Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

E320 žere olej


126560
hvězda
Příspěvky: 1145
Registrován: Po 04.08.2008, 8:19
Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
Místo/Bydliště: Ano
Věk: 63
Stav: Offline

Re: E320 žere olej

Příspěvek od 126560 » Pá 14.06.2019, 16:50

8040 napsal:
Pá 14.06.2019, 16:08
Mně se ta gufera projevovala tak, že když to bylo teplé a zastavil jsem třeba na světlech na delší červenou, tak při přidání plynu při odjezdu šedomodrý kouř na chvilku za mnou. (5l osmihrnek)
Tak to si je měl už úplně rozpraskané.




8040
vycházející hvězda
Příspěvky: 643
Registrován: Po 15.09.2008, 16:49
Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI
Stav: Offline

Re: E320 žere olej

Příspěvek od 8040 » So 15.06.2019, 13:41

Měl. Teď to má cca 260tkm na hrbu a spotřeba oleje nulová. Gufera vyměněna bez demontáže hlav.




126560
hvězda
Příspěvky: 1145
Registrován: Po 04.08.2008, 8:19
Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
Místo/Bydliště: Ano
Věk: 63
Stav: Offline

Re: E320 žere olej

Příspěvek od 126560 » So 15.06.2019, 13:43

*thumbs up* *thumbs up* *thumbs up*
8040 napsal:
So 15.06.2019, 13:41
Měl. Teď to má cca 260tkm na hrbu a spotřeba oleje nulová. Gufera vyměněna bez demontáže hlav.




Peky
hvězdička
Příspěvky: 4
Registrován: Út 26.02.2019, 7:28
Auto: Mercedes w211/ e320
Stav: Offline

Re: E320 žere olej

Příspěvek od Peky » So 30.11.2019, 19:39

Zdravím tak píšem o5. Áno sú to gufera chcem sa opýtať len medzi rečou. Poškodí sa motor ak ich ešte nedám spraviť, lebo v servise som objednaný až o mesiac a pól. Olej normálne dolievam i keď teraz už dlhšie ma nepýtal aj som kontroloval a píše, že olej je o.k




Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1212
Registrován: Stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, S124300D,W124 300D4M,Волга 24 и 21,Wartbungr
Místo/Bydliště: Северная Богемия (Děčín)
Stav: Offline

Re: E320 žere olej

Příspěvek od Volhovič » So 30.11.2019, 21:56

Čím déle motor spaluje olej tím více se usazuje postupně karbonu na spalovacím prostoru a taky na pístu až k prvnímu kroužku, což ho postupně pomalu "zapeče" a on se přestane volně hýbat a těsnit a pak je na řadě další a pak motor žere oleje ještě víc a tlaky má horší a musí se nejen udělat hlava , ale i překroužkovat a hlavně vyčistit, protože foukání "dolu" má za následek zanesení odvětrání klikové skříně a někdy i celého motoru včetně sání až po ventily... To platí pro všechny benziny všeobecně. E320 jsem neměl (jen 300E) .
A ještě jedna věc - pokud má motor najeto opravdu hodně, můžou být vyběhaný vodítka ventilů - pak nový gufera jdou do kytek za chvíli , ale třeba tatovo S124 250D má ve 400 000 vodítka stále dle původních rozměrů od výrobce v toleranci ale zapečené kroužky od pitomců s bio šmakolama...



Odpovědět