D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno

Odpovědět

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno

Příspěvek od texo »

Ahoj, je možné že by vadný teplotní senzor chladící kapaliny na D-jet M110 motoru zcela vyřadil vstřikování? Prostě přestalo jít napájení z ecu do relé benzinového čerpadla.

Kolik je správná hodnota odporu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) texo dne úte 14.04.2015, 22:03, celkem upraveno 4 x.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: teplotní čidlo pro D-jet M110

Příspěvek od Merc124 »

pochybuju, že by vadné teplotní čidlo úplně vyřadilo z činosti ř.j. motoru, tam bude asi jiný problém.

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: teplotní čidlo pro D-jet M110

Příspěvek od texo »

Nepsal jsem sice, že to zcela vyřadí řídící jednotku, ale že to nedá signál do relátka palivové pumpy... každopádně i mě se nezdá, že by ten D-jet byl tak hloupě navržen.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) texo dne úte 14.04.2015, 21:14, celkem upraveno 2 x.

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: teplotní čidlo pro D-jet M110

Příspěvek od texo »

Tak nic. Dal jsem místo čidla 2k odpoR, čerpadlo jednou natlakovalo, motor chytnul, jel 3 vteřiny a pak opět sám zhasnul. Pak se už čerpadlo po zapnutí zapalování a pokusu o start ani jednou neozvalo.

Nějaký tip? Nebo mě čeká komplet diagnostika ecu a čidel?

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu

Příspěvek od texo »

Udělal jsem diagnostiku... vyřešeno. Bylo nízké napětí napájení ecu. A důvod? Po zimě jsem ledabyle zapojil plusový pól na baterii.

Takže ponaučení i pro ostatní je, že nejdůležitější místo celého D-jetu je samostatný napájecí kabel pro ecu, který je přímo na + svorce baterie. 007
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

adam-skin
vycházející hvězda
Příspěvky: 561
Registrován: pon 28.07.2008, 21:28
Auto: ::W123:LF319B:W124:W210:309:608:313::
Bydliště: Praha 4-Komorany
Věk: 41

Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno

Příspěvek od adam-skin »

takze dobre to dopadlo :)

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu

Příspěvek od Přemek Doležal »

texo píše:Udělal jsem diagnostiku... vyřešeno. Bylo nízké napětí napájení ecu. A důvod? Po zimě jsem ledabyle zapojil plusový pól na baterii.

Takže ponaučení i pro ostatní je, že nejdůležitější místo celého D-jetu je samostatný napájecí kabel pro ecu, který je přímo na + svorce baterie. 007
Páni páni, Vy máte věci. :'( :-!
Tady už se generálkuje motor, mění ŘJ,.... a on má jen blbně nasazenej kontakt na baterce.
Ó Bóže...... *stop* o:-)

prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Bydliště: Most / Teplice

Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno

Příspěvek od prcek »

pro příště, tady jsou vcelku pěkně sepsaný trablehledání s D i K jetro:

http://www.benzworld.org/forums/w116-s- ... oting.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor tématu
texo
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
Auto: W116 280SE D-Jet

Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno

Příspěvek od texo »

Díky za vložení odkazu. Dělal jsem zrovna takovou systematickou kontrolu systému a ukázalo se, že to inženýři v MB mají dobře vymyšlené, jen nepočítali s lidským faktorem uživatele ;-)

Laďa-K
vycházející hvězda
Příspěvky: 504
Registrován: ned 21.09.2008, 12:02
Auto: Mercedes-Benz 350SLC
Bydliště: Šumperk
Věk: 50

Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno

Příspěvek od Laďa-K »

Nejlíp co udělat první než člověk začne jančit a psát na všechny strany je zachovat chladnou hlavu a jít po věcech na který jsem šáhl a podívat se i okolo jestli jsem něco někde nevyháčil, nestáhl hadičku atd. Na SLC mám taky D-jet, zlobil, udělal jsem "všechno" : proměření všech čidel, výměna všech hadic, výměna zapal. kabelů, svíček, palce a hlavy rozdělovače, projití všech kontaktů, výměna rozvoďáku, proměření ostatních komponentů, vyčištění trysek ultrazvukem, seřízení odtrhu kladívka a předstihu, seřízení CO2, kontrola a oprava kabeláže - štíplej drát pro čidlo vzduchu a teplotu motoru, musím říct že se to sakra vyplatilo, jede to úplně jinak, startuje na drb.
Odpovědět