Bohatost směsi

Odpovědět

Autor tématu
Ryba
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: stř 22.06.2016, 7:12
Auto: Mercedes 190 2,0E

Bohatost směsi

Příspěvek od Ryba »

Jak seřídit bohatost směsi u mercedes 190 2.0 E r. v.1990

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: Bohatost směsi

Příspěvek od kolouch »

multimetr, měřák na CO a nějaký zkušenosti s KE-Jet.
hlavně prosím se nešťourat někde na parkovišti
imbusem v seřizovacím šroubu.
ideální zajet na emisní stanici a seřídit to tam.

Autor tématu
Ryba
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: stř 22.06.2016, 7:12
Auto: Mercedes 190 2,0E

Re: Bohatost směsi

Příspěvek od Ryba »

Díky za info ale na na emisích+veliká skupina kecalů říkají, že se to seřídit nedá, jinak motor šlape jako hodiny, starty studené i teplé, je to celkově krasavec, jen jsem neprošel na emisích, prý je tam bohatá směs, má být 1+-0,5 a je tam kolem 2. nedali mi emise. Co stím, prosím o radu

pan.pepik
hvězdička
Příspěvky: 252
Registrován: úte 18.03.2014, 17:15
Auto: MB 190E W201

Re: Bohatost směsi

Příspěvek od pan.pepik »

Ryba píše:Díky za info ale na na emisích+veliká skupina kecalů říkají, že se to seřídit nedá, jinak motor šlape jako hodiny, starty studené i teplé, je to celkově krasavec, jen jsem neprošel na emisích, prý je tam bohatá směs, má být 1+-0,5 a je tam kolem 2. nedali mi emise. Co stím, prosím o radu
u vozidel s kat nelze volnoběžné otáčky seřizovat, regulaci obsahu CO obstarává lambda. Prvně zkontroluj lambdu sondu .Taky jsem to měl zvýšené tak mi to natočil na jiném autě s doporučením výměny lambdy sondy. Po výměně emise OK

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: Bohatost směsi

Příspěvek od kolouch »

lambda 2 je strašně moc. pokud to bylo ošklivý
na volnoběh, tak je unfall v kombinaci kyslíková sonda
versus šoupátko přídavného vzduchu. pokud i ve
vysokých otáčkách, tak sonda a klidně prověř i přídavný
startovací vstřik jestli neběží pořád nebo při každém
přidání plynu. zkontroluj jak chodí spodní klapka,
protože nastavovací "motůrky"po těch letech taky
padaj únavou. a HLAVNĚ před započetím jakýchkoliv
operací na kontinuálním vstřikování zkontrolovat
veškeré pružné součásti, jestli někde nejsou netěsnosti.
totéž platí o výfuku.

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: Bohatost směsi

Příspěvek od fíkus »

Emise mají smysl jen pokud je motor mechanicky dobrý... já to vždy lidem seřídil tak aby to jelo a nežralo... a našlo se pár "nevěřících Tomášů", zajeli na emise nebo na paltest a pak už jen lomili rukama - jééé vono to začalo cukat, žrát, už to nejede dvěstěéééé, nedrží to volnoběéééh atd...

1.jak psáno výše, VŠECHNY pryžové součásti v BEZVADNÉM stavu, pak ideálně změřit podtlak v sání
2. změřit komprese - při velkých rozdílech to může zlobit, dochází k nežádoucím výkyvům v rychlosti proudění nasávaného vzduchu a zároveň objektivně zjistit jestli motor nežere olej, nějak zásadním způsobem.
3. filtry vzduch a palivo, svíčky, kabely, víčko, stav všech el spojů a vodičů, proměřit čidla teploty.
4. tlak paliva při startu a při běžícím motoru, měřit před i za regulátorem tlaku paliva
5. změřit u plně nabitého akumulátoru pokles napětí při startu, nesmí klesnout pod 11,5 voltu
6. lambda sondu pokud je původní rovnou vyměnit, je to součástka která se "unaví", sice funguje ale už ne tak jak má
7. kvalitní benzín v čisté nádrži
8. to jsem měl napsat hned jako první, ale vůbec se v tom "nehrabat" pokud člověk neví alespoň rámcově jak tohle vůbec funguje, NEROZEBÍRAT rozdělovač paliva "já se jen chtěl podívat co v tom je atd",
Odpovědět