vymena tesneni pod hlavou 320cdi


Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od Mystik4l »

=-o

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od fíkus »

To nebude tento případ, ale zažil jsem prasklou stěnu válce, vlasová trhlinka, a auto tlakovalo do vody, měnilo se těsnění, pak hlava a pak - dal jsem jiný blok a původní hlavu a jezdí to dodnes.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od Přemek Doležal »

I já :
BMW 325 TD - tlakoval do vody a vody v oleji....... =-o
Uprostřed dráhy pístu direčka jak vod špendlíku, když šel píst nahoru, fouklo to do vody,
když byl nahoře kapka, se nemrazky skápla do oleje. :-!
Vada materiálu, asi to bylo vodlitý ze špatný vrtule.
Upravená vložka z Renaultu 16 to u Ivana Kasla spravila ! @}->--
Ale přijít na to obnášelo : nová hlava, 2x tam a ven, .... a nakonec blok nalitej plnej benzínu....
teprve pak se objevila lehká mapa ve válci.

jerzy
hvězdička
Příspěvky: 173
Registrován: pon 28.11.2011, 8:28
Auto: W639 115CDI Mixto
Bydliště: Opava
Věk: 38

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od jerzy »

mno, tak strašte dál.

Moje hlava byla dobrá, nahodil jsem to, natočil a zatím je to dobré, ale moc jsem neujel.
Jestli se to vrátí a bude to někde ve válci, tak mě trefí.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od Přemek Doležal »

... no snad se hlava zkušebně tlakovala, ne ? :'(

solitaire
hvězdička
Příspěvky: 191
Registrován: úte 28.10.2014, 12:38
Auto: Teď? Počkat, zavolám bráchovi na telefon ...
Bydliště: Böhmen und Mähren

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od solitaire »

Ooops, na todle je mistryně světa Vectra 2.5 V6 007 , jednou jsem takhle letěl po Praze ,

uzíval si fajny zvuk z Irmscher laďáku a najednou z kapoty pára :-@ . Očitý svědkové poudali, že vytuněný

kropící auto si může pořídit jen BLB *stop* ... Jo, určitě BLB a ještě já, netušil jsem totiž, že to sympatický

žihadýlko má právě olejový chladič utopený v bloku uprostřed tý vydlice, že to rádo prorezne, emulze ucpe chladič,

ten rupne, předvede tu kropničku před autem na silnici a to vše bez varování a ztráty koníků pod kapotou !

Na todle dívadlo jsem fakt sundal i sluneční brýle z rypáku 8) =-o .

Fuj, ještěže už je to víc než patnáct let *stop* *stop* , :stern: @}->--

Autor tématu
veltrusak
hvězdička
Příspěvky: 271
Registrován: úte 12.08.2008, 12:40
Auto: Glk
Bydliště: Pribram

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od veltrusak »

ahoj.tak hlava skoro po měsíci nezavařena.nevíte náhodou někdo o jiné kompletí?a zaručené?

lavon
hvězdička
Příspěvky: 121
Registrován: úte 28.10.2008, 4:28
Auto: ML164/320CDI
Bydliště: SEDLČANY
Věk: 56

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od lavon »

Ahoj,jak si přišel,že je to zase hlavou?Měl jsem totiž také po srovnání hlavy s výměnou těsnění,že to tlakovalo dál a časem se valila emulze při otevření víčka.Tak už nevěděl,co s tím a jinam to dal sem k Novotnýmu do servisu a asi změřil dobré tlaky,tak přišel na to,že je prorezlý olejový chladič.

miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od miluna »

celou dobu nevím, jestli se bavíme o řadovém nebo o vidlicovém (dvě hlavy a tekoucí výměník)

Autor tématu
veltrusak
hvězdička
Příspěvky: 271
Registrován: úte 12.08.2008, 12:40
Auto: Glk
Bydliště: Pribram

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od veltrusak »

řada šesti hrnců.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od Přemek Doležal »

miluna píše:celou dobu nevím, jestli se bavíme o řadovém nebo o vidlicovém (dvě hlavy a tekoucí výměník)
Ale i u R6 může výměník téci. @=

Autor tématu
veltrusak
hvězdička
Příspěvky: 271
Registrován: úte 12.08.2008, 12:40
Auto: Glk
Bydliště: Pribram

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od veltrusak »

Ahoj.A jaký výměník?na Egr či na olej?

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od Waterfall »

U výměnníku pro EGR by se neměla mísit voda s olejem...spíš to bude jen bíle kouřit, páč se voda dostává do sání, ne?

Autor tématu
veltrusak
hvězdička
Příspěvky: 271
Registrován: úte 12.08.2008, 12:40
Auto: Glk
Bydliště: Pribram

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od veltrusak »

ahoj.tak oprava hlavy se nepovedla,asi vše dobře nazavařil.Auto tedy prodám s touto závadou.kdyby měl někdo zájem na díly.Technická do prosince,koroze každý rok opravovaná,altik po opravě,nivo tlumiče tak dva roky staré i regulátor,sedačky v kufru,barva černá,kožený interiér,volant ve dřevě,najeto 386 tis.,WDB2102261B325409.,tažné,origo bufík,pěkně vybavené.jinak pojízdné.

Honza124
hvězdička
Příspěvky: 34
Registrován: čtv 07.08.2008, 9:38
Auto: E320 CDI S210, Jaguar XJ8 4.0 Sovereign
Bydliště: Kolešovice - Heřmanov 46
Věk: 45

Re: vymena tesneni pod hlavou 320cdi

Příspěvek od Honza124 »

Čau. Jen se chci podělit o zkušenost, kdyby si někdo zoufal stejně jako já a už měl v ruce flexu a chtěl auto rozřezat na náhradní díly. Taktéž se mi ztrácela voda, malinko, auto jelo v poho, olej nikde žádnej. Pak voda ubývala víc a víc. Auto začalo nejdřív jen na asfaltu nechávat mokrej flek, když to dýl stálo nastartovaný. Po pár týdnech už bílej kouř a nakonec to žralo vody víc jak nafty. Hadice od chladiče tvrdá, při přidání plynu z otevřený expanzky karlovarské Vřídlo. Autu je 21 let, koupil jsem ho za pade před 2,5 rokama, výměna motoru či dělání hlavy nesmysl.... načítal jsem ale tohle vlákno a jelikož mi pod ořechem stojí ještě jedna 320ka CDI, tak jsem si řekl, že vyndám EGR chladič. Je to 20 minut práce, tak to tomu auto ještě obětuju. Jeden vodní konec chladiče ucpat palcem a do druhýho hubou fouknout a hle, celkem slušně to foukalo do chladiče, takže chladič děravej. Tak jsem vyndal z bouračky EGR chladič (páč vim, že ten byl dobrej) a auto je jak nový. Tak než se někdo bude bezhlavě pouštět do hlavy, resp. chtít auto poslat na vrakáč, tak takhle zkouška může přechod z W210 na jiný auto ještě trochu oddálit ... stejně nás to ale bohužel dřív nebo později čeká ;-) :-/ Otázka je, co se motoru stalo, když jsem do toho při návratu domu nalil na 400km 20L vody.
Odpovědět