SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Tak to je moc pekna zehla, gratuluju.
Ortopedicky sedacky jsou snad jeste vetsi vzacnost, nez ta panorama.
Kdo ti to servisuje? Muzes sem pak dat rozpocet?
A cim jsi lestil to drevo?
Diky.
Ortopedicky sedacky jsou snad jeste vetsi vzacnost, nez ta panorama.
Kdo ti to servisuje? Muzes sem pak dat rozpocet?
A cim jsi lestil to drevo?
Diky.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 215
- Registrován: stř 29.12.2010, 18:19
- Věk: 39
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Děkuji ti..
No, rozpočet zatím neřeším, řešil bych to pokud z něho vypadnou ceny které bych dokázal lépe budu to řešit, v opačném případě ne. A přibližnou cenu dostanu příští týden.
Dělá to p.Jiří Šodek z Ostravy, je to punťa a navíc sám měl MB 126 560SEC a jiné MB, znám ho cca 15 let. A žehličku už dělal..
Dřevo jsem leštil přípravkem s kterým mám nejlepší zkušenosti, na cokoliv poškrábaného, SONAX na poškrábaný lak kolem kliky dveří, to vyleští naprosto všechno do lesku a bez mapy - je to taková bílá pasta, včetně těch míst kolem klik. Je to velice jemná brusná pasta a dřevo v autech je taky lakované.. Rozhodně ne Tempo a podobně.
Díly mám poptané i od Enoughera tady z fóra, ale zatím mi nedal cenovou nabídku.
Perfektní je především to, že ty dofuky bezchybně fungují.
No, rozpočet zatím neřeším, řešil bych to pokud z něho vypadnou ceny které bych dokázal lépe budu to řešit, v opačném případě ne. A přibližnou cenu dostanu příští týden.
Dělá to p.Jiří Šodek z Ostravy, je to punťa a navíc sám měl MB 126 560SEC a jiné MB, znám ho cca 15 let. A žehličku už dělal..
Dřevo jsem leštil přípravkem s kterým mám nejlepší zkušenosti, na cokoliv poškrábaného, SONAX na poškrábaný lak kolem kliky dveří, to vyleští naprosto všechno do lesku a bez mapy - je to taková bílá pasta, včetně těch míst kolem klik. Je to velice jemná brusná pasta a dřevo v autech je taky lakované.. Rozhodně ne Tempo a podobně.
Díly mám poptané i od Enoughera tady z fóra, ale zatím mi nedal cenovou nabídku.
Perfektní je především to, že ty dofuky bezchybně fungují.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Dik za odpoved a tip na ten sonax... ja bych mel strach to delat necim brusnym, protoze nevim, jak moc nebo malo tlusta vrstva laku na tom dreve je.
Mimochodem, v panelu klimatizace je na podsviceni jen jedna zarovicka... panel vyndas vytahovakama na radio, zespod je takovej bilej cudl, ten otocis, vytahnes i se zarovkou, tu vymenis a vratis vse zpet.
Na ten servis a jeho ceny jsem zvedavej, ja sam zatim nejak nevim, jak k tomu pristupovat... nechci spravovat neco, co neni rozbity, na druhou stranu pri tom, jakou peci moje zehla mela od predchoziho majitele (kazdej rok krome oleje menena napriklad i napln v automatu, i kdyz najeto cca 1500km rocne...) bych to nerad nechal zchatrat...
Mimochodem, v panelu klimatizace je na podsviceni jen jedna zarovicka... panel vyndas vytahovakama na radio, zespod je takovej bilej cudl, ten otocis, vytahnes i se zarovkou, tu vymenis a vratis vse zpet.
Na ten servis a jeho ceny jsem zvedavej, ja sam zatim nejak nevim, jak k tomu pristupovat... nechci spravovat neco, co neni rozbity, na druhou stranu pri tom, jakou peci moje zehla mela od predchoziho majitele (kazdej rok krome oleje menena napriklad i napln v automatu, i kdyz najeto cca 1500km rocne...) bych to nerad nechal zchatrat...
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 215
- Registrován: stř 29.12.2010, 18:19
- Věk: 39
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
K tomu panelu jsem se ještě nedostal, ale kouknu se na něj, každopádně díky za tip. Pak dám vědět, co kolik stálo..
Toho Sonaxu se bát nemusíš, používám ho roky, já s ním to dřevo přebrousil a výsledek je super.
Jasně, já taky mám servisované auto, ale záleží jak moc perfektního chceš mít. Vždy je na tak starém autě co měnit..
Toho Sonaxu se bát nemusíš, používám ho roky, já s ním to dřevo přebrousil a výsledek je super.
Jasně, já taky mám servisované auto, ale záleží jak moc perfektního chceš mít. Vždy je na tak starém autě co měnit..
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Jenom pro zajimavost k ty panoramaticky strese, je to docela artikl: http://www.ebay.de/itm/Panoramadach-fur ... 20daf68d94" onclick="window.open(this.href);return false;
Na fotce je sice cely auto, ale drazi se jenom strecha.
Do konce aukce ted jeste 6 hodin a cena zatim 2000 Euro.
Jeste pred rokem jsem panoramu obcas videl prodavat za 1100 - 1300 Euro...
Na fotce je sice cely auto, ale drazi se jenom strecha.
Do konce aukce ted jeste 6 hodin a cena zatim 2000 Euro.
Jeste pred rokem jsem panoramu obcas videl prodavat za 1100 - 1300 Euro...
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte 19.02.2013, 18:07
- Auto: mustang 5.0 gt
- Bydliště: praha
- Věk: 49
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
jasne a ja varim z vody?a v aute mam asi co? 010Alois píše:Jasně, protože nevaříš z vody, ale z vlastní zkušenosti. Taky jsem měl hromadu R6, jednu V8 a V12, vím své. Díky, jsem s autem moc spokojený, do konce týdne ho jezdím a musím stihnout známého na STK a pak servis, v pondělí poslat zpět slovenské.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08.02.2012, 19:33
- Auto: .. W124 E250 D .... R2,R3,V8
- Bydliště: jižní čechy
- Věk: 38
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
[quote="Alois"]Tak já třeba dal přednost R129 face před R230 a určitě nebudu sám.
Dále, první várku cca 10 aut inzeruje a renovuje skoro celou Samohýl, má to v inzerci a prodává kolem 500.000,-Kč NA jedné fotce jde vidět jak tam dovezl celý kamion R129 co inzerovalo BB. Takže nemůžu souhlasit a BBčka není bazar magorů, co investují peníze do neprodejných věcí, když dovezli novou várku R129...
vůbec se ti nedivím žes koupil r129 007 je nádherná,hlavně v dnešním provozu vyčnívá z řady mnohem víc než novější sportáky :)
Dále, první várku cca 10 aut inzeruje a renovuje skoro celou Samohýl, má to v inzerci a prodává kolem 500.000,-Kč NA jedné fotce jde vidět jak tam dovezl celý kamion R129 co inzerovalo BB. Takže nemůžu souhlasit a BBčka není bazar magorů, co investují peníze do neprodejných věcí, když dovezli novou várku R129...
vůbec se ti nedivím žes koupil r129 007 je nádherná,hlavně v dnešním provozu vyčnívá z řady mnohem víc než novější sportáky :)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
No ono tezko rict... v BB jsem nekolikrat byl a kdyz to reknu strucne... jejich poloha (naproti Vystavisti) zcela koresponduje s jejich kolotocarskou nabidkou 'aut'.dawider5 píše: Dále, první várku cca 10 aut inzeruje a renovuje skoro celou Samohýl, má to v inzerci a prodává kolem 500.000,-Kč NA jedné fotce jde vidět jak tam dovezl celý kamion R129 co inzerovalo BB. Takže nemůžu souhlasit a BBčka není bazar magorů, co investují peníze do neprodejných věcí, když dovezli novou várku R129...
Normalni auta jsem jenom prolit, ale dojem na me udelaly stejnej jako AAA v dobe nejvetsi slavy, zehlicky jsem prosel dukladneji a vzdycky to bylo divny. Inzerovany auta foceny jeste v Japonsku, kdovi kdy a jestli vubec dojely, ty ktery dojely, tak treba namatkou inzerovanej rok 97, podle datakarty ale 95, zvlastni kombinace vybavy z jinejch aut... proste vzdycky neco proste nesedelo.... tak me to prestalo zajimat.
Viz treba tohle... pseudo amg, interier je proste uplacanej z vic aut. http://www.tipcar.cz/inzerat/mercedes-b ... 94672.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Samohyl... kdyz necham stranou jejich jednani nejednani, tak nektery inzeraty na tipcars jsou jenom reklama ktera je tam uz vic jak rok.
Z aut ktery asi fakt existujou, tak je tam treba tohle: http://www.tipcar.cz/inzerat/mercedes-b ... 23100.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ktery nabizej taky uz minimalne trictvrte roku, spis dyl a nikdo ho nechce. Navic ani neni z Japonska.
Treba tohle: http://www.tipcar.cz/inzerat/mercedes-b ... 23458.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To je z Japonska, ale pisou rok 95, pritom budiky a zadni lampy jsou min. 99, volant je ale max. 98, klima je ale naopak min.96.... radio ktery tam nepatri....proste zase nejakej divnej bastl, coz by za 300.000 bylo asi jedno, ale oni chtej 630.000,-...
Takze na ty dve firmy bacha... ale to stejne plati vzdycky... :)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned 03.08.2008, 15:59
- Auto: 124 300TD ,ex:190 2.0+2.6.+ E124 T200 16v+124T 280
- Bydliště: Praha
- Věk: 45
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Dotaz:proč se vlastně cení,že je z Japonska-je to nějaká záruka +- kvality?
Nebo je to tam levnější?
Když pominu,že to nemá volant vpravo(v Japanu se jezdí vlevo).
Nebo je to tam levnější?
Když pominu,že to nemá volant vpravo(v Japanu se jezdí vlevo).
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Ondrej:
V Japonsku je to s autama trosku slozitejsi, nez kdekoli jinde.
Kdyz si tam chces koupit auto s objemem motoru vetsim nez 0.6l(!!!) tak musis mit uredne potvrzeno, ze jsi vlastnikem parkovaciho mista nebo garaze. To pri astronomickejch cenach nemovitosti v Japonsku to neni zadna sranda. Takze uz jen jedno auto je pro nasince skoro nepredstavitelnej vydaj.
Zehlicka a ji podobne je ovsem v J pouzivano jako druhy nebo treti auto. Takze majitel zehlicky je zaroven majitelem 2 - 3 parkovacich mist, coz by se nakladove dalo u nas srovnat asi s vlastnictvim nekolika 250 metrovejch bytu v Praze v Parizsky ulici.
Z toho vyplyva, ze majitel takovyho auta v Japonsku fakt vubec neresi penize a doprava autu az absurdni servisni peci... kazdej rok, at se s autem jezdilo nebo ne, vsechno se vymeni. Uplne vsechno.
Dalsi takovej legracni bonus je, ze v Japonsku neni absolutne kde s takovyma autama jezdit a to z prostych topografickych duvodu. Dalnic moc neni, rychlost se hlida permanentne mezi mytnejma branama a mimo dalnici jsou silnice s milionama pravouhlejma krizovatkama do kterejch neni videt a nesmyslne prudkejma zatackama.... proste to auto za celou dobu nejelo rychleji nez 70 km/h a jeho stav tomu odpovida.
Nejaka street race jako z blbyho filmu tam vubec neprichazi v uvahu, ucastnici by byli okamzite odchyceni, odsouzeni a ritualne popraveni. Proto si tam vymysleli to driftovani v garazich, ale to se zas nedela s dvoutunovym autem s
automatickou prevodovkou.
V Japonsku je snih jenom na horach, ve mestech nemrzne, nesnezi a hlavne se nesoli.
No a ted prisla japonska ekologicky uvedomela vlada s jakousi obdobou ekopoplatku u nas, kterej se ale u nich musi zaplatit kazdej rok pri technicky a emisich. Na 20 let starou 12valcovou zehlu je ten poplatek naprosto likvidacni, ucelem ma bejt aby v J ty auta uz nejezdily. Proto je ted vsichni houfne prodavaj za legracni ceny, jsou jich plny pristavy a cekaj na odvoz zpet do Evropy.
Protoze soucasti image v Japonsku je mit vsechno jako v Evrope, ty nejprisnejsi hustotypci si kupujou auta s volantem vlevo. Coz je samozrejme drazsi, a vsichni to vedi, ze je to drazsi a proto to vsichni maj. Taky podle nejakejch japonskejch tradic nejdulezitejsi osoba v aute sedi vlevo, tak si proste objednavaj auta z volantem vlevo.
Tim padem jedina vec, ktera se musi po dovozu udelat je uprava svetel. Vzadu prepojit mlhovku na druhou stranu, a vepredu kdyz jsou xenony tak jenom prepnout tu clonu, pokud jsou halogeny, tak vyhodit a dat misto nich EU verzi.
Pro ilustraci, moje zehla po peci reditele soukrome nemocnice v Tokyu:
http://i1143.photobucket.com/albums/n63 ... 8ed32d.jpg
http://i1143.photobucket.com/albums/n63 ... f70dfa.jpg
V Japonsku je to s autama trosku slozitejsi, nez kdekoli jinde.
Kdyz si tam chces koupit auto s objemem motoru vetsim nez 0.6l(!!!) tak musis mit uredne potvrzeno, ze jsi vlastnikem parkovaciho mista nebo garaze. To pri astronomickejch cenach nemovitosti v Japonsku to neni zadna sranda. Takze uz jen jedno auto je pro nasince skoro nepredstavitelnej vydaj.
Zehlicka a ji podobne je ovsem v J pouzivano jako druhy nebo treti auto. Takze majitel zehlicky je zaroven majitelem 2 - 3 parkovacich mist, coz by se nakladove dalo u nas srovnat asi s vlastnictvim nekolika 250 metrovejch bytu v Praze v Parizsky ulici.
Z toho vyplyva, ze majitel takovyho auta v Japonsku fakt vubec neresi penize a doprava autu az absurdni servisni peci... kazdej rok, at se s autem jezdilo nebo ne, vsechno se vymeni. Uplne vsechno.
Dalsi takovej legracni bonus je, ze v Japonsku neni absolutne kde s takovyma autama jezdit a to z prostych topografickych duvodu. Dalnic moc neni, rychlost se hlida permanentne mezi mytnejma branama a mimo dalnici jsou silnice s milionama pravouhlejma krizovatkama do kterejch neni videt a nesmyslne prudkejma zatackama.... proste to auto za celou dobu nejelo rychleji nez 70 km/h a jeho stav tomu odpovida.
Nejaka street race jako z blbyho filmu tam vubec neprichazi v uvahu, ucastnici by byli okamzite odchyceni, odsouzeni a ritualne popraveni. Proto si tam vymysleli to driftovani v garazich, ale to se zas nedela s dvoutunovym autem s
automatickou prevodovkou.
V Japonsku je snih jenom na horach, ve mestech nemrzne, nesnezi a hlavne se nesoli.
No a ted prisla japonska ekologicky uvedomela vlada s jakousi obdobou ekopoplatku u nas, kterej se ale u nich musi zaplatit kazdej rok pri technicky a emisich. Na 20 let starou 12valcovou zehlu je ten poplatek naprosto likvidacni, ucelem ma bejt aby v J ty auta uz nejezdily. Proto je ted vsichni houfne prodavaj za legracni ceny, jsou jich plny pristavy a cekaj na odvoz zpet do Evropy.
Protoze soucasti image v Japonsku je mit vsechno jako v Evrope, ty nejprisnejsi hustotypci si kupujou auta s volantem vlevo. Coz je samozrejme drazsi, a vsichni to vedi, ze je to drazsi a proto to vsichni maj. Taky podle nejakejch japonskejch tradic nejdulezitejsi osoba v aute sedi vlevo, tak si proste objednavaj auta z volantem vlevo.
Tim padem jedina vec, ktera se musi po dovozu udelat je uprava svetel. Vzadu prepojit mlhovku na druhou stranu, a vepredu kdyz jsou xenony tak jenom prepnout tu clonu, pokud jsou halogeny, tak vyhodit a dat misto nich EU verzi.
Pro ilustraci, moje zehla po peci reditele soukrome nemocnice v Tokyu:
http://i1143.photobucket.com/albums/n63 ... 8ed32d.jpg
http://i1143.photobucket.com/albums/n63 ... f70dfa.jpg
-
- hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 20.09.2008, 15:25
- Auto: R129 SL320
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Pirx: tema fotkama si me teda pekne nas..l *jokingly* Ukaz jeste nejaky, ja si tady naslintam do klavesnice 006
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
savle:
Nojo ty kuciiii japonskyyy si holt davaj zalezet.
Bohuzel zatim nevim, komu to mam tady sverit do pece, aby to takhle vydrzelo.
http://i1143.photobucket.com/albums/n633/Strejda/d.jpeg
http://i1143.photobucket.com/albums/n633/Strejda/c.jpeg
Nojo ty kuciiii japonskyyy si holt davaj zalezet.
Bohuzel zatim nevim, komu to mam tady sverit do pece, aby to takhle vydrzelo.
http://i1143.photobucket.com/albums/n633/Strejda/d.jpeg
http://i1143.photobucket.com/albums/n633/Strejda/c.jpeg
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3356
- Registrován: ned 03.08.2008, 11:49
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Pirx - jenže auta z JPN v BB/ Samohýl/ Flex motorsport apod., ze kterých jsou tu někteří vyplesklí, se s Tvým stavem nedají moc srovnat...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 20.09.2008, 15:25
- Auto: R129 SL320
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Pirx: na te prvni fotce z predku ti chybi jeden plast, nebo ho mas sundany pro foceni? Ale jinak luxus, asi bych se s tim bal jezdit, aby se tomu nekde neco nestalo :-) Jeste z vrchu ukaz.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 623
- Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
- Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 61
- Kontaktovat uživatele:
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Pirx: náramná fešanda, akorát by mě trochu mrzela ta na hranách odřená a orezlá vana. :)