Koroze
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 26.08.2011, 20:38
- Auto: Mercedes C250D
- Bydliště: Olbramovice
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
Koroze je svině.
Pokud máte čas se probírat asi 1600 fotkama tak jukněte na http://www.lakovnahanak.cz" onclick="window.open(this.href);return false; je tam i kratoma S500 od začátku až do konce.
A když se domluvíte a bude Vás více, oprava koroze by byla levnější :-)
Pokud máte čas se probírat asi 1600 fotkama tak jukněte na http://www.lakovnahanak.cz" onclick="window.open(this.href);return false; je tam i kratoma S500 od začátku až do konce.
A když se domluvíte a bude Vás více, oprava koroze by byla levnější :-)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned 25.04.2010, 22:09
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 52
Re: Koroze
Neboj, uz jsem u tebe listoval :-) Jinak diky za nabidku, sice to je trosku z ruky ale budu o tom mozna i premyslet....CarPainterMB píše:Koroze je svině.
Pokud máte čas se probírat asi 1600 fotkama tak jukněte na http://www.lakovnahanak.cz" onclick="window.open(this.href);return false; je tam i kratoma S500 od začátku až do konce.
A když se domluvíte a bude Vás více, oprava koroze by byla levnější :-)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 26.08.2011, 20:38
- Auto: Mercedes C250D
- Bydliště: Olbramovice
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
Jsem z ruky , časem budu i v Praze. JInak příští týden dojede delegace z Prahy ( Diroque). A pokud všechno vyjde tak bude mít u sebe v Praze 6 vzorek nalakovanýho blatníku v černé metalíze. Spousta lidí si pořád myslí že jsem jen tak támhle ten nějakej, což už dávno není pravda :-)
Takže pokud budete chtít vidět na vlatní oči vzorek práce bude u něj k mání ;)
Takže pokud budete chtít vidět na vlatní oči vzorek práce bude u něj k mání ;)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned 25.04.2010, 22:09
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 52
Re: Koroze
No ono 211 km ode mne k tobe je taky paráda. A jelikoz by tam auto zustalo, museli by jet 2 auta... :-/ Budu uvazovat, tvoje prace se mi dle fotek libi. *thumbs up*CarPainterMB píše:Jsem z ruky , časem budu i v Praze. JInak příští týden dojede delegace z Prahy ( Diroque). A pokud všechno vyjde tak bude mít u sebe v Praze 6 vzorek nalakovanýho blatníku v černé metalíze. Spousta lidí si pořád myslí že jsem jen tak támhle ten nějakej, což už dávno není pravda :-)
Takže pokud budete chtít vidět na vlatní oči vzorek práce bude u něj k mání ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 412
- Registrován: sob 11.12.2010, 7:32
- Auto: w220 s320l
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
CarPainterMB, nedomlouvali jsme se, že mi pošleš nějakej email? Možná si to jen špatně pamatuju.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 26.08.2011, 20:38
- Auto: Mercedes C250D
- Bydliště: Olbramovice
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
pro ty, kteří jsou z daleka a nechcou se potácet takovou štreku mám řešení.
Pro auto si dojedu, opravím a odvezu zpět ( třeba až před barák )
Je potřeba mít pouze v nádrži tolik paliva aby auto ujelo cca 450km ( Praha - Brno a zpět )
Tato sranda Vás bude stát 1500Kč a dál nic řešit nemusíte.
POKUD BY SE JEDNALO O NEPOJIZDNÉ AUTO, KTERÉ SE HODÍ NA PODVÁL CENA ZA TRASU PRAHA-BRNO A ZPĚT JE 3000KČ
Jirka
Pro auto si dojedu, opravím a odvezu zpět ( třeba až před barák )
Je potřeba mít pouze v nádrži tolik paliva aby auto ujelo cca 450km ( Praha - Brno a zpět )
Tato sranda Vás bude stát 1500Kč a dál nic řešit nemusíte.
POKUD BY SE JEDNALO O NEPOJIZDNÉ AUTO, KTERÉ SE HODÍ NA PODVÁL CENA ZA TRASU PRAHA-BRNO A ZPĚT JE 3000KČ
Jirka
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 412
- Registrován: sob 11.12.2010, 7:32
- Auto: w220 s320l
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
Tak jsem dnes nafotil defekty laku, před tím, než to hodím opravit a při té chvíli mě trklo, že ty pravidelné rýhy na střeše jsou od myčky, kam jsem párkrát zavítal (tak 3x). Nemáte s tím zkušenost?
http://kilek.rajce.idnes.cz/mbs_2012_04_lak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/6/6281 ... CF0345.jpg
http://kilek.rajce.idnes.cz/mbs_2012_04_lak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/6/6281 ... CF0345.jpg
-
- hvězdička
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv 16.02.2012, 15:31
Re: Koroze
ufff tie dvere su neprijemne :-!
-
- hvězdička
- Příspěvky: 236
- Registrován: pát 01.08.2008, 8:48
- Auto: W140 S500Long - 1997,W126 420 SEL - 1987,W116 350
- Bydliště: Praha 3 - Žižkov
- Věk: 48
Re: Koroze
:( ta koroze u W220 je děsná,jinak jsou to ale bezva auta.....
Koukám,že nahoře v příspěvku jsou fota mé exW220,tak takto nějak se to musí ošetřit *thumbs up*
V áčkách ve Zlíně nedavno prodávali pěknou tm.modrou W220 za tuším 200 000Kč,po prvním majiteli s nájezdem 130 000Km,opravu prvním a nová v ČR(viděl jsem TP) a stejně tam byla koroze na rozích dveří a něco málo pod SPZ.
Jinak super :stern:
Koukám,že nahoře v příspěvku jsou fota mé exW220,tak takto nějak se to musí ošetřit *thumbs up*
V áčkách ve Zlíně nedavno prodávali pěknou tm.modrou W220 za tuším 200 000Kč,po prvním majiteli s nájezdem 130 000Km,opravu prvním a nová v ČR(viděl jsem TP) a stejně tam byla koroze na rozích dveří a něco málo pod SPZ.
Jinak super :stern:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 26.08.2011, 20:38
- Auto: Mercedes C250D
- Bydliště: Olbramovice
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
to kratom:
Na vaší W220 byla radost korozi odstranovat ( díly byly původní nelakované )
Teď tu mám auta co už opravované byly a kolikrát je místo plechu kit :-(
Těžce přemýslím jestli koupit nějakého motýlka nebo si našetřit a koupit W221.
Když koupím motýlka tak ho budu dávat měsíc dohromady aby to bylo podle mých představ ( pozinkované všechny dveře, kapota, víko kufru, přední blatníky atd.. )
Je to prostě boj.´...
Na vaší W220 byla radost korozi odstranovat ( díly byly původní nelakované )
Teď tu mám auta co už opravované byly a kolikrát je místo plechu kit :-(
Těžce přemýslím jestli koupit nějakého motýlka nebo si našetřit a koupit W221.
Když koupím motýlka tak ho budu dávat měsíc dohromady aby to bylo podle mých představ ( pozinkované všechny dveře, kapota, víko kufru, přední blatníky atd.. )
Je to prostě boj.´...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 236
- Registrován: pát 01.08.2008, 8:48
- Auto: W140 S500Long - 1997,W126 420 SEL - 1987,W116 350
- Bydliště: Praha 3 - Žižkov
- Věk: 48
Re: Koroze
W220 je fajn auto,ale chce to péči,na druhou stranu jsou levný,za 200 000Kč je fakt už pěknej kousek :)
W221 neznám,v práci ho má jeden senátor,ukazoval mi interier a dobrý,ale na zem jsem si nesedl.........tak nevím,zatím mi připadaj drahý
W221 neznám,v práci ho má jeden senátor,ukazoval mi interier a dobrý,ale na zem jsem si nesedl.........tak nevím,zatím mi připadaj drahý
-
- hvězdička
- Příspěvky: 236
- Registrován: pát 01.08.2008, 8:48
- Auto: W140 S500Long - 1997,W126 420 SEL - 1987,W116 350
- Bydliště: Praha 3 - Žižkov
- Věk: 48
Re: Koroze
Asi si opět W220 koupím,měl jsem jednu vyhlídlou v áčkách,jak jsem psal nahoře,ale než jsem měl čas řešit auto,tak to prodali.... *tired*
Tak časem....... :stern:
Teď jezdím s Hondou CR-V,pěkné nové auto,do kterého skoro nemusím ani tankovat,ale je to takový kostitřas.....
Tak časem....... :stern:
Teď jezdím s Hondou CR-V,pěkné nové auto,do kterého skoro nemusím ani tankovat,ale je to takový kostitřas.....
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 26.08.2011, 20:38
- Auto: Mercedes C250D
- Bydliště: Olbramovice
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
Takže po delším ohledání W220 sem vypíšu co všechno na těchto krásných autech rezne.Postupně přídám i fotky:
Přední podběhy: štefty, které drží podběh, podběh sám o sobě ( nabodované plechy, které nejsou nijak utěšněné )
Pod předníma blatníkama jsou PYTLE, které drží vodu a tak dochází ke korozi části karoserie ve spoji- VÝROBNÍ VADA
Přední blatníky: špatně vyřešené z výroby - díly (nárazník a blatník )o sebe dřou a tak to tam pak koroduje - VÝROBNÍ VADA
Všechny dveře: spodky dveří z důvodu netěsnosti spodní lišty a špatnému odvodu vody ze dveří. -VÝROBNÍ VADA
Prahy většinou z důvodů zanedbané údržby ( koroze zespodu kolem příchytek cca 10cm
Lemy blatníků Opískování od kol a velice slabý originální nástřik - VÝROBNÍ VADA
Vnitřní lem zadních blatníků nad plastový podběh se dostane blato, bordel, voda, sůl a už to jede.
Zadní blatníky - špatně vyřešené z výroby - díly (nárazník a blatník )o sebe dřou a tak to tam pak koroduje - VÝROBNÍ VADA
Víko kufru pod značkou ( víku svařené z více dílů, které nejsou utěsněné - VÝROBNÍ VADA
Kolem střešního okna[/b ]špatně vyřešené ( u většiny aut se koroze ukazuje na řidiově straně - VÝROBNÍ VADA
Kolem lišty čelního okna Otlučené od kamínků a vlivem nekvalitního a slabounkého základu.
Veškeré zaohýbané plechy jsou shnilé z důvodu neutěsnění spoje, Kdyby tyto spoje byly utěsněny auto by zůstalo bez koroze - dveře,víko kufru atd
Nejlepší jak tomu všemu předejít je:
- Nástřik dutin
- Ošetření podběhů
- Korozi podchytit co nejdříve ( nenechat to korodovat dál )
Přední podběhy: štefty, které drží podběh, podběh sám o sobě ( nabodované plechy, které nejsou nijak utěšněné )
Pod předníma blatníkama jsou PYTLE, které drží vodu a tak dochází ke korozi části karoserie ve spoji- VÝROBNÍ VADA
Přední blatníky: špatně vyřešené z výroby - díly (nárazník a blatník )o sebe dřou a tak to tam pak koroduje - VÝROBNÍ VADA
Všechny dveře: spodky dveří z důvodu netěsnosti spodní lišty a špatnému odvodu vody ze dveří. -VÝROBNÍ VADA
Prahy většinou z důvodů zanedbané údržby ( koroze zespodu kolem příchytek cca 10cm
Lemy blatníků Opískování od kol a velice slabý originální nástřik - VÝROBNÍ VADA
Vnitřní lem zadních blatníků nad plastový podběh se dostane blato, bordel, voda, sůl a už to jede.
Zadní blatníky - špatně vyřešené z výroby - díly (nárazník a blatník )o sebe dřou a tak to tam pak koroduje - VÝROBNÍ VADA
Víko kufru pod značkou ( víku svařené z více dílů, které nejsou utěsněné - VÝROBNÍ VADA
Kolem střešního okna[/b ]špatně vyřešené ( u většiny aut se koroze ukazuje na řidiově straně - VÝROBNÍ VADA
Kolem lišty čelního okna Otlučené od kamínků a vlivem nekvalitního a slabounkého základu.
Veškeré zaohýbané plechy jsou shnilé z důvodu neutěsnění spoje, Kdyby tyto spoje byly utěsněny auto by zůstalo bez koroze - dveře,víko kufru atd
Nejlepší jak tomu všemu předejít je:
- Nástřik dutin
- Ošetření podběhů
- Korozi podchytit co nejdříve ( nenechat to korodovat dál )
-
- hvězdička
- Příspěvky: 143
- Registrován: čtv 31.07.2008, 15:44
- Auto: Dodge Challenger 09 R/T ; Jeep GrandCherokee WJ 03
Re: Koroze
vcera som videl ist za sebou 221 a 220 a teda mne osobne sa ta 220 viac pozdava, aj krajsia mi pride. Ale po pozreti tohto fora, nie ze by som na to zanevrel ale roznodne bude treba kupit opecovany voz do buducnosti. Ak to bude servisovane a udrzovane tak to nebude robit hambu S Klasse :) No ale to znamena ze setrit setrit a setrit lebo na inzercii toto sledujem a 220 zacinaju uz od 5 000 Euro, to bude alle riadny kybel..schicklgruber píše:A to jsem si říkal, že další S-Klasse doma by mohla být W220. :-!