst. Plánuji si 205ku pořídit také a tak sonduji dopředu. Díky.
Naposledy upravil(a) Standa250D dne pon 02.06.2025, 10:33, celkem upraveno 1 x.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: čtv 04.08.2011, 15:54
- Auto: 190D je, 250D byla, 240D byla
- Věk: 52
Re: OM626 versus OM651
Jak vidno, nikdo takový tady není, tak jsem se zeptal AI :-) Takže pro kolegy, kteří by řešili stejnou otázku:
R9M/OM626 je lepší volba z hlediska nízkých servisních nákladů a spolehlivosti, zejména pokud hledáte motor s nižšími nároky na údržbu. Tento motor je jednodušší a méně náchylný k poruchám díky nižší technologické komplexnosti.
OM651 je pokročilejší motor, který nabízí lepší výkon a nižší emise, ale může mít vyšší servisní náklady a složitější opravy, zejména pokud jde o turbo, vstřikovače nebo rozvodový řetěz. Pokud se o něj dobře staráte, může být stále velmi spolehlivý a dlouhověký.
Pokud je pro vás klíčová nízká cena údržby a spolehlivost, R9M/OM626 bude lepší volba. Pokud hledáte vyvážený výkon a efektivitu, a jste ochotni investovat do údržby, OM651 bude ideální volba, ale mějte na paměti vyšší servisní náklady.
R9M/OM626 je lepší volba z hlediska nízkých servisních nákladů a spolehlivosti, zejména pokud hledáte motor s nižšími nároky na údržbu. Tento motor je jednodušší a méně náchylný k poruchám díky nižší technologické komplexnosti.
OM651 je pokročilejší motor, který nabízí lepší výkon a nižší emise, ale může mít vyšší servisní náklady a složitější opravy, zejména pokud jde o turbo, vstřikovače nebo rozvodový řetěz. Pokud se o něj dobře staráte, může být stále velmi spolehlivý a dlouhověký.
Pokud je pro vás klíčová nízká cena údržby a spolehlivost, R9M/OM626 bude lepší volba. Pokud hledáte vyvážený výkon a efektivitu, a jste ochotni investovat do údržby, OM651 bude ideální volba, ale mějte na paměti vyšší servisní náklady.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1785
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 42
Re: OM626 versus OM651
TVL...to je zase móda se ptát takový věci AI...já se minule ptal na jednu odbornou věc ohledně reprosoustav a odpovědí byla donebevolající p1.ovina. Tak jsem se zeptal, zda to ale náhodou není jinak, přičemž jsem uvedl mou verzi a AI mi pak dala za pravdu. Bylo mi jasný, že ona napíše první věc, co vytáhne někde z wiki, nebo JPP.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: čtv 04.08.2011, 15:54
- Auto: 190D je, 250D byla, 240D byla
- Věk: 52
Re: OM626 versus OM651
Nj, jenže za 4 měsíce sem (kromě tebe) živý člověk nic nenapsal. Bída, ne?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1538
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: OM626 versus OM651
Nojo, když ono 205 není úplně classic ... popravdě díky absenci "W" mi trvalo , než mi došlo co mají Mercedesy společného s nějakým pažoutem do kterého někdo nabastlil motor z Rencka :-D