Diagnostika 16-pin zásuvky
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 10
- Registrován: sob 27.07.2013, 21:14
- Auto: W124 300D Turbodiesel
Diagnostika 16-pin zásuvky
Zajímalo by mě jak se dá tato zásuvka diagnostikovat pomocí led žárovky snažim se to vyhledat na netu ale nikde neni podrobně napsáno co kde zastrčit. Tady jsem našel schéma zapojení tý led žárovky. A nějakej odkaz na senam chyb by se taky hodil, mám známého v Mercedes servisu tak zkusím poptat seznam tam, případně pak sem přidám. Jinak já mám motor 300D T 108KW jelikož jsem se dočet že ty kody se různí.. Díky za rady a zkušenosti!
nevim jak sem ten obrázek vložit :( je na této stránce cca v půlce: http://www.benzworld.org/forums/w124-e- ... codes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nevim jak sem ten obrázek vložit :( je na této stránce cca v půlce: http://www.benzworld.org/forums/w124-e- ... codes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- hvězdička
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 28.06.2011, 12:30
- Auto: Mercedes Benz E200 TE r.v.96
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Podle těchto obrázků jsem si také sestavil diagnostiku. Myslím, že vše lze vyčíst z obrázku, kam co a jak zastrčit.
Testoval jsem to na svém autu E200 (S124)kombi, rv1996, M111.940.
Snad ti to pomůže.
Testoval jsem to na svém autu E200 (S124)kombi, rv1996, M111.940.
Snad ti to pomůže.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Tady to máte vše pohromadě :
Diagnostic Trouble Code Reference Guide 1986-1993 stáhnout soubor pdf
http://leteckaposta.cz/137074683" onclick="window.open(this.href);return false;
Diagnostic Trouble Code Reference Guide 1986-1993 stáhnout soubor pdf
http://leteckaposta.cz/137074683" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- hvězdička
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 28.06.2011, 12:30
- Auto: Mercedes Benz E200 TE r.v.96
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
nebyl by seznam kódů pro motor M 111.940 ?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Toto jsem vytahl z ESI Bosch k zmiňovanému motoru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv 17.10.2019, 0:01
- Auto: W124
- Bydliště: Ostrava
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Dobry den,
prosim vas nebyl by schopny to tu vlozit jeste jednou pro tento motor 111940, uz nejde nic stahnout ani zobrazit.
mam problem se studenym startem,nefunguje zvyseni volnobehu nebo sytic,mam velice nizke otacky a cim nizsi teplota je,tim obtizneji startuje,musim vzdy nohou vychytat pootevreni klapky a chvili cekat nez se zbrcha.
Snimac teploty mam promereny,novou motorovou elektriku (stara byla vydrolena) a nechci nic kupovat naslepo. Uz jsem koupil z ebaye starsi klapku o ktere taky nevim jestli je ok a problem mam porad stejny. Podtlaky jsem vsechny prekontroloval,vse je tesne a nikde nic nesyci.
Dekuji za kazdou odpoved
prosim vas nebyl by schopny to tu vlozit jeste jednou pro tento motor 111940, uz nejde nic stahnout ani zobrazit.
mam problem se studenym startem,nefunguje zvyseni volnobehu nebo sytic,mam velice nizke otacky a cim nizsi teplota je,tim obtizneji startuje,musim vzdy nohou vychytat pootevreni klapky a chvili cekat nez se zbrcha.
Snimac teploty mam promereny,novou motorovou elektriku (stara byla vydrolena) a nechci nic kupovat naslepo. Uz jsem koupil z ebaye starsi klapku o ktere taky nevim jestli je ok a problem mam porad stejny. Podtlaky jsem vsechny prekontroloval,vse je tesne a nikde nic nesyci.
Dekuji za kazdou odpoved
-
- kometa
- Příspěvky: 2025
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Tyhle motory a jejich škrtící klapky, to je HROB. :-!
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Tak 111. 940 už je HFM, na to se napojí STAR C3 v HHT modu a krásně vidíš i live data, můžeš provést test studeného startu atd.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 19.04.2017, 12:51
- Auto: Mercedes benz W202 1.8
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Zdravím,Kareeel píše: ↑úte 30.08.2022, 14:54 Dobry den,
prosim vas nebyl by schopny to tu vlozit jeste jednou pro tento motor 111940, uz nejde nic stahnout ani zobrazit.
mam problem se studenym startem,nefunguje zvyseni volnobehu nebo sytic,mam velice nizke otacky a cim nizsi teplota je,tim obtizneji startuje,musim vzdy nohou vychytat pootevreni klapky a chvili cekat nez se zbrcha.
Snimac teploty mam promereny,novou motorovou elektriku (stara byla vydrolena) a nechci nic kupovat naslepo. Uz jsem koupil z ebaye starsi klapku o ktere taky nevim jestli je ok a problem mam porad stejny. Podtlaky jsem vsechny prekontroloval,vse je tesne a nikde nic nesyci.
Dekuji za kazdou odpoved
Řeším stejný problém, r.v.1991, nejde sytic, diagnostika říká: na trysku sytiče z pal. Relé z pinu 4 jde napeti 12V, při startování na pin 12 pal. Relé jde 12V, ECU by měla vyslat signál a relé palivového čerpadla sepne a pustí 12V na trisku sytiče. Zkontrolovat tedy napětí na pal. relé. Mě toto vše funguje, nejde mi povel z ecu na pal. Relé aby seplo a nevím proč, kontroloval jsem čidlo teploty a je OK - měněno. Dá se nějak zkontrolovat že je ECU Ok? Co jsem googlil údajně nemusí pomoct ani diagnostika přes konektor k odhalení vadné ECU. Jsem už trochu bezradný..
Díky s pozdravem
-
- hvězdička
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv 17.10.2019, 0:01
- Auto: W124
- Bydliště: Ostrava
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Vy mate pravdepodobne mechanickou strikacku K-jetronic,ja syticovou trysku nemam. Mam rok 94,oznaceni 200E a elektronickou strikacku.
Nevim jak je to u mercedesu,ale u vw golf2 byl u k-jetronicu pro syticovy vstrik casovy termospinac,ktery vypadal jako snimac teploty a byl taktez zasroubovany v prirube chladiva na hlave.
Me se zda,ze ja mam i celkove problem s chudou smesi,motor se strasne rychle zahreje a svice jsou uplne ciste,skoro az do bela. Lambdu jsem zkousel davat druhou a furt stejny problem.
Nevim jakou barvu ma mit drat,ktery vede do diagnostickeho konektoru. Plus a minus jsem si nasel,ale nevim,ktery drat se ma spojit s minusem na 4s dle videii na youtube,je jich tam nekolik. Podle googlu, co jsem kde nasel,kazdy model ma jinou barvu a je nekde jinde mi pripada. Ten muj posrany 2.0 nediagnostikuje zrovna nikdo na youtube. Zkousel jsem tim postupem podle schematu kazdy drat a zadny z nich nedava signal. Vsechny jsou ukostrene a po zapnuti klicku,je ve vsech +,ale zadny mi na zkousecce neblika. Pak je jeste varianta,ze r.j. je bez zavad a neumi muj problem diagnostikovat. Ale nic si nejsem jisty,jsou to jen moje poznatky a mozna delam neco spatne,ucim se to...
Nevim jak je to u mercedesu,ale u vw golf2 byl u k-jetronicu pro syticovy vstrik casovy termospinac,ktery vypadal jako snimac teploty a byl taktez zasroubovany v prirube chladiva na hlave.
Me se zda,ze ja mam i celkove problem s chudou smesi,motor se strasne rychle zahreje a svice jsou uplne ciste,skoro az do bela. Lambdu jsem zkousel davat druhou a furt stejny problem.
Nevim jakou barvu ma mit drat,ktery vede do diagnostickeho konektoru. Plus a minus jsem si nasel,ale nevim,ktery drat se ma spojit s minusem na 4s dle videii na youtube,je jich tam nekolik. Podle googlu, co jsem kde nasel,kazdy model ma jinou barvu a je nekde jinde mi pripada. Ten muj posrany 2.0 nediagnostikuje zrovna nikdo na youtube. Zkousel jsem tim postupem podle schematu kazdy drat a zadny z nich nedava signal. Vsechny jsou ukostrene a po zapnuti klicku,je ve vsech +,ale zadny mi na zkousecce neblika. Pak je jeste varianta,ze r.j. je bez zavad a neumi muj problem diagnostikovat. Ale nic si nejsem jisty,jsou to jen moje poznatky a mozna delam neco spatne,ucim se to...
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Jak píše Prcek, je to HFM a tudíž HHT si s tím umí poradit, pokud to nemá v ruce dement ]:->
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
pro vyblikání LED-kou ti pomůže tohle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv 17.10.2019, 0:01
- Auto: W124
- Bydliště: Ostrava
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Děkuju moc
ale stejně se v tom trochu ztrácím
mám obsazené tyto piny:
1 - kostra,hnědý
6 - černý
7 - žluto-bílý
8 - černý (tlustý)
10 - zeleno-žlutý
12 - růžovo-zelený
16 - černočervený
postup jsem pochopil tak,že při zapnutém zapalování na 4s spojím pin 8 s kostrou a současně mám na něj připojenou diodovou zkoušečku připojenou druhým koncem na plusový pól baterky a mělo by začít vyblikávání chybového kódu. Pochopil jsem to správně?
mám model 200E z roku 94,motor 111940
ale stejně se v tom trochu ztrácím
mám obsazené tyto piny:
1 - kostra,hnědý
6 - černý
7 - žluto-bílý
8 - černý (tlustý)
10 - zeleno-žlutý
12 - růžovo-zelený
16 - černočervený
postup jsem pochopil tak,že při zapnutém zapalování na 4s spojím pin 8 s kostrou a současně mám na něj připojenou diodovou zkoušečku připojenou druhým koncem na plusový pól baterky a mělo by začít vyblikávání chybového kódu. Pochopil jsem to správně?
mám model 200E z roku 94,motor 111940
-
- hvězdička
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv 17.10.2019, 0:01
- Auto: W124
- Bydliště: Ostrava
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Tak jsem se konecne k tomu dostal a provedl jsem diagnostiku pomoci diodove zkousecky,tak jak jsem popsal vyse.
Vysel mi tento seznam chybovych kodu: 2,3,6,7,8,13
Dle tabulky vyse by se melo jednat o
2-snimac teploty chladici kapaliny - zmerim odporem a ukazuje uplne stejne jak zakoupeny novy
3- snimac teploty nasavaneho vzduchu totez
6,7 - v tabulce neni
8- snimac otacek
13- asi chuda smes podle barvy lambdy a svicek
Tak jsem z toho kkt,kde je problem.
Dle workshopu a knihy jak na to jsou odporove hodnoty snimace chladici kapaliny a vzduchu trochu jine,ale proc jsou stejne jak u novych snimacu? Mam podezreni na to,ze mam proste posledni model a data jsou starsi a moje auto uz pracuje s jinymi daty,protoze snimac vzduchu ma hodnoty jak na model w202. Tak jestli je vubec spravna ta tabulka chybovych kodu pro muj motor 111.940???
Vysel mi tento seznam chybovych kodu: 2,3,6,7,8,13
Dle tabulky vyse by se melo jednat o
2-snimac teploty chladici kapaliny - zmerim odporem a ukazuje uplne stejne jak zakoupeny novy
3- snimac teploty nasavaneho vzduchu totez
6,7 - v tabulce neni
8- snimac otacek
13- asi chuda smes podle barvy lambdy a svicek
Tak jsem z toho kkt,kde je problem.
Dle workshopu a knihy jak na to jsou odporove hodnoty snimace chladici kapaliny a vzduchu trochu jine,ale proc jsou stejne jak u novych snimacu? Mam podezreni na to,ze mam proste posledni model a data jsou starsi a moje auto uz pracuje s jinymi daty,protoze snimac vzduchu ma hodnoty jak na model w202. Tak jestli je vubec spravna ta tabulka chybovych kodu pro muj motor 111.940???
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř 01.07.2020, 14:52
- Auto: W124 E320 Coupé 1994, Getrag
- Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí
- Věk: 65
Re: Diagnostika 16-pin zásuvky
Já mám odněkud (?) staženou tabulku tutok:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.