Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
-
Autor tématu
Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
Viete niekto pomoct mám ML 270 CDI W163 a ked sa zohreje nad 80 stupnov a vypnem motor potom nechce naštartovať - po vychladnutí štartuje
- a niekedy pri jazde úplne stratí výkon hodí ho do núdzového režimu a ledva ide ako hladký diesel
- váhu vzduchu som vymenil
- a niekedy pri jazde úplne stratí výkon hodí ho do núdzového režimu a ledva ide ako hladký diesel
- váhu vzduchu som vymenil
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1241
- Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
- Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
- Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
- Věk: 44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
Tady asi pomůže jedině originál Mercedes diagnostika ...
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát 01.08.2008, 0:09
- Auto: W202 250TD, bylo W123 240D
- Bydliště: UHERSKÉ HRADIŠTĚ
- Věk: 47
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
jenom takovy pokus co dela druhy klicek zkousel jsi to?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte 13.01.2009, 19:34
- Auto: 2x MB to je jasny ne
- Kontaktovat uživatele:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 04.08.2008, 16:10
- Auto: 124 300 D Turbo 1992, 123 230 CE 1981
- Bydliště: SR: Terchová, ČR: Ostrava
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
A čidlo teploty motoru? Na ML 320 robilo problemy, ale to vyplo aj počas jazdy a motor zdechol. Diagnostika by to mala ukazat.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 22.11.2008, 13:06
- Auto: MB E 220 CDI
- Bydliště: Liberec
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
...přesně tak. Vlastním stejné vozidlo a také mě dost vyškolilo.
Nejlepší opravdu je, jak tady říkají ostatní, diagnostika, Nemusí být originál MB, stačí běžná koncernová. I když originál je vždy originál, jak říká Neny.
Nejlepší opravdu je, jak tady říkají ostatní, diagnostika, Nemusí být originál MB, stačí běžná koncernová. I když originál je vždy originál, jak říká Neny.
-
Autor tématu
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
ahojte! ml 270 cdi tak isto ked sa zohreje vzpnem a potom neštartuje! pomôžte! čidlo teploty som vymenil!
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 733
- Registrován: pon 05.10.2009, 15:10
- Auto: W245 180CDI ex:W210 270CDI,W201 2.0D
- Bydliště: Bratislava
- Věk: 48
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
Jedna z moznosti je vadny niektory ,alebo aj viac vstrekovacov.Studeny nastartuje a teply dlho toci a potom chyti,alebo nechyti vobec.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 733
- Registrován: pon 05.10.2009, 15:10
- Auto: W245 180CDI ex:W210 270CDI,W201 2.0D
- Bydliště: Bratislava
- Věk: 48
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
Zavadu si neurcil mne.Ja som len pisal,jak sa moze prejavovat vadny vstrekovac :) :stern:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 18.09.2014, 9:24
- Auto: w211 280cdi
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Prosim prosim :) mam veeelmi podobny a dlouhodoby problem a zatim si nikdo nevedel rady. Za studena naskoci jak po masle,jede vzdy normal,pohoda.Zadny nouzak,nikdy.I kratsi trate bez problemu,ale kdyz se jede dyl,neboli je asi vic ohraty,nestartuje.Jen toci a nic. Nekdy staci pockat pet minut,nekdy taky hodinu,nez chytne.Pak jede zase normal,uplne pohoda.Ale jakmile se jede delsi trat,treba nad 30km a po teto jizde to vypnu,je jisty ze pak chytne az po nejaky dobe. Muzu jet treba 15ti nebo 20ti kilometrovou trat,auto je plne ohraty a v pohode chytne hned po vypnuti.Ale jede se o trochu dyl,neboli se trochu vic ohreje a pak nemam sanci nastartovat chvili po vypnuti motoru. V zimnim obdobi se ty "cekajici" intervaly na nastartovani teplyho motoru zmensuji :-$ Aby byli informace cely,tak tento problem uz trva tak dva roky. Filtr paliva pravidelne meneny. Diagnostika nikdy nic.Zadna zavada,ani sporadicka za celou tu dobu. Po nejakych zkusenostech na foru a ruznych lidech co se o Mercedesy zajimaji kazdy tipoval klasicky snimac klikovky. Je tam nove par dnu. Vse je stale stejny,jako cely dva roky. Prosim,ma nekdo nejakou podobnou zkusenost??? Diky. Motor 220cdi, 110kw,rok 2005.
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Jestli jsi z Prahy tak mi cinkni
-
- Administrátor
- Příspěvky: 2329
- Registrován: sob 11.10.2008, 19:45
- Auto: W164 320CDI,r129 320sl, R230 SL55AMG, w221 350cdi
- Bydliště: Praha
- Věk: 48
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
já vím čím to je :)
některej vstřikovač ti přepouští palivo zpět do vratný větve díky netěsnosti - opotřebení které se víc projeví dilatací materiálu teplotou. Rail nevstříkne palivo do válců dokud není natlakováno na určitou hodnotu, protože ale ti protejká, nestačí se dost natlakovat. Ono by to samozřejmě jinak stejně běželo ale ne tak efektivně. Popsaná věc je vlastně ochranná funkce vstřikovacího systému.
Proto ti to studený nastartuje a teplý už ne. Zažil jsem to dvakrát na 400cdi. Jednoduše se to diagnostikuje a opravuje - výměnou vstřiku.
některej vstřikovač ti přepouští palivo zpět do vratný větve díky netěsnosti - opotřebení které se víc projeví dilatací materiálu teplotou. Rail nevstříkne palivo do válců dokud není natlakováno na určitou hodnotu, protože ale ti protejká, nestačí se dost natlakovat. Ono by to samozřejmě jinak stejně běželo ale ne tak efektivně. Popsaná věc je vlastně ochranná funkce vstřikovacího systému.
Proto ti to studený nastartuje a teplý už ne. Zažil jsem to dvakrát na 400cdi. Jednoduše se to diagnostikuje a opravuje - výměnou vstřiku.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Je ti zde podbízena diagnostika - ta mlčí většinou v těchto případech jak hrob. V měřených hodnotách je na tento problém pomalá.pinguin píše:Prosim prosim :) mam veeelmi podobny a dlouhodoby problem a zatim si nikdo nevedel rady. Za studena naskoci jak po masle,jede vzdy normal,pohoda.Zadny nouzak,nikdy.I kratsi trate bez problemu,ale kdyz se jede dyl,neboli je asi vic ohraty,nestartuje.Jen toci a nic. Nekdy staci pockat pet minut,nekdy taky hodinu,nez chytne.Pak jede zase normal,uplne pohoda.Ale jakmile se jede delsi trat,treba nad 30km a po teto jizde to vypnu,je jisty ze pak chytne az po nejaky dobe. Muzu jet treba 15ti nebo 20ti kilometrovou trat,auto je plne ohraty a v pohode chytne hned po vypnuti.Ale jede se o trochu dyl,neboli se trochu vic ohreje a pak nemam sanci nastartovat chvili po vypnuti motoru. V zimnim obdobi se ty "cekajici" intervaly na nastartovani teplyho motoru zmensuji :-$ Aby byli informace cely,tak tento problem uz trva tak dva roky. Filtr paliva pravidelne meneny. Diagnostika nikdy nic.Zadna zavada,ani sporadicka za celou tu dobu. Po nejakych zkusenostech na foru a ruznych lidech co se o Mercedesy zajimaji kazdy tipoval klasicky snimac klikovky. Je tam nove par dnu. Vse je stale stejny,jako cely dva roky. Prosim,ma nekdo nejakou podobnou zkusenost??? Diky. Motor 220cdi, 110kw,rok 2005.
Zkouška vstřikovaču na přepady je u piezo trošku problematická - na vstřikovače jde protitlak.
Lze ji ale provést, ale postup je trošku jiný než u obyčejných vstřikovaču (CR2)
Začal bych nejdříve :
Uveď do podmínek kdy nestartuje a odpoj snímač tlaku na railu - pokud to okamžitě chytne tak je problém a ne levný způsobený většinou po zásahu kutila. Jezdit se bez něj nedá - jednotka nastaví náhradní stabilní hodnotu. Je o něco větší než startovací tlak. Napiš jak si pochodil.
Snímač je na trubce railu viz. foto
Ps: snímač neměnit tím to nejspíše nebude.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Diagnostika je na tyto závady krátká tak to řeším v křivkách.
1. snímač tlaku - zelený
2. vačka modrý
3. vstřikovač 1válce
4. regulační tlakový ventil
Bezvadný start - opakovaně okamžitě po vypnutí motoru
0.7 s - motor nastartuje
http://www.mercedesclub.cz/graphics/msg ... -chyby.jpg
Vadný start
4s někdy i více než motor nastartuje
http://www.mercedesclub.cz/graphics/msg ... -start.jpg
1. snímač tlaku - zelený
2. vačka modrý
3. vstřikovač 1válce
4. regulační tlakový ventil
Bezvadný start - opakovaně okamžitě po vypnutí motoru
0.7 s - motor nastartuje
http://www.mercedesclub.cz/graphics/msg ... -chyby.jpg
Vadný start
4s někdy i více než motor nastartuje
http://www.mercedesclub.cz/graphics/msg ... -start.jpg
-
- Administrátor
- Příspěvky: 2329
- Registrován: sob 11.10.2008, 19:45
- Auto: W164 320CDI,r129 320sl, R230 SL55AMG, w221 350cdi
- Bydliště: Praha
- Věk: 48
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Nám to diagnostika ukázala on line vypisováním hodnot stoupajících tlaků na jednotlivých vstřikovačích. Provedla si sama kontrolní start a následně určila vadnej vstřik.