Ta třetí, černá, je odvětrání volnoběžného okruhu. Ta v palubce končí do luftu.tloudev píše:hi, diky za vrak, motor uz je venku, tento tyden predelam hadice a elektriku a jde do meho bremera. DIK MOC. Jeste mam malou technickou otazku - jak je zapojeny chcipak podtlakem na skrinku zapalovani - vede tam jeste jedna podtlakova hadicka dozadu na pumpu. z palubky vedou celkem 3 - 1. je na vyvevu, druha na chcipak - ty se propoji v zapalovaci skrince klickem - ale ta treti co vede dozadu na cerpadlo nevim kam ma byt zapojena. na druhem konci v palubce. nejaky napad? dikes.
Motor do 207D
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 31.07.2012, 9:42
- Auto: MB 210D
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
panove dekuji vam obema.
takze mi zbyva uz jen prehodit servo, predratovat kabely na novou zapalovaci skrinku, sehnat novy olejovy chladici okruh (urval jsem fitynku na olej. chladici - zustala v roure a nejde ven) a motor muze dovnitr! jupijahooou! Je to teda prace jak na kostele ;-)
takze mi zbyva uz jen prehodit servo, predratovat kabely na novou zapalovaci skrinku, sehnat novy olejovy chladici okruh (urval jsem fitynku na olej. chladici - zustala v roure a nejde ven) a motor muze dovnitr! jupijahooou! Je to teda prace jak na kostele ;-)
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
http://jsc-hydraulika.cz/cz/categories/ ... 3/Sroubeni třeba tě něco napadne u nás bych ti to dal dohromady
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
Chcípání jde vyřešit elektropneumatickým ventilem z benzínovýho :stern:
A nepotřebuješ dýzlovou spínačku.
A nepotřebuješ dýzlovou spínačku.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 31.07.2012, 9:42
- Auto: MB 210D
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
jeste jedna malickost: nevali se nekomu doma schema elektriky na 210D ? mam na 207D, ale rikam si ze pouziju nektere vychytavky z 210D od blueabysse (prepinac svetel, klakson ve volantu atd...) tak by se mi hodilo vedet, co na ktery barve dratu najdu a kam to vede.. po pravde bych nejradeji tu svoji elektriku vyskubal komplet a nahradil ji z toho druhyho vozu, ale na to se jaksi necitim.. ikdyz nikdy nerikej nikdy, ze ;-)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 31.07.2012, 9:42
- Auto: MB 210D
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
blueabyss: dik, ma to hacek: tu fitynku jsem uz davno rozmaznul pri pokusu vytahnout ji z te prevlecne matky a kus v ni zustal. ta prevlecna matka je na totalne zrezle koncovce, takze je to uplne srostly. resenim by bylo autogenem nazhavit a zkusit povolit - a treba z toho i vyndat trosky fitynky, ALE bojim se, ze prvni co odprasim bude prave napojeni te gumocosi hadice od toho kovovyho zrezlyho konce. Mozna to chytit do mokryho hardu a chladit a chladit, ale rikam si, ze mnohem mensi zlo bude hadice zaslepit a jezdit prozatim bez chladice, nez se sezene nekdo, kdo ho streli za par stovek i s hadicema..
zitra pokracovani, uz se tesim na servo.. (teda - netesim se na to povolovani ani trochu ;-) ale je to nutne, pokud nechci shanet novy - kratsi - "serpentine belt", vymyslet kudy ho tahnout a odpojit servo okruh uplne)
zitra pokracovani, uz se tesim na servo.. (teda - netesim se na to povolovani ani trochu ;-) ale je to nutne, pokud nechci shanet novy - kratsi - "serpentine belt", vymyslet kudy ho tahnout a odpojit servo okruh uplne)
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
Ta firma jak jsem ti dal odkaz je na tom dvoře co já - není problém hadici máčknout znovu - tak třeba až pojedeš kolem. Na elektriku se ti podívám - jestli na to něco mám.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
Tak mám - na straně 188 dílenského manuálu začínají el.schémata - tak si to užij. :D http://leteckaposta.cz/122743092 stáhni si soubor.pdf
jedná se o dílenský manuál k předmětné řadě vozů.
jedná se o dílenský manuál k předmětné řadě vozů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 31.07.2012, 9:42
- Auto: MB 210D
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
dikes, prirucka je uplne skvela, odpovedela mi i na mnoho dalsich otazek, kteryma jsem to tu ani nechtel zaplevelovat.. asi budu muset pak udelat stranku pro menice motoru z 207 na 210, na ktere to vsechno shrnu. radost s Tebou spolupracovat :-)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 31.07.2012, 9:42
- Auto: MB 210D
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
jeste jeden dotaz, na ktery jsem nenasel odpoved v manualu:
zapojeni privodnich a odvodnich hadicek do palivoveho termostatu. Jsou tam 4 diry, 1 privod, 2 odvod do predehrevu, 3 privod z predehrevu a 4 vystup do cerpadla.. jenze nevim ktera je ktera. tak nejak mam dojem, ze privodni hadicka bude na tom "vyjimatelnym" konci, ale nejsem si s tim jisty. dokazete nekdo rici, jak to je? dik..
zapojeni privodnich a odvodnich hadicek do palivoveho termostatu. Jsou tam 4 diry, 1 privod, 2 odvod do predehrevu, 3 privod z predehrevu a 4 vystup do cerpadla.. jenze nevim ktera je ktera. tak nejak mam dojem, ze privodni hadicka bude na tom "vyjimatelnym" konci, ale nejsem si s tim jisty. dokazete nekdo rici, jak to je? dik..
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
Asi ti to moc nepomůže ale nemohu k tomu nic najít. Pozice 125 je termostat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 31.07.2012, 9:42
- Auto: MB 210D
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
jj, tyhle obrazky jsem objevil taky, bohuzel je z nich prave dost nejasny, kterym smerem to jde "dovnitr" a kterym "ven".. to chce nekoho kdo to ma zapojeny, aby to vyfotil nebo alespon popsal, zda to jde do cerpadla z predniho ci zadniho konce. (po smeru jizdy)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 23.01.2009, 19:51
- Auto: dodávka 208D w201 2,5dt
- Bydliště: Hodkovičky Hills
Re: Motor do 207D
a neni to jedno?jde jen o to aby to ohřejvalo jak má, bylo těsný, u mě je to vyhozený nebo nebylo nikdy a ve 190 to neni zapojený asi to nefungovalo. na zimu to může pomoct ale pro ohřev na pohon alternativníma palivama to bude málo.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
Koukni do jakýkoliv 124 / 200-300D- jednovačky, a je ti to jasný.tloudev píše:jj, tyhle obrazky jsem objevil taky, bohuzel je z nich prave dost nejasny, kterym smerem to jde "dovnitr" a kterym "ven".. to chce nekoho kdo to ma zapojeny, aby to vyfotil nebo alespon popsal, zda to jde do cerpadla z predniho ci zadniho konce. (po smeru jizdy)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 31.07.2012, 9:42
- Auto: MB 210D
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor do 207D
Panove (damy zde nevidim ;-)),
chci vam podekovat za veskere rady a pripominky, motor jsem uspesne navrcel, a nyni uz jen par "kosmetickych uprav" a bremer opet brazdi ceske tankodromy. DIKY!
Seznam uprav nutnych k prechodu z 207D (s petikvaltem) na 210D
- motor, prevodovka - to je jasny :-)
- mensi upravy prostoru pro kulisu prevodovky (vyriznuti podlahy, vyriznuti - rozsireni prostoru smerem vlevo po smeru jizdy)
- mustek pod prevodovkou - nutny z 207, mozna to nebyl ani origo, nicmene je tam jine uchyceni
- servo - prechodka z 210, diky jine delce i cely volant, uchyceni nadrzky na kastli pasuje na misto, kde je na 207 uchycen zhavici odpor se spinacem kontrolky zhaveni
- spinaci skrinka - nutno pro chcipani podtlakem
- vzduchovy filtr - docela skoda, ten drateny z 207 mi prijde lepsi, ale je tam jiny prumer saci trubky a spatne umisteni, ze nedosahne hadice
- kabelaz (jine zapalovani, IMHO nejlepsi reseni prehodit cele, pozor akorat na vedeni k zadnim svetlum, je tam jiny konektor a je na druhe strane - nutno propiskat, barevne oznaceni nesedi na 100%) - kapitola sama pro sebe..
- jine uchyceni chladice (??, nemel jsem original, tedy je mozne, ze je v originale stejne)
- vyfuk - jine silentbloky v jinych mistech, jine stoupani k parohum -> flexa + autogen udelaji ze 2 vyfuku jeden :-)
- u prechodu ze 4kvaltu asi bude potreba kratsi kardanka
- umisteni zhaviciho rele - slo by mozna navarit uchytku na misto kde se naleza u 210, sroubama to nejde (dvojita kastle, u 210 matky navarene zevnitr)
... pokud se nekdo chystate podobnou zmenu absolvovat, klidne se ptejte ;-)
chci vam podekovat za veskere rady a pripominky, motor jsem uspesne navrcel, a nyni uz jen par "kosmetickych uprav" a bremer opet brazdi ceske tankodromy. DIKY!
Seznam uprav nutnych k prechodu z 207D (s petikvaltem) na 210D
- motor, prevodovka - to je jasny :-)
- mensi upravy prostoru pro kulisu prevodovky (vyriznuti podlahy, vyriznuti - rozsireni prostoru smerem vlevo po smeru jizdy)
- mustek pod prevodovkou - nutny z 207, mozna to nebyl ani origo, nicmene je tam jine uchyceni
- servo - prechodka z 210, diky jine delce i cely volant, uchyceni nadrzky na kastli pasuje na misto, kde je na 207 uchycen zhavici odpor se spinacem kontrolky zhaveni
- spinaci skrinka - nutno pro chcipani podtlakem
- vzduchovy filtr - docela skoda, ten drateny z 207 mi prijde lepsi, ale je tam jiny prumer saci trubky a spatne umisteni, ze nedosahne hadice
- kabelaz (jine zapalovani, IMHO nejlepsi reseni prehodit cele, pozor akorat na vedeni k zadnim svetlum, je tam jiny konektor a je na druhe strane - nutno propiskat, barevne oznaceni nesedi na 100%) - kapitola sama pro sebe..
- jine uchyceni chladice (??, nemel jsem original, tedy je mozne, ze je v originale stejne)
- vyfuk - jine silentbloky v jinych mistech, jine stoupani k parohum -> flexa + autogen udelaji ze 2 vyfuku jeden :-)
- u prechodu ze 4kvaltu asi bude potreba kratsi kardanka
- umisteni zhaviciho rele - slo by mozna navarit uchytku na misto kde se naleza u 210, sroubama to nejde (dvojita kastle, u 210 matky navarene zevnitr)
... pokud se nekdo chystate podobnou zmenu absolvovat, klidne se ptejte ;-)