T1 208D 54kW
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 9
- Registrován: ned 14.02.2016, 17:38
T1 208D 54kW
Nazdar borci. Hladký 2,3D 54kW - je to "želva" a v kopci hotová katastrofa. Riešil to niekto z Vás? Ako by sa tam správal 2,5 hladký z w124? alebo 2,5 turbo? Myslím, že by sa to šlo - je to skoro rovnaké. Máte niekto skúsenosti? Má zmysel sa nad tým zamýšlať alebo sa na to vybodnúť? Je to srdcovka - návrat zo Sprintera cdi. Dík aj za čiste teoretické úvahy.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 208D 54kW
Výměna 4v za 5 nebo 6v není pouze o výměně motoru, ale všeho kolem,
výfukem to začíná a kardanem končí.
Co je mezi tím, nechtěj vědět. *jokingly*
výfukem to začíná a kardanem končí.
Co je mezi tím, nechtěj vědět. *jokingly*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: T1 208D 54kW
A to tam nejde nahulit jiné čerpadlo a vstřiky? Aby to bylo trochu živější? Trochu černého kouře v kopci, ale žádné aaa za 3řIIIIIIiiiiiiiii......a 2ÁÁÁÁÁÁÁáááááá a plyn v podlaze a bába s nůší ve zpětném zrcátku se nelítostně zvětšuje :-D :-D
Jinak než tam cpát jiný chcíplý kamna, dal bych tam 100x raději 200benzín z piána! s tím se to i vyrábělo, ne?
Jinak než tam cpát jiný chcíplý kamna, dal bych tam 100x raději 200benzín z piána! s tím se to i vyrábělo, ne?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: T1 208D 54kW
208 znamena 58 kw cili 80 koni coz na auto s nosnosti 800kg neni az takovy peklo samozrejme v levym pruhu to casto jezdit nebude. Je to zvetsene 200d ze 124/190. Pokud ale mas skutecne motor 54 kw jde o 240d z piana a ta vykonem a predevsim tocivym momentem moc nevynika spravne oznaceni bylo ale 207d. Pokud ale netne potrebujes zvedat vykon asi nejlip poslouzi 2,9td ze sprintera/210 protoze je vykonnejsi o hodne a jde i zvysit vykon chipem. Pak ale resis elektro, chlazeni, turbo -ic zmineny kardan s vyfukem je malickost proti prevodovce ktera s dif. Musi davat smysl otackam vykonu a toc. Momentu. Nakonec z toho bude nabrousena vztekla krabice se kterou bude o strach jet jak poleti - auto nezvladne rychlost.