w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu


mbomber
hvězdička
Příspěvky: 157
Registrován: čtv 03.05.2012, 14:07
Auto: W124 250, Discovery 300Tdi,

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od mbomber »

Jasný. Jenže já tam mám 4 konektory. Mám to tam připojit metodou pokus a omyl? Otáčkoměr běhá jak má.

mbomber
hvězdička
Příspěvky: 157
Registrován: čtv 03.05.2012, 14:07
Auto: W124 250, Discovery 300Tdi,

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od mbomber »

Ještě mám nějaké nové poznatky. Když štekr odpojuji a připojuji, nic se neděje. Napětí mezi některými kontakty na štekru naměřím. Za baterkou žádné relé ELR není, pouze ARA. Nebo je ARA relé společné i pro ELR? Spíš mě napadlo, jestli je opravdu ten pěti pin vzadu na boku čerpadla pro ELR? Je vidět na fotce. Vedou na něj 4 drátky a 2 z nich se pak spojují v jeden. Není náhodou zvyšování otáček za studena u tohoto motoru řízeno podtlakem, který je vidět taky na fotce? V hlavě právě jeden ventil na podtlak je, tak si říkám, k čemu jinému by tam byl. Připomínám, že je to 250 20V.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

mbomber
hvězdička
Příspěvky: 157
Registrován: čtv 03.05.2012, 14:07
Auto: W124 250, Discovery 300Tdi,

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od mbomber »

Tak co? Napadá někoho jak na to? Nebo nevíte o nějakém šématu k tomuhle čerpadlu?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od Přemek Doležal »

Chlapče chlapče, vy odpojujete něco úplně, ale úplně jinýho. ]:->
Toto je spínač volnoběhu, a ne elmagnet volnoběhu.
K čemu vám bude schema ???? :'(

mbomber
hvězdička
Příspěvky: 157
Registrován: čtv 03.05.2012, 14:07
Auto: W124 250, Discovery 300Tdi,

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od mbomber »

Ahá, no to schéma jsem myslel právě abych zjistil, k čemu je ten konektor. Takže v tom případě je u tohoto motoru volnoběh zvyšován podtlakem. Takže když natáhnu pusou, měl by se zvýšit že?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od Přemek Doležal »

yesss

mbomber
hvězdička
Příspěvky: 157
Registrován: čtv 03.05.2012, 14:07
Auto: W124 250, Discovery 300Tdi,

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od mbomber »

Tak to bylo jen netesností v podtlacich, ale i při zvýšených otáčkách motor mlátí a nejde plynule. Srovná se to až po cca 3 minutách běhu na volnobeh a běží uz hezky. Myslíte, že by to mohla dělat v tomhle vedru vadna zhavka? Premeril jsem je a všechny mají stejně. Vím ze se tomu měření teda moc věřit nedá, ale stejně je mi divný ze by na to měla v létě zhavka takový vliv. Nebo jo? Mám je vyměnit nebo to bude něčím úplně jiným? Diky

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od Přemek Doležal »

Já bych spíš tipoval vstřik, komůrka, čerpadlo,.....
Mě přestal fčera žhavit 2. válec, a po ranním startu to skoro nepoznám.
V zimě by to byl jinačí klapot.

mbomber
hvězdička
Příspěvky: 157
Registrován: čtv 03.05.2012, 14:07
Auto: W124 250, Discovery 300Tdi,

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od mbomber »

A u všech těchto tří věcí by se to zahratim zmenilo? Hlavně u toho čerpadla bych čekal ze to bude stejný studený i teplý. No ja doufám ze to bude jen ten vstrik. Dá se nějak vyloučit co by to z těchto věcí bylo? Asi ale bude nejlepší když to poslechne :stern: znalec. Teď ještě jak moc vadí když s tím budu ještě chvíli jezdit.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od Přemek Doležal »

1. začne se žh.svíčkama
2. vstřiky
3. čerpadlo
Ale možná by to chtělo taky změřit kompresi. *tired* Ta má na chod a zvuk motoru vliv :
Menší komprese, a válec je hlučnější.

Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od Mystik4l »

Když už je o tomto řeč. Na Cčku stejný motor, akorát s turbem. Po zahřátí jde na volnoběh jakoby na 4 a půl válce. Ale doslova jen na volnoběh. Při jízdě není nic poznat a z volnoběhu se s přidáním plynu zvedají otáčky naprosto bez problému a motor jde nádherně. Je to asi dva roky, co jsem nechal udělat vstřiky, ale žádná změna. Co se startování týká..chytá bez problému jak studený, tak teplý (plastové trubičky vyměněny a přepady také). Čím to může být?

P.S.: O-kroužky a měděné těsnění na výstupech z čerpadla také vyměněny.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od Přemek Doležal »

Jak to chytá ?...začal bych měřením komprese, teprve potom čerpadlo.

Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od Mystik4l »

Jak jsem psal - za tepla i za studena bez problému.

mbomber
hvězdička
Příspěvky: 157
Registrován: čtv 03.05.2012, 14:07
Auto: W124 250, Discovery 300Tdi,

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od mbomber »

Tak žhavka to bohužel není :'( Zvláštní teda je, že když povoluji trubky od vstřiku na válci, který to způsobuje, tak hned po startu se nic nemění, ale když se to trošku ohřeje ale pořád ještě kope, tak je po povolení chod naopak plynulejší. Když už se to ohřeje hodně a nemlátí to, tak po povolení už to začne klasicky pokulhávat. Pokud se nepletu tak se ozývá nějaký hydroštel. Nemůže tohle způsobovat třeba právě ventil? Nechápu, jak je mozný, že při určitý teplotě se po povolení trubky chod naopak zjemní. Nenapadá vás, čím by to mohlo být? Jinak dál zkusím teda asi ten vstřik, ale obávám se, že ten to taky nebude. Žhavka byla jako nová. Ani náznak že by ukapával. Ještě to možná trošku víc kouří, ale to je dost možná jen pocit a na dobu nepravidelného chodu má dost velký vliv okolní teplota.

mbomber
hvězdička
Příspěvky: 157
Registrován: čtv 03.05.2012, 14:07
Auto: W124 250, Discovery 300Tdi,

Re: w124 250D, teče čerpadlo.Prosím radu

Příspěvek od mbomber »

Víte teda ještě někdo z hlavy velikost ořechu na vyndání vstřiku i čtyřventilových motorů?
Odpovědět