Ahoj,
mohl by mi někdo prosím poradit?
Při generálce motoru jsem odpojil nádržku s hadicí od serva ( zůstalo zalité olejem ) po složení a oživení motoru se z pumpy začalo ozývat ječení, pískání,... před rozebráním nebyl s posilovačem žádný problém.
- poprvé jsem vrátil odsátý olej zpět ( byl čistý, bez špon,... )
- na druhý pokus kompletní vypuštění oleje a nová náplň orig. Mercedes - žádné zlepšení
když jsou kola ve vzduchu, je ticho. Při zatížení nápravy se spustí orchestr. Přijde mi, že obtokový ventil to neudrží a olej teče přes něj. Pneu dle VTP 275/65 R17
v příspěvcích jsem našel stejný problém u 164 / viz odkaz / ale nepřišlo mi, že 163 má nějaké sítko
viewtopic.php?f=49&t=47448" onclick="window.open(this.href);return false;
předem děkuju za nápady a rady Pavel
W163 / 270 CDI - problém s posilovačem řízení
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 146
- Registrován: čtv 31.07.2008, 18:19
- Auto: M-B
- Bydliště: Strakonice, Mrtník s T neee s D :-)
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W163 / 270 CDI - problém s posilovačem řízení
Záleží moc na tom, JAK jsi to odvzdušnil ještě před prvním startem. ]:->
A pak, pokud je tam v oleji po startu roztroušenej vzdruch = pěna, tak to bude hvízdat furt.
Do rána to vypění, a ráno uvidíš.
Ale 1. odvzdušnění BEZ motoru je vélice důležitý. *thumbs up*
A pak, pokud je tam v oleji po startu roztroušenej vzdruch = pěna, tak to bude hvízdat furt.
Do rána to vypění, a ráno uvidíš.
Ale 1. odvzdušnění BEZ motoru je vélice důležitý. *thumbs up*
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 146
- Registrován: čtv 31.07.2008, 18:19
- Auto: M-B
- Bydliště: Strakonice, Mrtník s T neee s D :-)
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
Re: W163 / 270 CDI - problém s posilovačem řízení
odvzdušnění jsem dělal na zvedáku, jak píšeš Přemku bez motoru cca 10x do leva na doraz a 10x do prava. Ale bez výsledku.
Nebo se odvzdušnuje nějak jinak?
děkuju Pavel
Nebo se odvzdušnuje nějak jinak?
děkuju Pavel
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W163 / 270 CDI - problém s posilovačem řízení
Tak je to správně, a pak nastartovat, ale jestli je i po této proceduře při běhu motoru v nádobce pěna, přisává to někde vzduch !!! =-o
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 146
- Registrován: čtv 31.07.2008, 18:19
- Auto: M-B
- Bydliště: Strakonice, Mrtník s T neee s D :-)
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
Re: W163 / 270 CDI - problém s posilovačem řízení
Olej mi dali v MB dle VIN
Servolenkungsol
A 000 989 88 03 10 / 236.3
včera jsem měl trošku času, tak jsem šel znovu zkoumat
1. znova odvzdušnění bez motoru
2. nastartování na zvedáku, několikrát protočeno L - P nádobka čirá bez pěny
3. spuštění auta na zem, po zatížení nápravy se začalo ozývat známé pohvizdování ze serva, olej okamžitě zpěněný...
-za řízení jsem bral, radiální vůle téměř žádná
-olej nikde viditelně neteče
už opravdu nevim, nenapadá někoho z vás něco? servo pumpa na výměnu?
Servolenkungsol
A 000 989 88 03 10 / 236.3
včera jsem měl trošku času, tak jsem šel znovu zkoumat
1. znova odvzdušnění bez motoru
2. nastartování na zvedáku, několikrát protočeno L - P nádobka čirá bez pěny
3. spuštění auta na zem, po zatížení nápravy se začalo ozývat známé pohvizdování ze serva, olej okamžitě zpěněný...
-za řízení jsem bral, radiální vůle téměř žádná
-olej nikde viditelně neteče
už opravdu nevim, nenapadá někoho z vás něco? servo pumpa na výměnu?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 146
- Registrován: čtv 31.07.2008, 18:19
- Auto: M-B
- Bydliště: Strakonice, Mrtník s T neee s D :-)
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
Re: W163 / 270 CDI - problém s posilovačem řízení
Ahoj,
problem vyřešen- montáží nové servo pumpy.
Od té doby najeto 10tis km a ticho, vše funguje jak má
Pavel
PS.: doufam, že to dlouho vydrží 😉
problem vyřešen- montáží nové servo pumpy.
Od té doby najeto 10tis km a ticho, vše funguje jak má
Pavel
PS.: doufam, že to dlouho vydrží 😉